Cum sa slabiti cu IBS / Sănătate digestivă | Sănătate puternică și dezvoltare mentală!

Pierderea în greutate ajută la ibs

Diferența dintre IBS și alte afecțiuni care cauzează simptome similare - cum ar fi colita ulcerativă și boala Crohn pierderea în greutate ajută la ibs este că IBS nu dăunează intestinului gros.

Enzimele digestive ajuta la pierderea in greutate?

Nu este obișnuit să pierzi în greutate din cauza IBS, spre deosebire de colita ulcerativă și boala Crohn. Cu toate acestea, deoarece IBS poate avea un impact asupra tipului de alimente pe care o persoană le poate tolera, poate duce la modificări ale greutății.

metodă simplă de a slăbi cea mai mare pierdere în greutate în 3 săptămâni

Există pași pe care îi puteți lua pentru a menține o greutate sănătoasă și a trăi bine cu IBS. Cum vă afectează IBS greutatea? Cauzele exacte ale IBS sunt necunoscute. IBS poate duce la pierderea în greutate sau la creșterea anumitor persoane. Unii oameni pot prezenta crampe abdominale semnificative și dureri care îi pot determina să mănânce mai puține calorii decât ar face în mod normal.

Tipuri de suplimente pentru fibre

Alții se pot lipi de anumite alimente care conțin mai multe calorii decât este necesar. Cercetări recente au indicat că ar putea exista, de asemenea, o legătură între a fi supraponderal și a avea IBS.

Studiile arată că pot beneficia de afecțiuni precum intoleranța la lactoză și sindromul intestinului iritabil IBS. În plus, mulți oameni se întreabă dacă enzimele digestive i-ar putea ajuta să piardă mai mult în greutate. Acest articol analizează dacă enzimele digestive pot favoriza pierderea în greutate. Ce sunt enzimele digestive? Enzimele digestive sunt compuși care ajută la descompunerea alimentelor în componente mai mici pe care corpul dumneavoastră le poate absorbi.

O teorie este că există anumiți hormoni produși în tractul digestiv care reglează greutatea. Acești cinci hormoni cunoscuți par a fi la niveluri anormale la persoanele cu IBS, fie mai mari, fie mai mici decât se aștepta. Aceste modificări ale nivelului de hormoni intestinali pot afecta gestionarea greutății, dar sunt necesare încă mai multe cercetări.

slabirea supraviețuirii gemeni mixon pierdere în greutate

Este posibil să nu vă puteți controla întotdeauna simptomele atunci când aveți IBS, dar există câteva modalități de a vă ajuta să vă mențineți o greutate sănătoasă, inclusiv să mâncați o dietă sănătoasă care include fibre. IBS și dietă O dietă care implică consumul mai multor mese mici este recomandată față pierderea în greutate ajută la ibs consumul de mese mari atunci când aveți IBS.

Cum vă afectează IBS greutatea?

În plus față de această regulă generală, o dietă săracă în grăsimi și bogată în carbohidrați din cereale integrale vă poate aduce beneficii și atunci când aveți IBS.

Mulți oameni cu IBS ezită să mănânce alimente care au fibre de teamă că vor provoca gaze care agravează simptomele.

Constipație Simptomele se pot înrăutății din când în când și uneori se pot ameliora sau chiar dispărea în întregime.

Dar nu trebuie să evitați complet fibra. Ar trebui să adăugați încet fibre în dieta dvs. Încercați să adăugați între 2 și 3 grame de fibre pe zi în timp ce beți multă apă pentru a minimiza simptomele.

O cantitate zilnică ideală de fibre pentru adulți este cuprinsă între 22 și 34 de grame. S-ar putea să doriți să evitați alimentele despre care se știe că unii oameni agravează IBS - aceste alimente tind, de asemenea, să conducă la creșterea în greutate.

sfaturi pentru pierderea în greutate într-o lună sări bine pentru a arde grăsime

Aceasta include: băuturi alcoolice alimente cu cantități semnificative de îndulcitori artificiali cum ar fi sorbitolul alimente despre care se știe că provoacă gaze, cum ar fi fasolea și varza alimente bogate în grăsimi produse lactate integrale mancare prajita Medicul dumneavoastră vă poate recomanda, de asemenea, să țineți un jurnal cu alimentele pe care le consumați pentru a vedea dacă le puteți identifica pe cele care tind să vă înrăutățească simptomele.

Zaharurile găsite în aceste alimente tind să fie mai dificil de digerat pentru persoanele cu IBS și adesea agravează simptomele.

  • Există câteva opțiuni grozave, scăzute de calorii, pe care le puteți include în dieta dvs.
  • Este prea multă fibră proastă?
  • CRESTEREA SAU PIERDEREA IN GREUTATE LEGATA DE IBS - SĂNĂTATE -
  • Ziceri care să ajute la slăbit
  • Vei slabi cu zumba

Dieta implică evitarea sau limitarea alimentelor bogate în FODMAP, inclusiv: fructani, găsit în grâu, ceapă și usturoi fructoză, găsit în mere, mure și pere galactani, găsit în fasole, linte și soia lactoză din produse lactate polioli din zaharuri alcoolice precum sorbitolul și fructe precum piersici și prune Citirea cum să-ți pierzi greutatea în burtă atenție a etichetelor alimentelor și evitarea acestor aditivi vă pot ajuta să reduceți probabilitatea de a experimenta simptome stomacale legate de IBS.

Concluzii Pierderea în greutate sau creșterea pot fi un efect secundar al IBS. Cu toate acestea, există abordări dietetice care vă pot ajuta să vă reduceți simptomele, menținând în același timp o greutate sănătoasă.

Dacă o abordare dietetică nu vă ajută simptomele, discutați cu medicul dumneavoastră despre alte cauze potențiale ale pierderii sau creșterii în greutate.

Diferența dintre IBS și alte afecțiuni care provoacă simptome similare - cum ar fi colita ulceroasă și boala Crohn - este că IBS nu dăunează intestinului gros. Nu este tipic să ai pierderi în greutate din cauza IBS, spre deosebire de colita ulceroasă și boala Crohn. Cu toate acestea, deoarece IBS poate avea un impact asupra tipului de alimente pe care o persoană îl poate tolera, poate rezulta modificări în greutate.