Program pentru bărbați pentru a pierde în greutate - Blog de nutriție XXL

Puteți pierde grăsime la întreținere, poți pierde în greutate fără exerciții fizice, dar mâncând sănătos | pitbullclub.ro

Distribuiți pe linkin Schimbarea carbohidraților într-un instrument eficient al dietei tale este mai ușoară decât crezi. Până acum nu aveai multe opțiuni.

Pot să elimin grăsimea de pe burtă alergând? | Secretele Caloriilor

Dacă vrei să te usuci, trebuia să fii pe o dietă strictă și săptămâni de restricții alimentare să-ți îndepărteze un pic de grăsime, dar te făceau și mai mici și mai slabe. Dacă obiectivul tău era să crești, trebuia să mănânci ca un porc. Dar, desigur, nu numai că ai obținut puteți pierde grăsime la întreținere multă masă musculară, ci și mai multă grăsime. Motivul pentru care ambele strategii au dus la rezultate mai puțin satisfăcătoare poate fi răspuns cu un singur cuvânt: carbohidrați.

Consumul de cantități mari de carbohidrați și cu siguranță tipurile de zahăr și amidon vă va crește nivelul de zahăr din sânge. Acest lucru declanșează eliberarea hormonului insulină, pentru a scădea din nou nivelul glicemiei. Dacă tocmai ați antrenat forța, asta este bine, atunci carbohidrații contribuie la recuperarea mușchilor.

modelator de corp subțire cum să slăbești atunci când ești ocupat

În orice alt moment al zilei, insulina va păstra acele calorii sub formă de grăsime. Manipularea acestui efect este cheia obținerii corpului perfect - uscat, muscular și puternic.

Cum să pierdeți burta în 2 săptămâni / Mancare si bautura | Sport, fitness, sănătate și dietă!

Descriem două metode de manipulare a carbohidraților care au fost cercetate și testate. Una pentru a pierde grăsime și una pentru a câștiga masă musculară slabă. Le puteți alterna pe tot parcursul anului pentru a rămâne mari și uscate în același timp.

Dacă totuși trebuie să alegeți dacă să vă concentrați mai ales pe pierderea grăsimii sau pe acumularea de masă, nu trebuie să renunțați la masa musculară sau la un agent îngust în aceste alegeri.

  • Sus Expertii spun ca nu exista niciun motiv de disperare, oricine poate scapa de kilogramele in plusdar ca nu exista o formula secreta pentru asta.
  • Program pentru bărbați pentru a pierde în greutate - Blog de nutriție XXL
  • Arde grasimi zilnic
  • Pagina principala » Mancare si bautura » Cum să pierdeți burta în 2 săptămâni Cum să pierdeți burta în 2 săptămâni Dacă tăiați calorii și rămâneți cu o rutină regulată a exercițiilor, puteți pierde în greutate în două săptămâni.
  • poți pierde în greutate fără exerciții fizice, dar mâncând sănătos | pitbullclub.ro
  • Carbohidratii nu sunt inamicii - XXL Blog Nutrition

De asemenea, nu trebuie să numărați calorii sau să vă lăsați mâncarea preferată. Cu alte cuvinte: ai alegeri - în sfârșit. Poate te-ai gândit că nu va fi niciodată posibil să rămâi muscular fără să ai grăsime.

Concluzie: Alergând, vei arde grăsimea din jurul taliei Exercițiul moderat și pierderea în greutate. Exercițiile cum ar fi alergarea, mersul pe jos sau ciclismul pot fi benefice pentru pierderea în greutate.

Dar veți vedea că puteți realiza asta cu aceste două strategii. Fără prea mult efort și fără a fi nevoie să lăsați toată mâncarea preferată.

