2. Sunt pline de vitamine și minerale.

Stabilirea obiectivelor pentru pierderea în greutate

Un sentiment puternic de sine și o dorință puternică vă pot ajuta să vă mențineți pe cale. Pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele și să rămâneți pe cale, lucrați la crearea, găsirea și listarea motivatorilor dvs.

Apoi începeți pe un plan de pierdere în greutate, astfel încât să vă puteți întâlni și să vă mențineți la greutatea dorită. Crearea listei de motivați pentru a pierde în greutate Evitați forțele externe sau alte dorințe de pierdere în greutate.

Deși există o varietate de motivați mari pentru pierderea în greutate, nu toți sunt pozitivi sau ar trebui să fie incluși pe lista ta. Există câteva tipuri de motivatori care nu sunt cu adevărat proprii.

Acești alți motivatori externi, de multe ori, vă sunt impuse de altcineva. Un alt lucru ar putea fi că medicul dumneavoastră dorește să slăbiți pentru a vă îmbunătăți diabetul. Deși acestea stabilirea obiectivelor pentru pierderea în greutate pot fi neapărat solicitări negative sau dăunătoare, aceste motive nu sunt propriile dvs.

Cel mai de succes tip de motivație este motivația internă - motivele personale pentru care vrei să slăbești, nu pentru că și altcineva te-a întrebat. Scopul să slăbești pentru tine, nu pentru ceilalți. Cumpărați un jurnal sau un bloc de stabilirea obiectivelor pentru pierderea în greutate. Utilizați un jurnal sau un bloc de notițe ca loc pentru a scrie lista de motivatori pentru pierderea în greutate.

Aici puteți lua note, scrie idei și în cele din urmă crea o listă finală de motivatori pentru pierderea în greutate.

Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători

Când veți crea o listă de motivatori pentru pierderea în greutate, doriți să fie ceva la care vă puteți referi de mai multe ori. Achiziționarea unui jurnal vă poate ajuta să mențineți această listă în apropiere, dar vă poate oferi, de asemenea, un loc în care să vă gândiți gândurile despre pierderea în greutate și poate fi un loc în care vă urmăriți alimentele sau exercițiile fizice.

Cumpărați un jurnal care vă atrage. Faceți-vă interesant să vă legați cu jurnalul și să notați notele. Când începeți lista cu motivații, începeți să luați note despre pierderea în greutate și gândurile despre pierderea în greutate. Este posibil să vedeți unii motivatori care ies din aceste idei. Puteți combina acest lucru cu alți motivatori pentru pierderea în greutate de care sunteți conștienți.

Enumerați condițiile de sănătate actuale. Un domeniu al vieții tale pe care ar putea să-l vrei să-l analizezi este sănătatea stabilirea obiectivelor pentru pierderea în greutate.

Mulți oameni găsesc multă motivație din acest domeniu. Indiferent dacă au o boală cronică sau sunt expuși riscului, o sănătate mai bună poate fi o mare sursă de motivație pentru pierderea în greutate. Gândește-te la sănătatea ta.

pierdere în greutate koia pierderea modului în greutate

Aveți probleme de sănătate? Aveți hipertensiune arterială, diabet sau apnee în somn? V-a spus medicul dumneavoastră că aveți risc pentru o boală cronică? Multe boli cronice cum ar fi hipertensiunea arterială sau diabetul sunt agravate de greutatea suplimentară. În plus, dacă aveți un exces de greutate, aveți un risc mai mare de a dezvolta aceste boli. Dacă aveți aceste probleme de sănătate sau știți că sunteți în pericol, listarea sănătății dvs. Scrieți despre activitățile pe care doriți să le puteți face.

Un alt motivator comun pentru pierderea în greutate pentru oameni sunt activitățile și evenimentele.

Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători

Multe persoane sunt interzise prin greutatea lor și nu pot participa la anumite lucruri. Indiferent dacă călătorești într-un avion, călărește o montă rusă sau mergi cu nepoții tăi, greutatea ta îți poate interzice să trăiești o viață distractivă și activă. Gândește-te la lucruri pe care ți-ai dorit-o mereu, dar simte că greutatea te împiedică să faci. Ți-ai dorit să călătorești într-o altă țară, dar te simți prea greoi pentru un scaun de avion strâns?

cum să slăbești în jurul spatelui inferior pierderea de grăsime tbol

Greutatea dvs. Sau greutatea te împiedică să cobori pe podea pentru a te juca cu nepoții tăi? Dacă simțiți că există activități pe care doriți să le puteți desfășura, acestea sunt lucruri minunate de enumerat ca motivatori pentru pierderea în greutate.

Cum să trăiești cu obezitate | pitbullclub.ro

Faceți față reflecției voastre. Multe persoane care sunt supraponderale sunt, de asemenea, conștiente de sine despre corpul lor. Dacă doriți să îmbunătățiți modul în care arătați, slăbire azerbaycan corp o privire în oglindă și vedeți dacă puteți veni cu motivații suplimentare pentru pierderea în greutate.

Însă luați în considerare să stați în fața unei oglinzi cu lungime completă și să vă priviți întregul corp. Puteți face acest lucru îmbrăcat complet, purtând un costum de baie sau lenjerie de corp sau chiar dezbrăcat.

