Practicarea sportului pentru a pierde în greutate

Pierdere în greutate de 75 de kilograme

Încetinirea metabolismului

Ce fel de greutăți ar trebui să ridicați? Luni, Sau altfel spus. Puteți, dar care ar fi scopul unei alegeri negândite. Dacă vă întrebați ce greutăți ar trebui să alegeți pentru un anumit exercițiu, în acest articol veți găsi un ghid care vă ajută să vedeți progresul mult mai rapid.

  1. Ai vrea sa stii exact cat sange ai in corp? Si cat iti permiti sa pierzi? - Doctor MIT
  2. Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale.
  3. Lasă-i să vorbim despre pierderea in greutate de 75 kg de veroshpirona pierde in greutate noi toți trebuie să știm cheia pentru pierderea în greutate Când vorbim despre calitatea proteinelor, vorbim în 15 calorii pe kg de greutate.

Să fim sinceri, această întrebare este perfectă, dar nu are răspuns ușor de identificat. În realitate, sunt o serie de posibilități, așadar, haideți să ne uităm la fiecare dintre ele.

Puteți alege o halteră de 10 kilograme, o ridicați de 75 de ori, iar în scurt timp veți fi obosit și veți transpira foarte mult. În schimb, puteți alege o halteră de 40 de kilograme, o ridicați de 8 ori, după care o aruncați rapid pe podea, deoarece nu sunteți în stare să mai faceți alte repetări. Poate nu veți fi surprinși când veți afla că răspunsul se schimbă în funcție de obiectivul vostru.

Pierdere în greutate de 75 de kilograme cum să slăbești pug

Dacă vreți sădeveniți puternici, Pierdere în greutate de 75 de kilograme folosi în mod natural greutăți mai mari, decât cineva care este concentrat pe creșterea masei musculare. Și pentru a îmbunătăți rezistența musculară, veți ridica greutăți mai ușoare.

Antrenament pentru forță Powerlifteri, halterofili olimpici sau strongman — cei mai mari și puternici bărbați și femei a căror prioritate este să devină și mai puternici. Pentru a fi capabili să ridice obiecte pierdere în greutate în masă endura în cadrul competiției,trebuie să ridice obiecte la fel de grele și în timpul antrenamentelor.

Dacă vreți să vă concentrați pe forță, atunci acest lucru necesită efectuarea exercițiilor complexe precum, Pierdere în greutate de 75 de kilograme Press, genuflexiuni sau îndreptări.

În timpul acestor exerciții lucrează în același timp mai mult decât o singură grupă a articulațiilor, de exemplu, în timpul exercițiilor de Bench Press lucrați umerii și coatele. Această acțiune complexă necesită mai multă masă musculară, permițându-vă să ridicați greutăți și mai mari. Fibrele muscularecare au fost implicate în timpul seriilor foarte grele se numesc fibre musculare rapide și sunt mai predispuse să crească și să devină mai puternice ca răspuns la antrenamentul de anduranță.

Acești mușchi se uzează destul de repede, așa că nu trebuie să ridicați greutăți foarte mari de multe ori. Timpul de odihnă între principalele serii de ridicări este relativ lung minuteașadar recuperarea incompletă nu vă împiedică să finalizați seria cu succes.

Cu siguranță că trebuie să vă încălziți bine înainte de a ridica greutăți mari, așadar greutăților maxime precede o serie de exerciții de încălzire progresiv mai grele. De asemenea, antrenorii de forță evită să facă seriile de exerciții până la epuizare, această tehnică este folosită îndeosebi de culturiști. Antrenamentul pentru creșterea volumului de masă musculară Cei care se antrenează pentru a maximiza puterea, în realitate le crește și volumul muscular, dar este posibil ca metodele lor să nu fiecele mai eficiente pentru maximizarea creșterii musculare hipertrofie.

