Ghidul Dr OZ pentru pierderea în greutate

Pierdere în greutate de 4 oz

Mehmet Oz sau mai pe scurt- Dr Oz este un medic american, cunoscut pentru show-ul său zilnic axat pe probleme medicale și sănătate. Dr Oz  promovează alimentația sănătoasă, activitatea fizică și dă sfaturi valoroase celor care vor  să slabească, fără a ține însă o dietă drastică.

Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară

El a scris și câteva cărți despre acest subiect. Aveți mai jos cele 10 alimente recomandate de Dr. Oz pentru a slăbi eficient și rapid, fără a ține o dietă drastică: 1.

Pierdere în greutate de 4 oz 3 tipuri de pierderi în greutate

Spanacul — este o plantă execelentă pentru digestie, conține fier și poate fi consumată proaspată  în salate, fiartă la aburi sau în mâncare cu adaos de sos de roșii. Spanacul poate fi combinat cu succes cu proteine, cum ar fi un piept de pui la grătar, dar deoarece este foarte sațios  poate fi consumat și singur, ca masă principală.

Iaurtul — atât în varianta degresată cât și în varianta  naturală, este recomandat în diete pentru că ofera senzația de sațietate, conține calciu și alte minerale.

Rețete pierdere in greutate

Se poate consuma la micul dejun, dar și ca o gustare, la prînz sau după-amiaza. Îți va da energie — nu alege variantele cu fructe, care conțin mult prea mult zahăr!

Pierdere în greutate de 4 oz pierde in greutate toamna

Peștele — Dr. Acizii Omega3 sunt nemaipomeniți pentru sănătatea ta și te vor ajuta nespus în dieta pe care o urmezi. Pentru o cantitate mai mare de Omega3 alege peștele puțin mai gras sau cel oceanic și prepară-l la cuptor cu legume sau în folie de aluminiu, nu prăjit!

Pierdere în greutate de 4 oz de ce mă lupt să pierd grăsime

Nucile — sunt o gustare sănătoasa, chiar dacă au grăsimi. Dacă vei mânca un pumn de nuci sau alune fără sare te vei sătura rapid și vei consuma mai puțină mâncare la prânz sau seara. Dr Oz îți recomandă o gustare formată din 2 nuci, câteva alune și câteva stafide!

Costumele de baie, pantaloni scurți și topuri mai mulate sunt din nou în sezon și mulți vor să scadă câteva kilograme în plus pentru a-i ajuta să se simtă puțin mai confortabil când ies la soare.

Orezul brun, orzul, lintea — au fibre și te vei sătura rapid, digestia va fi excelentă și vei slăbi. Însă sfatul doctorului Oz este sa consumi cantități mici, fără adaos de sosuri, unt sau condimente pe bază de sare. Soia — este un înlocuitor perfect al cărnii și atât doctorul Oz cât și vegetarienii din lumea întreagă  îți recomandă să o încerci.

Pierdere în greutate de 4 oz cum să slăbești în miezul tău

Beneficiile sale sunt multiple și te vei obișnui pierderea în greutate îmbunătățește circulația să o consumi. Poți înlocui chiar și laptele obișnuit cu cel de soia!

  1. Probleme de sănătate pierderea în greutate
  2. Ghidul Dr OZ pentru pierderea în greutate

Soia se poate consuma în mâncăruri și în salate, împreună cu multe legume. Pierdere în greutate de 4 oz — este leguma-vedeta!

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Are multe vitamine, antioxidanți și minerale, scade pofta de mâncare, are calorii neglijabile și îl poți consuma în orice cantitate vrei. Broccoli se poate găti fiert la aburi sau opărit puțin și direct în salate. Fructele de pădure — au antioxidanți care ajută la stoparea îmbătrânirii, au puține calorii și sunt singurele fructe care se pot consuma oricând și în orice cantitate.

Când nu este sezonul lor, le găsești la supermarket congelate, cu aceleași proprietăți. Salate, ca desert sau ca fel principal sunt la fel de indicate în diete.

Pierdere în greutate de 4 oz poți slăbi în 60 de ani

Quinoa — este o pseudocereală, înrudită însă cu spanacul, se găsește în Pierdere în greutate de 4 oz. Este plină de aminoacizi și antioxidanți și se poate prepara ca și orezul, prin fierbere. Este foarte sățioasă și vei slăbi consumand doar în cantități mici.

Ghidul Dr OZ pentru pierderea în greutate

Ardeiul iute roșu — este singurul aliment care accelerează arderea grăsimilor. Dacă îți plac  mâncărurile picante, înlocuiește condimentele cu ardei iute proaspăt cu ardei  iute roșu pisat praf și consumă-l în orice: în salate, ciorbe, mancăruri, chiar și la micul dejun, alături de o omleta din albușuri.

Consumarea acestor alimente în cantități moderate și în mod regulat te vor ajuta să obții silueta de invidiat, fără să ții o  dietă specială.

Pierdere în greutate de 4 oz revigora arderea grasimilor