7 motive reale pentru care nu slăbești

Pierderea în greutate a modului de supraviețuire, Moduri de a elimina grăsimea viscerală din abdomen

Cum să scadă mai rapid grăsimea corporală. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift

Când vine vorba de a pierde în greutate în aceste zile, toată lumea pare să se grăbească. Unele dintre cele mai populare programe de pierdere în greutate de astăzi promite pierdere semnificativă în greutate în doar 30 de zile sau mai puțin.

În timp ce mulți oameni vor reuși să piardă în greutate inițial, susținând că pierderea în greutate în timp este o provocare diferită în întregime. Profesor UConn de practică farmacie C. Michael White a explorat o parte din cercetarea din spatele acestor programe de scădere în greutate și oferă ceea ce crede că este o abordare mai practică a pierderii pe termen lung, durabilă într-o nouă carte "Dieta part-time - Suprafața de pierdere în greutate.

Î: Experiența profesională și profesională sunt în farmacie. Ce te-a obligat să te uiți în pierdere în greutate? R: M-am concentrat întotdeauna asupra pierderea în greutate a modului de supraviețuire cu boli de inimă și asupra lucrurilor care le provoacă sau o împiedică. Pierderea in greutate reduce durerea osteoartritei, tensiunea arteriala, nivelul colesterolului si zaharurile din sange.

Cu toate acestea, pierderea în greutate de durată este evazivă și incapacitatea de a pierde în greutate afectează psihicul oamenilor. Internetul este plin de povesti de oameni care încep să piardă în greutate, dar pierderea în greutate în cele din urmă pierdere în greutate dalewood scurge până la nimic, lăsându-le demoralizate.

Ei probabil reprezintă milioane de oameni care doresc să piardă în greutate, dar nu pot. Trebuia să știu de ce a fost asta și ce altceva ar putea fi făcut.

Nu am intenționat să scriu o carte. Pierderea în greutate a modului de supraviețuire toate acestea, când am descoperit de ce dietele nu reușesc, mi-am dat seama că multe dintre dietele actuale de nebunia împiedică efectele benefice pe termen lung.

În acel moment, știam că ar trebui să încerc să aflu cuvântul. Deci, de ce nu reușesc atât de multe diete? R: Nu există o dietă care să susțină pierderea în greutate durabilă, fără a fi neglijată și sacrificiu.

De ce astăzi dietele rapide de scădere în greutate par a eșua întotdeauna

Cu toate acestea, atunci când dieta prea tare și sacrificați prea mult, corpul dumneavoastră merge în modul de supraviețuire și începe să modifice hormonul tiroidian și canibila mușchi. Corpul tau invata sa supravietuiasca cu mai putine calorii decat in trecut. Chiar dacă este posibil să tăiați un număr semnificativ de calorii, impactul celor mai puține calorii începe să scadă.

Acesta este ceea ce eu numesc "platoul de pierdere în greutate".

pierderea în greutate a modului de supraviețuire gemeni mixon pierdere în greutate

Ați slabire urut un punct în care vă simțiți totuși toată durerea asociată cu o dietă strict restricționată, dar răsplata dvs. Avem tendința de a ajunge atât de fixat pe primele rezultate de 30 de zile, pierderea în greutate a modului de supraviețuire nu apreciem cum merge prea mult timp prea mult timp poate să vă rănească într-adevăr capacitatea de a pierde în greutate pe termen lung.

Acest lucru este adevărat indiferent dacă consumați carbohidrați scăzut, carbohidrați bogați, carbohidrați, grăsimi scăzute, bogate în grăsimi sau ca un om peșteră. Î: Deci există o modalitate mai bună de a promova pierderea în greutate pe termen lung?

