Related Content

Pierderea în greutate pentru începători supraponderali. General Navigation

Moldova ECO Jogging pentru pierderea în greutate: Cum și cât de mult trebuie să alergi Dacă doriți să începeți să alergați pentru a scăpa de câteva kilograme în plus, trebuie să urmați niște reguli.

pierderea în greutate pentru începători supraponderali

În timpul alergării, corpul cheltuie multă energie. În același timp, se normalizează schimbul de substanțe, se ard calorii, metabolismul este accelerat, activitatea sistemului digestiv se îmbunătățește. În plus, sistemul circulator este saturat cu oxigen, nivelul colesterolului din sânge este redus, iar activitatea sistemului cardiovascular se îmbunătățește.

Nu este un secret faptul că jogging-ul este una dintre cele mai simple și mai accesibile metode de pierdere în greutate. În același timp, auzim adesea de la cei care doresc să piardă în greutate, că ei aleargă în mod regulat, dar nu pot să slăbească.

Ideea este că alergarea pentru pierderea în greutate are multe nuanțe care trebuie luate în considerare pentru a obține efectul dorit.

Yoga Lipen pentru pierderea în greutate

Iată câteva reguli de alergare pentru a pierde în greutate 1. Alergați mai mult de 40 de minute În primele 40 de minute de alergare organismul funcționează cu carbohidrați glicogenul este un carbohidrat complex care este stocat în celulele ficatului și al mușchilor.

Abia atunci vine tranziția spre stadiul de ardere al grăsimilor.

pierderea în greutate pentru începători supraponderali

Adică, pentru a pierde în greutate, aveți nevoie de cel puțin 50 de minute de alergat în ritm ușor. Prin urmare, dacă sunteți începător, cu greu veți putea alerga 40 de minute din prima.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune. Cand sa te ingrijorezi si sa mergi la doctor Greutatea este influentata de aportul caloric, nivelul de activitate fizica, starea generala de sanatate, varsta, absorbtia substantelor nutritive, precum si de factori economici si sociali.

Pentru începători specialiștii recomandă în locul joggingului, o plimbare în pas alert. Pentru un alergător antrenat, metoda ideală de a pierde în greutate ar fi o cursă lungă de cel puțin o oră, cu o viteză monotonă, astfel încât bătăile inimii să nu depășească de bătăi pe minut.

Slabesc insa greutatea ramane la fel - Ce se intampla ?

Din păcate, nu este așa. Pentru a reduce din grăsime, trebuie să cheltuiți mai multă energie decât ați consumat.

Dieta în obezitate

Aceasta înseamnă că orice cantitate de activitate fizică funcționează în beneficiul arderii grăsimilor numai în combinație cu o alimentație adecvată. Neapărat mâncați după antrenament O altă concepție greșită - dacă suferiți de foame după un antrenament, puteți arde mai multe calorii. Dacă doriți să faceți jogging pentru pierderea în greutate, pierderea în greutate pentru începători supraponderali vă epuizați cu postul.

  • Slim down 5 kg într-o lună
  • Puteți pierde grăsime la întreținere
  • Dieta în obezitate – ARoND – Asociatia Romana de Nutritie si Dietetica
  • 3 moduri de a deveni mai puternici dacă sunteți supraponderali sau obezi
  • Semne de alarma: pierdere in greutate (scadere in greutate) involuntara | pitbullclub.ro
  • Jogging pentru pierderea în greutate: Cum și cât de mult trebuie să alergi | SanoTeca

Includeți în dieta dumneavoastră o varietate de cereale, legume proaspete și fructe. Beți mai multă apă, cel puțin 2 litri pe zi. Practicați sportul în mod regulat O alergare ușoară o dată pe săptămână va fi plăcută, dar în ceea ce privește pierderea în greutate - inutilă.

Urmărește videoclipuri despre utilizarea fiecăreia dintre aceste scoici pentru a stabili dacă le poți folosi în cazul tău. Nu este necesar să dobândești totul: cineva va avea suficient fitball, iar unii vor prefera sarcinile de putere cu gantere, greutăți, un biliard etc. Alegerea va depinde de zona de problemă pe care intenționați să o rezolvați mai amănunțit decât ceilalți și ce set de exerciții ați avut în vedere. La antrenament contribuit la pierderea în greutate, nu ignorați recomandările profesioniștilor.

