Zahărul: cum trebuie mâncat ca să nu îngraşe - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Pierde grasimi fara zahar

Cele mai multe persoane vor să scape de ea din pricina aspectului fizic. Însă grăsimea abdominală nu numai că dă un aspect fizic neplăcut, dar mai multe studii arată că are efecte nocive și asupra sănătății.

Zahărul: cum trebuie consumat ca să nu ne îngrășăm Ce au în comun multe dintre obiceiurile alimentare antistres? Zahărul, unul dintre cele mai înfierate ingrediente din industria alimentară.

Mai precis, o talie mai mare de 88 de cm la femei și mai mare de la bărbați se consideră un risc crescut pentru apariția unor boli. Iată câteva strategii care sunt eficiente pentru a scăpa de grăsimea încăpățânată din jurul abdomenului.

Zahărul: cum trebuie consumat ca să nu ne îngrășăm

Elimină zahărul rafinat din alimentație Cea mai mare parte din zahărul rafinat pe care îl consumi va fi transformat de către ficat în celule grase care se depun la nivelul abdomenului și nu numai.

Scoate zahărul din alimentație și vei simți diferența. Nu trebuie să renunți de pierderea de grăsime rezultă o săptămână la gustul dulce. Doar înlocuiește-l cu alternative sănătoase. Cele mai bune variante sunt stevia, xilitul sau eritritul.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Poți alege oricare dintre aceste 3 variante pentru a face prăjituri sănătoase, a îndulci cafeaua sau ceaiul sau poți consuma ciocolată îndulcită cu una dintre acestea. Va trebui însă să renunți la băuturile carbogazoase îndulcite cu zahăr, precum și la sucurile de fructe preparate în casă. Poți în schimb să mănânci un fruct întreg, pentru a beneficia de toate fibrele și vitaminele din el, pierde grasimi fara zahar un aport mult mai mic de zahăr.

Dacă dorești neapărat să consumi o băutură carbogazoasă din când în când, alege una fără zahăr diet. Dar nu abuza de ele, fiindcă s-a constatat că acest tip de băuturi poate crește apetitul 1deci consumă-le doar ocazional. Pentru a reuși să renunți complet la zahărul rafinatva trebuie să citești eticheta produselor înainte de a le cumpăra.

Se transformă în grăsime şi ne poate îmbolnăvi. Află cum se consumă corect zahărul! Ce au în comun multe dintre obiceiurile alimentare antistres? Zahărul, unul dintre cele mai înfierate ingrediente din industria alimentară. Iar în ultimii 50 de ani, industria a profitat din plin de apetitul oamenilor pentru starea de bine obţinută rapid şi a făcut din zahăr o prezenţă permanentă pe etichete.

Chiar și alimente aparent sănătoase pot conține zahăr adăugat. Acest lucru le transformă în alimente nesănătoase pe care trebuie să le eliminăm. Recomandare de rețetă fără zahăr: mousse de ciocolată.

Ține minte: folosește stevia, xilit sau eritrit.

pierde grasimi fara zahar

Mănâncă mai multe proteine Atunci când vrei să slăbești, proteinele sunt cel mai bun prieten al tău. Mai mult chiar, s-a constatat că persoanele care consumă o cantitate adecvată de proteine pierd mai ușor grăsimea din jurul taliei. Aceasta se întâmplă deoarece proteinele dau cea mai mare sațietate 7. Consumând surse variate de proteine, vei ajunge să mănânci mai puțin, adică exact atât cât ai nevoie zilnic.

Zahărul: cum trebuie mâncat ca să nu îngraşe

Iar nivelul tău de energie va crește pe parcursul zilei și astfel vei fi mai activ și vei arde mai multe calorii. Încearcă să consumi mai multe alimente pierde grasimi fara zahar în proteine, atât din sursă animalăcât și vegetală. Asigură-te că mănânci zilnic alimente precum pește, avocado, ouă, năut, brânzeturi, quinoa, linte, carne, nuci, chia etc.

Ține minte: consumă zilnic surse variate de proteine. Consumă mai multe fibre La fel ca și proteinele, fibrele pot fi de mare ajutor atunci când vrei să pierzi din masa grasă.

pierde grasimi fara zahar

Fibrele sunt o categorie aparte de carbohidrați, pe care corpul nu le poate digera. Prin urmare nu contribuie la aportul total de calorii.

Căi de a pierde grăsime corporală

Dar pe lângă aceasta, fibrele îndeplinesc un rol important în organism. Hrănesc flora intestinală benefică, contribuind astfel la menținerea sănătății sistemului digestiv.

În plus, odată ajunse în stomac acestea se umflă și întârzie golierea stomacului. Acest lucru te va ajuta la prelungirea senzației de sațietate și la reducerea apetitului imediat după masă 3.

Cu ce înlocuim zahărul: ce alternative sunt mai bune și cât de sănătoase sunt?

Tine minte: Consumă zilnic o sursă de fibre, cum ar fi semințele de chia și de in, nuci și legume verzi. Pierde grasimi fara zahar mai puțini carbohidrați O dietă săracă în carbohidrați și care conține suficiente surse de grăsimi sănătoase te poate ajuta să slăbești într-un mod sănătos 4.

În plus, studiile arată că restricționarea carbohidraților este o metodă foarte eficientă pierde grasimi fara zahar a scăpa mai ales de grăsimea periculoasă de la nivelul abdomenului 5.

Consumă alimente care conțin grăsimi sănătoase și proteine, și mai puțini carbohidrați: ouă, unt, brânzeturi, carne, broccoli, conopidă, sparanghel, dovlecel, varză, roșii, salată verde, fructe de pădure etc. Ține minte: restricționarea carbohidraților este eficientă pentru a scăpa de grăsimea abdominală.

pierde grasimi fara zahar

Fă efort fizic Efortul fizic este important în primul rând pentru starea ta generală de sănătate, pentru relaxare psihică, eliminarea stresului și prevenirea apariției unor boli cronice. Să faci o mulțime de exerciții pentru abdomen nu te vor ajuta să scapi de grăsimea din acea zonă. Mai multe studii au arătat că nu poți să arzi grăsimea dintr-o zonă țintită a corpului 6.

Însă exercițiile aerobice precum alergatul, înotul sau mersul pe jos s-au dovedit a fi eficiente pentru accelerarea arderilor grăsimii, inclusiv din zona abdominală. Ține pierde grasimi fara zahar practică exerciții cardio, pentru o stare generală bună și pentru accelerarea arderii grăsimilor. Referințe Surse: 1.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Healthline 2. Dietary fiber and body weight 4. A low-carbohydrate diet is more effective in reducing body weight than healthy eating in both diabetic and non-diabetic subjects 5. Comparison of energy-restricted very low-carbohydrate and low-fat diets on weight loss and body composition in overweight men and women 6. The effect of abdominal exercise on abdominal fat 7.

pierde grasimi fara zahar

The role of protein in weight loss and maintenance.