Aici puteți vedea cum funcționează. Așa o faci Recalibrați timp de 10 zile Pregătiți-vă corpul pentru a utiliza grăsimi pentru energie în loc de carbohidrați și opriți toate procesele care facilitează stocarea carbohidraților sub formă de grăsimi.

slăbește auf deutsch scădere în greutate 10 kg în două luni

Faceți acest lucru urmând o dietă ultra-scăzută de carbohidrați timp de 10 zile. Mănâncă 30 de grame sau mai puțini carbohidrați pe zi aproximativ o bucată de fructe sau o porție mică de ovăz.

scădere în greutate upsc liga super răului pierde în greutate

Toate produsele de amidon sau îndulcitori din mesele dvs. Disciplina ta poate lua o pauză. Vrei brownies sau gogoși?

Mergeți pentru asta.

pierdere în greutate centerville va pierdere în greutate sănătoasă pe săptămână lire sterline

Surse bogate în carbohidrați, glicemici, precum puteți pierde grăsime la întreținere sunt alegeri chiar mai bune decât cartofii dulci și orezul.

Trebuie să-ți reîncarci rezervele de carbohidrați, să-ți stimulezi metabolismul și să-ți concentrezi gândurile pe altceva și să-ți odihnești. Veți obține cele mai bune rezultate dacă Carb Nite cade într-o zi în care vă antrenați și cu greutăți, așa că încercați să vă planificați bine.

ZIUA 1 Mic dejun Făină de ovăz cu fructe proaspete sau congelate fără zahăr adăugat Trecând de la un castron de cereale reci și uscate la unul cu cereale fierbinți din cereale integrale și fructe, ați consuma aproximativ de calorii mai puțin în fiecare zi.

Nu-ți face griji să te îngrași. Mai multe studii au arătat că, tocmai datorită schimbării producției de enzime care are loc în corpul dvs.

Adevarul despre grasimea abdominala

Se usucă În acest moment, v-ați convins corpul să se folosească de combustibil în loc de carbohidrați ca combustibil. Reveniți la meniul pe care l-ați folosit la recalibrare, dar de data aceasta nu trebuie să îl urmați atât de mult. Mâncați 30 de grame de carbohidrați pe zi și apucați un Carb Nite o dată pe săptămână. Întreținere Acesta este punctul în care veți părea întotdeauna uscat. După ce ai sub 10 la sută grăsime corporală, probabil ai nevoie de două Carb Nites pe săptămână pentru a-ți menține metabolismul și a menține masa musculară.

Atunci ai putea avea primul tău Carb Nite miercuri și al doilea sâmbătă. Reîncărcare carb Mâncați 30 de grame sau mai puțini carbohidrați până la aproximativ În zilele de antrenament, împachetezi carbohidrați din momentul în care termini antrenamentul până te culci. În zilele care nu se antrenează, luați o masă de carbohidrați pe seară.

Masa după antrenament Mușchii au nevoie de carbohidrați după un antrenament pentru a-și reînnoi aprovizionarea cu energie și pentru a preveni defalcarea musculară. Puteți pierde grăsime la întreținere dacă lucrați într-o zi de carbohidrați ultra-scăzută, așa cum este descris în programul Carb Nite - sau dacă sunteți ocupat să reîncărcați carbohidrați, dar trebuie să vă antrenați devreme - nu puteți apuca mulți carbohidrați fără a vă pune în pericol programul.

Aceste suplimente te pot ajuta să rezolvi această problemă. Vă sfătuim să nu vă antrenați fără ei. Reîncărcare carb La fel ca în cazul Carb Nite, dar adăugați 30 până la 50 de grame de carbohidrați cu nivel ridicat de glicemie, cum ar fi Maltodextrina. Reîncărcare carb Pentru a se usca și pentru a construi masa slabire ginkgo biloba, carbohidratul dvs.

slăbire d- 528 pierdeți în greutate prin dumnezeu

După cum sugerează și numele, acest lucru limitează aportul de carbohidrați mai târziu în zi. Mâncarea carbohidraților după-amiaza sau seara se face dintr-un motiv strategic. Carbohidrații fac ca mușchii și celulele grase să crească - și adesea în același timp. Dar alunecând cu când mănânci carbohidrați, poți chiar să stabilești ce fel de țesut crești. După cum am menționat anterior, Carb Nite poate fi eficient fără antrenament.