Privește-ți corpul și gândește-te la cum te simți în ceea ce stabilirea obiectivelor pentru pierderea în greutate. Motivatorul tău de slăbit ar putea fi reducerea dimensiunii taliei, astfel încât să fie mai mică decât următoarea măsurare, cum ar fi șoldurile sau umerii.

Scoate-ți hainele vechi. O altă mare sursă de motivație pot fi hainele.

Ele protejează împotriva anumitor tipuri de cancer. Cartofii dulci sunt foarte nutritivi, ușor de găsit și ar putea fi doar cei mai buni carbohidrați pentru pierderea în greutate.

Folosiți acest lucru ca sursă de motivație. Dacă sunt prea strânse, aceasta este motivația ta. Luați în considerare să lăsați acei blugi subțiri atârnați în fața oglinzii dvs. Privirea lor în fiecare zi poate fi o mare sursă de motivație și încurajare. Gândește-te la familia ta și la prietenii apropiați.

Pe lângă motivația intrinsecă tipul de motivație internexistă și alte surse de motivație de luat în considerare.

Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate

Studiile arată că acei oameni care au supraponderale sau obezi au o durată de viață mai scurtă decât cei care au o greutate mai sănătoasă. Dar pentru că vor să slăbească, astfel încât să poată petrece mai mult timp cu prietenii apropiați și cu familia. Luați în considerare soția, părinții, frații, copiii sau nepoții.

Vrei să slăbești, așa că vei fi în preajmă mai mult să fii alături de ei, stabilirea obiectivelor pentru pierderea în greutate și să fii sănătos, astfel încât să poți rămâne activ și cu ei.

Jurnal despre stima de sine. Un alt domeniu pe care ai putea dori să-l iei în considerare este respectul de sine și încrederea ta. Este important să aveți în vedere acest lucru, deoarece acest lucru vă va afecta și capacitatea de a pierde în greutate.

Studiile au arătat că persoanele supraponderale și obeze, în special copiii, au o perioadă mai grea cu stima de sine pozitivă.

Ați decis să pierdeți în greutate în Anul Nou? Nu esti singur. Pierderea în greutate este una dintre cele mai populare rezoluții pe care le facem la începutul lunii ianuarie.

Nu sunt la fel de încrezători sau mândri de ei înșiși ca ceilalți. Te simți incomod în fața celorlalți? Ești timid să ieși din cauza greutății tale? Ești nemulțumit de felul în care arăți în haine? Acestea sunt toate motivele care pot fi utilizate ca motivatori pentru pierderea în greutate. Folosirea motivațiilor de pierdere în greutate Realizați o placă de viziune.

Un mod foarte distractiv și priceput de a-ți folosi lista de motivatori este să creezi o placă de viziune. Aceste placi distractive vă pot transforma motivatorii și obiectivele în imagini care vă pot inspira și încuraja. Vei rămâne pe citate personale, imagini și chiar lista ta de motivatori pentru pierderea în greutate. Pentru a vă face placa de viziune, începeți prin a cumpăra o placă de plută, o placă albă sau chiar apucați o bucată de carton.

Poate fi la fel de mare pe cât ai dori să fie.

Meditatii pentru pierderea in greutate

Folosind lista de motivatori, parcurgeți reviste, ziare sau cărți și decupați imagini, citate și afirmații care se potrivesc cu lista de motivatori. De exemplu, puteți decupa o poză cu un roller coaster, astfel stabilirea obiectivelor pentru pierderea în greutate vă reamintește că unul dintre motivații dvs. Sau puteți pune o notă a medicului despre locul în care ar trebui să vă fie ținta glicemiei. Agățați-vă panoul de viziune în camera sau biroul dvs.

Configurați mementouri și note pozitive. Un alt mod prin care poți folosi acei motivatori ai pierderii în greutate este transformându-i în gânduri sau gânduri pozitive.

Puteți posta aceste articole astfel încât să le vedeți în fiecare zi.

Carbură # 1 pentru pierderea în greutate și sănătate

Ca o placă de viziune, notițe sau mesaje puțin adezive pot fi un memento zilnic despre care sunt motivații tăi în pierdere în greutate. Să le vezi în mod regulat te poate ajuta să obții un mic impuls de motivație sau încurajare pe parcursul zilei tale. Scrie-le pe mici note lipicioase și pune-le oriunde știi că le vei vedea.

pierdere în greutate vt renunțând la pierderea în greutate a zahărului

De exemplu, le puteți lipi: pe frigider, pe oglinda din baie, pe tabloul de bord al mașinii, pe laptopul sau ecranul computerului sau pe noptiera dvs. Creați un sistem de recompense. Configurarea și crearea unui sistem de recompense este un alt mod de a rămâne motivat cu pierderea în greutate.

Puteți utiliza motivații pentru a vă ajuta să stabiliți recompense pentru dvs. Studiile au arătat că, în cazul în care dieters-urile stabilesc recompense care nu au legătură cu alimentele la reperele mici și mari ale pierderii în greutate, este mai probabil să rămână pe cale cu dieta lor. Planificați o recompensă distractivă la fiecare 5, 10 sau 15 kilograme.