8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog

Scădere în greutate ig, Scădere în greutate: când este un semn de alarmă?

Punctul Dieta cu indice glicemic mic IG scăzut se bazează pe conceptul de nutritie cu alimente care au indice glicemic IG scazut.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Studiile au arătat că dieta cu indice glicemic mic IG scăzut poate duce la pierderea în greutate, reducea nivelul glicemiei și scade riscul de CV și DZ tip 2. Ce este indicele glicemic IG? Carbohidrații se găsesc în pâine, cereale, fructe, legume și produse lactate. Sunt o parte esențială a unei diete sănătoase.

Mananca mai putin daca e nevoie sa slabesti

Când mănânci orice cum pot să-mi ard grăsimea laterală de carbohidrati, sistemul tău digestiv îi descompune în zaharuri simple care intră în fluxul sanguin.

Nu toti carbohidrații sunt la fel, deoarece diferite tipuri au efecte unice asupra glicemiei. Indicele glicemic IG este un sistem de măsurare care clasează alimentele în funcție de efectul lor asupra nivelului de zahăr din sânge.

arderea de grăsime toate naturale

A fost creat la începutul anilor de către Dr. David Jenkins, profesor canadian. Ratele la care diferitele alimente cresc nivelul de zahăr din sânge sunt clasificate în comparație cu absorbția a 50 de grame de glucoză pură.

Navigare principală

Glicemia pură este utilizată ca aliment de referință și are o valoare IG de Cele trei calificative ale IG sunt: Scăzut: 55 sau mai puțin Mediu: 56—69 Mare: 70 sau mai mult Alegerea ideală sunt alimentele cu o valoare scăzută a IG. Sunt digerate și absorbite lent, ceea ce determină o creștere mai lentă și mai mică a nivelului de zahăr din sânge.

Importanta miscarii in scaderea in greutate

Pe de altă parte, alimentele cu o valoare ridicată a IG urilor ar trebui limitate. Sunt digerate și absorbite rapid, ceea ce duce la o creștere rapidă și scădere a nivelului de zahăr din sânge.

căderea în greutate

Prin urmare, alimentele fără carbohidrați nu vor fi găsite pe listele IG. Printre aceste alimente se numără: vită, pui, peşte, ouă, ierburi, condimente Factorii care afectează IGal unui aliment O serie de factori pot influența valoarea IG a unui aliment sau a unei mese, scădere în greutate ig Tipul de zahăr pe care îl conține.

Dieta cu indice glicemic mic

Există o concepție greșită conform căreia toate zaharurile au un IG mare. IG-ul zahărului variază de la 23 la fructoză până la la maltoză.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune. Cand sa te ingrijorezi si sa mergi la doctor Greutatea este influentata de aportul caloric, nivelul de activitate fizica, starea generala de sanatate, varsta, absorbtia substantelor nutritive, precum si de factori economici si sociali. Ce inseamna scadere in greutate semnificativa Nu se cunoaste cu precizie cand anume scaderea in greutate devine o ingrijorare medicala.

Prin urmare, IG-ul unui aliment depinde parțial de tipul de zahăr pe care îl conține. Structura amidonului. Amidonul este un carbohidrat care cuprinde două molecule — amiloză și amilopectină. Amiloza este greu de digerat, în timp ce amilopectina este ușor digerată.

fizica pierderii de grăsime

Alimentele cu un conținut mai mare de amiloză vor avea un IG mai mic. Metodele de prelucrare industrială.

Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate. Adesea, articole despre teorii nefondate se răspândesc perețelele de socializare și primesc oatenție inutilă din partea publicului larg. În articolul nostru veți citi despre cele8 mituri despre de pierderea în greutate, dietă și antrenament, care se bazează pe cercetărileși pe afirmaţiile experților. Exerciţiile care nu sunt urmate de febră musculară, nu sunt eficiente Febra musculară este, practic,inflamația și răspunsul chimic al organismului după o activitate fizică solicitantă. Uneori, apare imediat după antrenament, alteori în zile.

În general, cu cât este mai procesat un aliment, cu atât este mai mare IG. Compoziția nutrienților. Tehnicile de pregătire și gătit pot afecta și IG. În general, cu cât un aliment este gătit mai mult, cu atât zaharurile sale vor fi mai rapid digerate și absorbite, crescând IG. Fructele necoapte conțin carbohidrați complecsi care se descompun în zaharuri pe măsură ce fructele se coacă.

Scădere în greutate: când este un semn de alarmă?

Cu cât fructele sunt mai coapte, cu atât este mai mare IG. De exemplu, o banană puțin coaptă are unIG de 30, în timp ce o banană foarte coaptă are o IG de Cantitatea de carbohidrati este de asemenea importanta. Rata cu care alimentele cresc nivelul de zahăr din sânge depinde de trei factori: tipurile de carbohidrați pe care le conțin, compoziția lor de nutrienți și cantitatea pe care o consumi. Cu toate acestea, IG este o măsură relativă care nu ține cont de cantitatea de mâncare consumată.

Pentru a rezolva acest lucru, s-a dezvoltat încărcarea glicemică GL.

Meniu cont utilizator

GL este o măsură a modului în care un carbohidrat afectează nivelul de zahăr din sânge, ținând cont atât de tipul IG scădere în greutate ig și de cantitatea grame pe porție.

La fel ca IG, GL are trei clasificări: Scăzut: 10 sau mai puțin Mediu: 11—19 Ridicat: 20 sau mai mult Dieta IGscăzută și diabetul zaharat Scădere în greutate ig este o boală complexă care afectează milioane de oameni scădere în greutate ig întreaga lume.

Cei care au diabet nu sunt capabili să proceseze zaharurile în mod eficient, ceea ce poate îngreuna menținerea nivelului normal al glicemiei. Cu toate acestea, un bun control al zahărului din sânge ajută la prevenirea și întârzierea apariției de complicații, inclusiv boli de inimă, accident vascular cerebral și afectarea nervilor și rinichilor.

Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website.

O serie de studii sugerează că dietele cu IG scăzut reduc nivelul de zahăr din sânge la persoanele cu diabet zaharat. Alte beneficii Studiile au arătat că dieta scăzută de IGpoate avea și alte beneficii pentru sănătate: Niveluri de colesterol îmbunătățite.

pierdere de grăsime sănătoasă pe lună

Colesterolul LDL este, de asemenea, asociat cu un risc crescut de boli de inimă și accident vascular cerebral. Te poate ajuta să slăbești. Unele dovezi sugerează că dietele cu IG scădere în greutate ig pot favoriza pierderea de grăsime.

  1. Dieta cu indice glicemic mic
  2. Cine suntem noi?
  3. Grasime incapatanata cum sa o pierzi
  4. Ingrijirea adecvata este o conditie esentiala ce sta la baza imbunatatirii calitatii vietii persoanelor cu diabet.

Poate reduce riscul de cancer. Unele studii sugerează că persoanele care consumă diete bogate în GI sunt mai susceptibile să dezvolte anumite tipuri de cancer, inclusiv cancer endometrial, colorectal și de sân, în comparație cu persoanele din dietele cu IG scăzute Poate reduce riscul de boli de inimă. Cercetări recente au asociat puternic dietele cu GI și GL cu un risc crescut de boli de inimă.