Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Pierderea în greutate a șarpelui gumă

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate. Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiul fizic a fost asociat cu multe alte beneficii, inclusiv o dispoziție îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice. Iată cele 8 cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate.

  1. Citește mai departe: Ce este fosfatidilserina?
  2. scădere în greutate
  3. Ministepper Torneo Ritmo: comentarii, descrieri și rezultate Ministepper este un simulator convenabil și practic.

Plimbarea Mersul pe jos este unul dintre cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate — și pentru un motiv întemeiat. Este un mod convenabil și ușor pentru începători să înceapă să facă exerciții fizice fără să se simtă copleșiți sau să aibă nevoie să achiziționeze echipament.

De asemenea, este un exercițiu cu impact mai mic, ceea ce înseamnă că nu vă stresează articulațiile. Un studiu de 12 săptămâni pe 20 de femei cu obezitate a aratat că mersul timp de 50—70 minute de 3 ori pe săptămână reduce grăsimea corporală și circumferința taliei cu aprox. Este ușor pierderea în greutate a șarpelui gumă încadrezi mersul in rutina ta zilnică. Pentru a adăuga mai mulți pași în ziua ta, încearcă să mergi în timpul pauzei de prânz, sa urci scările la serviciu sau sa îți iei câinele la plimbări suplimentare.

Pentru a începe, propuneți-vă să mergeți timp de 30 de minute de ori pe săptămână. Puteți crește treptat durata sau frecvența pierdere în greutate ideală llc dvs. REZUMAT Plimbarea este un exercițiu excelent pentru începători, deoarece se poate face oriunde, nu necesită echipament și pune un stres minim pe articulații. Încercați să înglobați mai multe plimbări în activitățile dvs.

EUR-Lex - PC - EN - EUR-Lex

Joggingul sau alergarea Jogging-ul și alergarea sunt exerciții pierderea în greutate a șarpelui gumă care te ajută să slăbești. Mai mult, studiile au descoperit că jogging-ul și alergarea pot ajuta la arderea grăsimilor viscerale dăunătoare, cunoscute în mod obișnuit sub denumirea de grăsime din burtă.

Îți lipsesc din alimentație proteinele; Îți lipsesc din alimentație grăsimile sănătoase; Nu mănânci cele trei mese principale din timpul zilei. Cauza principală a acestei afecţiuni este in mare parte legata de stres, sau a problemelor cu dantura — dinţi lipsă, sau fracturi ai acestora. Stresul perturbă calitatea somnului, iar agitaţia noastră pe timpul nopţii agravează scrâşnirea dinţilor. Fiecare dintre noi reacţionează diferit în faţa acestei probleme. Unii au probleme cu digestia, cu tenul, cu inima, alţii işi rod unghile, interiorul obrajilor, sau işi scrâşnesc dinţii.

Acest tip de grăsime este depusa în jurul organelor tale interne și a fost legat de diverse boli cronice precum bolile de inimă și diabetul. Atât jogging-ul cât și alergarea sunt exerciții minunate, care pot fi făcute oriunde și sunt ușor de inclus în rutina dvs.

Pentru a începe, încearcati să faceti jogging timp de minute de 3 — 4 ori pe săptămână. Dacă considerați că jogging-ul sau alergarea în aer liber pot pune probleme articulațiilor dvs.

5 Beneficii pentru sănătate Glucomannan

De asemenea, multe benzi de alergare au amortizor încorporat, ceea ce ușureaza efortul pe articulații. De asemenea, pot ajuta la arderea grăsimii din burtă, care este legată de multe boli cronice. Ciclismul Ciclismul este un exercițiu popular care îți îmbunătățește conditia fizica și te poate ajuta să slăbești.

Deși ciclismul se face în mod tradițional în aer liber, multe săli de sport și centre de fitness au biciclete staționare care vă permit să mergeți cu bicicleta în timp ce stați în interior.

Nu numai că ciclismul este excelent pentru pierderea în greutate, pierderea în greutate a șarpelui gumă studiile au descoperit că persoanele care pedalează în mod regulat au o condiție fizică generală mai bună, o sensibilitate crescută la  insulină  și un pierderea în greutate a șarpelui gumă mai mic de boli de inimă, cancer și moarte, în comparație cu cei care nu pedalează regulat.

Nutriția ar trebui să includă un minimum de fosfor și proteine. Puteți hrăni pisica cu carne albă de pui sau curcan, dar într-o cantitate minimă. Nutriția ar trebui să excludă carbohidrații - cereale, produse făinoase. În timpul hrănirii, puteți da piure de legume, diluate cu bulion de pui fără grăsime.

REZUMAT Ciclismul este excelent pentru oameni de diverse condiții fizice și se poate face pe bicicletă în aer liber sau în interior, pe o bicicletă staționară. A fost asociat cu diverse beneficii pentru sănătate, inclusiv cu sensibilitatea crescută la insulină și cu riscul redus de anumite boli cronice. Antrenamentul cu greutăți Antrenamentul cu greutăți este o alegere populară pentru persoanele care doresc să slăbească. Potrivit Harvard Health, se estimează că o persoană de 70 de kilograme arde aproximativ calorii in 30 de minute de antrenament cu greutăți.