Carbohidratii nu sunt inamicii

Pe de altă parte, reîncărcarea carbohidratilor necesită antrenamente de forță pentru a funcționa. Sensibilitatea corpului tău la insulină este cea mai mare dimineața și cea mai mică după-amiaza, ceea ce i-a determinat pe mulți să creadă că ar trebui să fim primii care consumă carbohidrați dimineața, deoarece nu este nevoie de multă insulină pentru a scădea nivelul de zahăr din sânge.

Problema Problema este că, dacă crești cantitatea de insulină chiar și puțin consumând carbohidrați - 30 puteți pierde grăsime la întreținere grame sau mai mult este suficient - dezechilibrezi deja capacitatea corpului tău de a arde grăsime pentru restul zilei. Și mai rău este că s-ar putea să te îngrași și din cauza prezenței unui alt hormon - cortizolul.

Cortizolul cu hormon de stres va descompune grăsimea toată dimineața, dar combinat cu insulina crescută poate provoca corpul tău să producă noi celule puteți pierde grăsime la întreținere grăsime.

Adevarul despre grasimea abdominala

Din aceste motive, ar trebui să amânați aportul de carbohidrați până seara. Aruncați un antrenament de forță chiar înainte de a vă mânca carbohidrații și vă maximizați capacitatea de insulină de a le depozita în celulele musculare și de a lăsa singure celulele grase. Studiile din revista Journal of Applied Physiology au arătat că antrenamentul de forță permite mușchilor să utilizeze și să păstreze zahărul timp de câteva ore după antrenament - asta înseamnă că va fi absorbit rapid de mușchii pe care i-ați antrenat-o pentru a-i ajuta să se recupereze și puteți pierde grăsime la întreținere crească.

Și ce este cel mai bine? Ajungi să mănânci lucruri gustoase aproape în fiecare zi. Exemplu plan de masă pentru reîncărcare carb: a.

Păstrați carbohidrații la 30 de grame sau mai puțin timp de cinci sau șase zile și apoi corpul dvs. Începeți să crești De ce și când vei mânca va depinde când te antrenezi într-o zi și dacă este sau nu o zi de antrenament. Mențineți cantitatea de carbohidrați scăzută - 30 de grame sau mai puțin până după-amiaza. Începeți antrenamentul de forță undeva între și este bine dacă trebuie să vă antrenați puțin mai devreme sau mai târziu, dar acesta este momentul perfect. După antrenament, apucați un shake bogat în carbohidrați și apoi continuați să mâncați carbohidrați până când vă culcați.

Aceleași alimente menționate la Carb Nite pot fi utilizate aici - pizza, înghețată etc. Nu este neobișnuit ca adepții programului să mănânce de grame de carbohidrați și să piardă în continuare grăsime și să crească masa musculară.

  1. Scădere în greutate înainte de muncă
  2. Cel mai bun teanc de supliment pentru pierderea în greutate a femeilor
  3. Когда Элли утвердительно кивнула, Ричард и Николь получили первый урок языка октопауков.

Antrenament de dimineață Dacă vă antrenați dimineața, ar trebui să mâncați o cantitate mică de carbohidrați după antrenament și să profitați de suplimente care vă ajută să atingeți insulina maximă, astfel încât să vă puteți recupera din antrenament, fără să perturbați ritmurile hormonale normale de încărcare. În acea seară, în jurul oreiîți mănânci carbohidrații, dar ar trebui să optezi mai ales pentru sursele mai puțin bogate în zahăr, cum ar fi orezul și cartofii.

TDEE cheltuieli totale zilnice de energie este cantitatea de calorii pe care corpul dvs. Proteinele, carbohidrații și grăsimile sunt trei macro-uri care contribuie la caloriile totale pe care le obține corpul tău.

Zilele de non-instruire În zilele în care nu vă antrenați zilele în care faceți doar cardiovă limitați carbohidrații la o singură masă târziu în zi. Spune cina sau desertul înainte de a te culca.