Sfaturi pentru o scădere rapidă în greutate: „Slăbim dacă învăţăm să nu ne sabotam corpul“

Scădere în greutate adaptată la grăsime

Conținutul

    scădere în greutate adaptată la grăsime slăbește în funcție de tipul tău de corp

    Cât de eficient este sportul pentru scăderea în greutate la femei? Rusu Andreea, Medic rezident Cardiologie Un nou studiu sugerează că sportul, fără o dietă corespunzătoare, nu determină scăderea în greutate la sexul feminin. Cercetătorii au ascuns participantelor adevăratul obiectiv al studiului, reprezentat de investigarea greutății corporale după adoptarea unui program de exerciții fizice, utilizând în schimb obiective false care se refereau la performanțele cognitive și îmbunătățirea funcției cardiovasculare dupa sport.

    • Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
    • După o scădere în greutate, corpul se luptă să recâștige kilogramele pierdute

    Din studiu au fost excluse femeile care intenționau să slăbească deoarece exista riscul ca acestea să urmeze o dietă. Studiul a inclus pierderea in greutate te face fericit cu vârste cuprinse între 18 și 32 ani, care au făcut sport de 3 ori pe săptămână timp de 4 săptămâni 34 participante și 8 săptămâni 36 participante.

    La începutul și sfârșitul studiului s-au măsurat greutatea participantelor, masa musculară și grăsimea corporală, recoltându-se, de asemenea, probe de sânge pentru a se evalua hormonii care controlează senzația de foame și sațietate insulina, leptina, amilina, grelina, peptidul YY.

    scădere în greutate adaptată la grăsime pierde grăsime pe corpul inferior

    La niciuna dintre femei, slabe sau obeze, nu s-a observat o scădere în greutate, iar femeile slabe au câștigat masă musculară. Urmărindu-se rezultatele individuale ale participantelor dupa programul de exerciții, s-a observat că nivelele hormonilor leptină și amilină sunt responsabile de scăderea sau creșterea în greutate la sfârșitul studiului. După antrenament, variațiile hormonilor care controlează apetitul au îngreunat scăderea în greutate la unele persoane, în comparație cu altele.

    Altfel spus, energia pe care au ars-o în timpul sportului a fost înlocuită în alimentație. Chiar dacă era vorba despre femei slabe sau obeze, organismul lupta împotriva pierderii caloriilor.

    scădere în greutate adaptată la grăsime yuri hoot pierdere în greutate

    Studiul nu sugerează că sportul nu este benefic, el ajutând de fapt la menținerea sănătății prin prevenirea bolilor legate de stilul de viață, precum diabetul de grad 2 sau boala cardiovasculară sau tulburări mentale precum depresia.

    Totuși, specia umană este programată să se apere împotriva scăderii în greutate mai mult decât împotriva luării scădere în greutate adaptată la grăsime greutate, deoarece strămoșii noștri au fost nevoiți să supraviețuiască scădere în greutate adaptată la grăsime medii cu puțină hrană.

    Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Nu ai motivația potrivită Cel mai des întâlnit motiv pentru care oamenii încearcă să piardă în greutate este pentru a arăta mai bine dar aceasta nu este o motivație suficient de puternică pentru a rezista în timp. Alte motive precum dorința de a trăi o viață mai lungă, de a fi mai activ sau de a atinge un obiectiv cum ar fi alergarea la un maraton te pot ajuta să menții obiceiurile sănătoase.

    Dacă începe să facă sport, organismul uman se adaptează și încearcă să mențină greutatea corporală. Totuși, sportul poate contribui în mod indirect la controlul greutății, prin faptul că ne ajută să dezvoltăm controlul de sine și să nu cedăm așa de repede tentațiilor alimentare.

    scădere în greutate adaptată la grăsime slăbire tagliatelle

    De asemenea, prin intermediul sportului putem învața să ne organizăm mai bine timpul și să depășim perioadele în care nu suntem foarte motivați. Pentru a scădea în greutate, persoanele trebuie să adopte o dietă sănătoasă, care să includă legume și alimente bogate în fibre, fără mâncăruri procesate sau bogate în zahăr.

    scădere în greutate adaptată la grăsime margele în spatele urechilor pentru a pierde în greutate

    Se recomandă stabilirea unor mese regulate, fără gustări între mese. Asocierea dietei cu sportul va produce cu siguranță rezultate vizibile.

    scădere în greutate adaptată la grăsime cicoare pierdere în greutate

    Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă! Alte articole din aceeași secțiune:.

    După o scădere în greutate, corpul se luptă să recâștige kilogramele pierdute