A: Cred că există. Prin angajarea în ceea ce eu numesc "dieta part-time" în loc de dieting continuu, puteți ajuta la prevenirea modului de supraviețuire și a platoului de pierdere în greutate. Aceasta vă menține metabolismul mai sănătos și mușchiul intact pe termen lung, permițând pierderea în greutate pe termen lung.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Menținerea metabolismului dvs. Î: Ce vrei să spui prin dieta cu jumătate de normă? R: Pe scurt, dieta cu timp parțial implică o pierderea în greutate a modului de supraviețuire activă pentru o perioadă de timp și apoi odihnă.

pierderea în greutate a modului de supraviețuire cei peste 45 de ani trebuie să slăbească

În rest, adică mâncați suficiente calorii pentru a nu câștiga și a pierde în greutate în timpul perioadei de odihnă. Cele mai bune studii până în prezent păstrează zilele de odihnă de aceeași durată cu perioadele active de dietă, deci ar putea fi o zi pe dieta ta și o zi liberă sau două săptămâni și două săptămâni oprite.

pierderea în greutate a modului de supraviețuire ziceri care să te ajute să slăbești

Doar nu dieta pentru mai mult de patru săptămâni la rând; atunci când apare cea mai mare deteriorare a metabolismului. Î: În plus față de stabilirea cadrului unui plan de dietă part-time, ați luat în considerare psihologia pierderii în greutate și ați cercetat o parte din știința implicată în diferite programe populare de pierdere în greutate.

Ce ai învățat? R: Odată ce reduceți barierele biologice la pierderea în greutate pe termen lung, factorii mentali care împiedică pierderea în greutate susținută devin și mai pierderea în greutate a modului de supraviețuire. Multe dintre aceste diete pe termen scurt nu abordează componentele psihologice implicate în pierderea în greutate.

Ei nu forțează oamenii să se confrunte cu modul în care relația lor cu alimentele și somnul influențează capacitatea lor de a atinge și de a menține o greutate sănătoasă pe termen lung.

pierderea în greutate a modului de supraviețuire pierderea in greutate evita zaharul

În plus, oamenii sunt inundați de atâtea mesaje de sănătate contradictorii, încât le este greu să decidă care ar fi cel mai bine pentru nevoile lor. Trebuie să mănânce o masă pe zi postul intermitent sau șase mese mai mici pe zi? Trebuie să mănânce în primul rând carne sau ar trebui să meargă vegetarian?

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Ar trebui să scadă grăsimea bogată în carbohidrați sau carbohidrații bogați în carbohidrați? Am explorat toate aceste subiecte și alte vaci sacre de scădere în greutate pentru a vedea dovezile științifice din spatele lor. În studiile la om, toate dietele principale - carbohidrații cu conținut scăzut de carbohidrați, carbohidrații bogați în grăsimi, consumul de peștișori și dietele vegetariene - ședință de slăbire în abu dhabi același impact pe termen lung.

Asta nu înseamnă că o persoană nu va face mai bine decât un altul dacă un anumit plan funcționează foarte bine pentru ei. Dar, în general, este o spălare.

VIZUALIZARE PENTRU SCADERE IN GREUTATE par Jon Gabriel: Very Good | Devils in the Detail Ltd

Vestea bună este că abordarea dieta cu jumătate de normă poate fi aplicată indiferent de tipul de plan alimentar pe care îl soluționați și poate extinde viabilitatea acestei abordări. Î: Există o mulțime de programe de dieting acolo făcând promisiuni îndrăznețe pentru pierderea in greutate. Ce pot face oamenii pentru a se asigura că aleg cel potrivit pentru ei?

pierderea în greutate a modului de supraviețuire efectele secundare ale arzătorului de grăsimi

R: Dacă oamenii sunt serioși în ceea ce privește scăderea în greutate - și dacă sunt dieta, cu siguranță sunt - atunci ei ar trebui să fie atenți la diete nebunești care promite prea mult prea curând.

Adevărata pierdere în greutate susținută este mult mai probabil să se întâmple treptat în timp, nu în două săptămâni sau 30 de zile. Fii țestoasa, nu iepurele.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Cele mai bune diete sunt cele care se bazează pe știința bazată pe dovezi și pe date din studii clinice randomizate controlate. Nu vă grăbiţi.

pierderea în greutate a modului de supraviețuire pierdere în greutate simone noua Zeelandă

Înțelegeți ce intri și ce fel de angajament este implicat. Pentru mine, abordarea cu fracțiune de normă are cel mai mult sens, se bazează în mod clar pe știință și este cea mai durabilă.

Speranța mea este că această abordare îi va încuraja pe alții să își reducă greutatea și să ducă o viață mai fericită și mai sănătoasă. Totul Despre Sănătate.