Culturiștii și clienții din sălile de fitness a Pierdere în greutate de 75 de kilograme scop este creșterea volumului de masă musculară au o abordare puțin diferită cu privire la greutățile pe care ar trebui să le folosească. S-a dovedit că greutateacea mai ideală pentru creșterea masei musculare estecea cu care puteți face repetări. De această opinie, se leagă alte câteva fapte pe care ar trebui să le cunoaștem. Probabil că ați văzut videoclipuri pe YouTube cu bărbați care în timp ce împing bara o resping de la piept, deoarece greutatea este prea mare și altfel nu fac față.

Cu siguranță această tehnică nu este bună.

Practicarea sportului pentru a pierde în greutate | Domyos by Decathlon

Fiecare exercițiu are propria tehnică de executare. În general putem spune că trebuie să controlați greutatea și să implicați doar articulațiile aferente. Dacă aveți nevoie de ajutorul genunchilor și șoldurilor atunci când ridicați haltera, atunci înseamnă că vă folosiți de articulații pe care nu e bine să le folosiți.

Prin urmare, există cuvântul — trișare —care distruge tehnicile bune ale mantrei. Desigur, puteți să vă puneți greutăți ușoare și să faceți foarte ușor 12 repetări.

Dar nu este corect. O serie adevărată înseamnă că sunteți foarte aproape de epuizare musculară, un punct din care nu mai puteți face o altă repetare cu o tehnică bună. Dacă reușiți să faceți șia a repetare, înseamnă că greutatea pe care ați folosit-o a fost prea ușoară. De asemenea, dacă reușiți să faceți doar repetări, înseamnă că greutatea folosită a fost prea mare.

Calea de mijloc constă în alegerea greutății cu care puteți face individual repetări.

Te-ar mai putea interesa

De asemenea, culturiștii care sunt concentrați pe antrenamentul fibrelor musculare rapide, încep de obicei cu exerciții complexe în ordinea părților corpului. Un volummai mare vă oferă serii de antrenamentcu mai multe exerciții în unghiuri diferite și cu un interval de timp mai scurt de odihnă și anume 60 de secunde pentru grupele musculare mici și până la 90 de secunde pentru grupele mai mari.

Antrenamentul pentru rezistența musculară Nu toată lumea se antrenează pentru volum și forță. Vă puteți antrena și la o intensitate mai mică, cu greutăți maxime cu care veți reuși să faceți o singură repetare.

Acest lucru creează mecanisme în interiorul mușchiului, datorită cărora antrenamentele aerobe sunt mai eficiente fără mărirea mușchiului. Prin urmare, mușchiul poate face mai multe repetări fără oboseală pe o perioadă mai lungă de timp.

Musculatura clasică a unui alergător de maraton este definităpentru a face față distanței. Dacă obiectivul vostru este rezistența musculară, ar trebui să folosiți greutăți foarte ușoare cu care veți reuși să faceți de repetări sau chiar mai multe. Practic, greutatea nu va fi suficient de marepentru creșterea volumului și forței. Acest lucru se întâmplă deoarece mușchii sunt implicați mai degrabă în fibre musculare lente, decât în cele rapide.

Aceste fibre suntpredestinate pentru a fi utilizate pentru activități prelungite și de obicei nu sunt semnificative pentru creșterea volumului comparativ cu grupele de fibre musculare rapide. Relația între greutate și numărul de repetări Cu siguranță știți care este obiectivul vostru și prin urmare, nu va fi dificilsă vă dați seama ce greutăți ar trebui să folosiți la un anumit exercițiu.

Pierdere în greutate de 75 de kilograme cum să arzi grăsimea în 3 luni

Ceea ce vedeți, este o relație inversă între numărul de repetări pe care le puteți face și greutățile pe care le folosiți. Cu cât veți ridica greutăți mai mari cu atât mai puține repetări veți face.

Pierdere în greutate de 75 de kilograme slabire marion în

Cu greutăți mai ușoare veți reuși mai multe repetări. De exemplu, dacă greutate voastră maximăfolosită la Bench Press este de kg, atunci numărul de repetări pe care le puteți face cu un plus de greutate poate arăta astfel: Greutatea kg.