Pentru a scăpa de kilogramele în plus, alergați de cel puțin trei ori pe săptămână. În mod ideal, faceți jogging zilnic.

pierderea în greutate pentru începători supraponderali

Iarna, ploaia, vântul - nu este un motiv pentru a anula antrenamentul. Acum pe piață există o mulțime de echipamente care vă permit să vă antrenați în orice vreme.

Alternați diferite tipuri de antrenamente Alternați alergatul de lungă durată cu antrenamentele cu intensitate ridicată pentru alergător pregătitexerciții de forță. Bucurați-vă de antrenamente Doar dacă vă bucurați de ceea ce faceți, puteți obține rapid un rezultat.

Și, într-adevăr, există obstacole mai mari cu care vă confruntați în viața de zi cu zi decât exercițiile fizice. Uitați de a ajunge la sala de sport : ce se întâmplă dacă aveți probleme chiar și să intrați și să ieșiți dintr-o mașină?

Dacă fiecare alergare este un chin psihologic și fizic, atunci pierderea în greutate pentru începători supraponderali va începe foarte curând să opună rezistență acestui stres, drept consecință leziunile, depresia și lenea invincibilă sunt posibile. Muzică preferată în căști și echipamentul corespunzător ajută de obicei să faceți față acestei situații.

Fiți răbdători Dacă decideți să începeți să pierdeți în greutate, trebuie să înțelegeți în mod clar că fără a afecta sănătatea, procesul de pierdere a kilogramelor suplimentare necesită cel puțin trei luni.

Pentru fiecare, această perioadă este individuală și depinde de pierderea în greutate pentru începători supraponderali factori: numărul de kilograme în plus, rata metabolică, numărul de antrenamente pe săptămână, absorbția nutrienților din organism, tulburarea metabolică, dorința sau respingerea de a ține o dietă.

Iată câteva recomandări despre cum să alergați pentru a pierde în greutate și pentru a vedea efectul instruirii. Cum să alergi pentru a pierde în greutate - În primele 40 de minute corpul arde glicogenul. Astfel, primele de minute de alergare vor fi o încălzire pentru cei care vor să piardă în greutate, iar grăsimile vor arde în următoarele de minute.

Jogging pentru pierderea în greutate: Cum și cât de mult trebuie să alergi

Alergați o oră într-un ritm confortabil, nu prea repede, dar nici lent. Nu puteți progresa fără odihnă, mușchii trebuie să se restabilească. Ar trebui să existe cel puțin o zi de odihnă pe săptămână.

Nu faceți mai mult de două antrenamente de mare intensitate pe săptămână. O astfel de alergare necesită o capacitate fizică suficientă. Acesta combină o alergare uniformă pe un impuls scăzut și segmente de interval cu o creștere a pulsului. Acest lucru arde un număr mare de calorii.

rata de carbohidrati pentru a pierde în greutate

Dar nu este potrivit pentru începători. Încercați să respirați în același timp cu gura și nasul: în acest fel veți putea capta mai mult oxigen pentru fiecare respirație.

pierderea în greutate pentru începători supraponderali

Exercițiul aerobic va fi eficient numai dacă pulsul se află în limitele zonei țintă. Pentru a calcula, scade din vârsta ta.

Pierderea in greutate poate fi stimulata de pana la cinci ori printr-o noua tehnica

Pulsul în timpul unei alergări lungi nu trebuie să depășească niciodată de bătăi pe minut. Dacă vedeți pe ceasul dumneavoastră de sport că pulsul a crescut deja pesteîncetiniți. Pentru cei cu o greutate mare este deosebit de important pentru a utiliza adidași cu absorbție sporită a șocurilor.

Lucru extrem de important pentru integritatea articulațiilor. Dacă sunteți obezi, nici măcar nu încercați să alergați, ca sportivii profesioniști, începeți cu plimbări lungi.

3 moduri de a deveni mai puternici dacă sunteți supraponderali sau obezi

Pentru antrenament  alegeți o pistă în parc sau un stadion cu o suprafață moale. Contraindicații: Înainte de a începe să alergați pentru a pierde în greutate, nu fiți leneși să mergeți la un medic generalist pentru a afla dacă aveți contraindicații. La persoanele supraponderale, de regulă, contraindicațiile sunt mai frecvente decât la ceilalți. Este interzisă alergarea pentru persoanele cu boli de inimă, hipertensiune, astm, ulcer peptic.

pierderea în greutate pentru începători supraponderali

Este necesar să se oprească temporar orele după intervenția chirurgicală abdominală. Nu se recomandă să alerge nici persoanele cu vene varicoase.

pierderea în greutate pentru începători supraponderali

Cuvinte cheie:.