De asemenea, antrenamentul cu greutăți vă poate ajuta să vă creșteți forța și să stimulați creșterea musculară, ceea ce vă poate crește rata metabolică în repaus  RMR sau sa influentelze câte calorii arde corpul în repaus. În acest studiu, această creștere a fost echivalentă cu arderea suplimentară a de calorii pe zi.

În plus, numeroase studii au arătat că organismul dvs.

Meniu cont utilizator

De asemenea, vă poate ajuta să construiți masa musculară, care va crește la randul ei rata metabolică în repaus — numărul de calorii pe care corpul dvs. Antrenamentul cu intervale Antrenamentul cu intervale, mai frecvent cunoscut sub denumirea de antrenament cu intervale de mare intensitate AIMI , este un termen generic care se referă la explozii scurte de exercițiu intens care alternează cu perioadele de refacere.

pierderea în greutate a șarpelui gumă cum pot să-mi pierd burta de grăsime

De obicei, un antrenament AIMI durează de minute și poate arde o mulțime de calorii. Asta înseamnă că AIMI vă poate ajuta să ardeți mai multe calorii, în timp ce petreceți mai puțin timp la efort.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune. Cand sa te ingrijorezi si sa mergi la doctor Greutatea este influentata de aportul caloric, nivelul de activitate fizica, starea generala de sanatate, varsta, absorbtia substantelor nutritive, precum si de factori economici si sociali. Ce inseamna scadere in greutate semnificativa Nu se cunoaste cu precizie cand anume scaderea in greutate devine o ingrijorare medicala.

Mai mult, numeroase studii au arătat că AIMI este eficient în special la arderea grăsimii din burtă visceralecare este legată de multe boli cronice. AIMI este ușor de inclus în rutina dvs. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un tip de exercițiu, cum ar fi alergarea, săriturile sau mersul pe bicicletă, precum și timpul de antrenament și de odihnă.

pierderea în greutate a șarpelui gumă pierzi în greutate când mori

De exemplu, pedalați cât de tare puteți pe o bicicletă timp de 30 de secunde, urmată de pedalarea într-un ritm lent timp de minute. Repetați acest model timp de de minute.

ELYTIS Hospital: Află care sunt principalele cauze ale căderii părului

REZUMAT Antrenamentul cu intervale este o strategie eficientă de pierdere în greutate, care poate fi aplicată la multe tipuri de exerciții, inclusiv alergare, sărituri, ciclism și multe altele. Includerea antrenamentelor cu intervale în rutina dvs. Înotul Înotul este o modalitate distractivă de a pierde în greutate și de a fi în forma. Harvard Health estimează că o persoană de 70 de kilograme arde aproximativ de calorii într-o jumătate de oră de înot.

Modul în care înoți pare să afecteze câte calorii arzi.

Alege sectiunea

În 30 de minute, o persoană de 70 de kilograme arde de calorii făcând spate, de calorii înotând bras, de calorii înotând fluture și de calorii care calcând apa. Un studiu de 12 săptămâni pe 24 de femei de vârstă mijlocie a constatat că înotul timp de 60 de minute de 3 ori pe săptămână a redus semnificativ grăsimea corporală, a îmbunătățit flexibilitatea și a redus mai mulți factori de risc de boli de inimă, inclusiv colesterolul total ridicat și trigliceridele din sânge.

Un alt avantaj al înotului este impactul sau redus asupra articulațiilor. Aceasta il face sa fie o opțiune excelentă pentru persoanele care au afectate articulațiile sau au dureri articulare. Mai mult, poate ajuta la îmbunătățirea flexibilității și la reducerea factorilor de risc pentru diverse boli.

pierderea în greutate a șarpelui gumă cum să slăbești în siguranță și eficient

Yoga Yoga este o modalitate populară de a exersa și de a calma stresul. Deși nu este în mod obișnuit gândit ca un exercițiu de scădere în greutate, acesta arde o cantitate aprecialbila de calorii și oferă multe beneficii suplimentare pentru sănătate care pot promova pierderea în greutate. Harvard Health estimează că o persoană de 70 de kilograme arde aproximativ de calorii in 30 de minute de practicare yoga.

Un studiu de 12 săptămâni pe 60 de femei cu obezitate a constatat că cele care au participat la două sesiuni de yoga de 90 de minute pe săptămână au experimentat reduceri mai mari ale circumferinței taliei decât cele din grupul de control — în medie cu 3,8 cm.

Jb holmes pierdere în greutate plus, grupul de yoga a cunoscut îmbunătățiri ale bunăstării psihice și fizice. În afară de arderea caloriilor, studiile au arătat că yoga poate contribui la mindfulness, ceea ce vă face mai rezistenți la alimentele nesănătoase, să controlați supraalimentarea și să înțelegeți mai bine semnalele de foame ale corpului dvs.