ENERGIZARE ȘI HIDRATARE

Pierde grasimea corporala nu pierde in greutate, Cum arde 1 kg de grăsime pe zi

Pagina principala » Gestionarea greutății » Cum de a reduce greutatea corporală fără a pierde din greutate Cum de a reduce greutatea corporală fără a pierde din greutate Pentru a reduce grăsimea corporală și a rămâne la aceeași greutate, ar trebui să construiți mușchi în același timp cu pierderea de grăsime, ceea ce nu este posibil pentru majoritatea oamenilor.

pierde grasimea corporala nu pierde in greutate

Culturistii adesea se inmultesc pentru a-si construi muschii, apoi slim jos pentru a pierde grasimea corporala suplimentara, ceea ce reprezinta o modalitate mai usoara si mai eficienta de a face acest lucru decat sa incercati sa faceti ambele in acelasi timp.

Rezultatul final este că cântăriți la fel ca înainte, dar aveți mai multă mușchi, mai puțin grăsime corporală și veți arăta mai slabă. Forța de antrenament construiește mușchi.

pierde grasimea corporala nu pierde in greutate

Bărbații au nevoie, de obicei, între 14 și 18 calorii per kilogram, în funcție de nivelul de activitate al acestora. Fiecare lira conține aproximativ de calorii și puteți câștiga doar o jumătate de kilogram de mușchi pe săptămână, deci va trebui să consumați de calorii pe zi în timp ce încercați să câștigați în greutate sub formă de mușchi.

Totuși, cel mai probabil veți obține și ceva grăsimi în acest proces.

  • Arzător de grăsime sigur rapid Arde grăsime nu greutate, căi
  • Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.
  • Arde grăsime 101
  • Pierdere rapidă de grăsime de 10 zile

Odată ce ați construit muschii și sunteți gata să pierdeți grăsimea, atunci veți merge la o dietă cu conținut redus de calorii, tăind între și de calorii pe zi, pentru a pierde în greutate la o rată sănătoasă de 1 până la 2 lire sterline pe săptămână, exercițiu pentru a pierde grăsime, astfel încât să puteți reveni la greutatea dumneavoastră anterioară. Pe o dieta de 2.

pierde grasimea corporala nu pierde in greutate

Concentrați-vă pe proteinele slabe, cum ar fi ouăle, leguminoasele, produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi, peștele și păsările de curte, pentru a evita consumarea unor cantități mari de grăsimi saturate nesănătoase.

Indiferent dacă încercați să construiți mușchi sau să pierdeți grăsime, aveți nevoie și de carbohidrați și grăsimi, care vă oferă carburant pentru mușchii și antrenamente. Între 20 și 35 procente din calorii ar trebui să provină din grăsimi nesaturate sănătoase, iar restul de calorii ar trebui să fie din carbohidrați de înaltă calitate, cum ar fi fructele, legumele și cerealele integrale.

Toata ziua dieta cu ardere grasime Ajută-mă să ard grăsimea corporală, cele Nivelurile ridicate ale zahărului din sânge diminuează eliberarea HC, în vreme ce nivelurile scăzute ale zahărului din sânge susțin producția naturală a HC. HC are nivelul pastile puternice pentru dieta care funcționează mai arzător de grăsime arzător rapid în timpul somnului, un moment când glucoza care circulă are de obicei un nivel scăzut, și joacă astfel un rol important în prevenirea pierderilor musculare. Pe măsură ce nivelurile glucozei încep să scadă, corpul tău arde grăsime corporală mai repede și deseori ajunge astfel să ardă și o parte a musculaturii tale cu greu obținută. Care sunt cele mai bune pastile pentru dieta zilnic înșiși sunt țesuturi care ard calorii, și cu cât cari mai hcg dieta și arzătoare de grăsimi, cu atât arzi mai multe calorii.

Cardio pentru a reduce grăsimea corporală Deși nu doriți să pierde grasimea corporala nu pierde in greutate prea mult cardio atunci când încercați să câștigați în greutate sub formă de mușchi, veți obține rezultate mai bune în ceea ce privește pierderea de grăsime dacă creșteți cardiacul atunci când încercați să scăpați în greutate.

Cardio este important pentru arderea grasimilor. Dacă nu sunteți la timp pentru antrenamente cardio, poate doriți să încercați o antrenament cu interval de intensitate mare.

Remodelarea corporală nu înseamnă neapărat mai puține kilograme, deoarece grăsimea este mai ușoară decât mușchii. De asemenea, contează foarte mult care este obiectivul: scăderea în greutate sau reducerea grăsimii?

Aceasta implică scurte explozii de de secunde de exerciții de intensitate ridicată - în timpul cărora este imposibil de vorbit - urmate de intervale mai lungi sau de aproximativ două minute, de exerciții de intensitate moderată. Repetați aceste intervale între opt și zece ori, în funcție de nivelul de fitness. Acest tip pierde grasimea corporala nu pierde in greutate antrenament ajută la reducerea nivelului de grăsime și ajută la creșterea nivelului de fitness într-un timp mai scurt decât un antrenament cu un nivel de intensitate mai constant.

pierde grasimea corporala nu pierde in greutate

Pentru a arde grăsimea, ar trebui să urmăriți aproximativ 30 de minute pe zi de exerciții de intensitate ridicată sau aproximativ 60 de minute pe zi de exerciții de intensitate moderată, dar nu ar trebui să faceți aceste antrenamente HIIT mai mult de o dată sau de două ori pe săptămână sau ar putea crește riscul de vătămare - și trebuie să le faceți doar periodic - nu ca un antrenament regulat pe parcursul întregului an, potrivit Consiliului American pentru Exerciții.

Rezistență la formarea mușchilor Formarea de rezistență este importantă atunci când încercați să construiți mușchi și să pierdeți grăsime. Cu cat veti obtine, cu atat mai greu este sa mentineti muschiul pe care il aveti si, de asemenea, sa construiti mai mult, astfel incat pregatirea regulata de rezistenta este esentiala.

pierde grasimea corporala nu pierde in greutate

Aceasta înseamnă cel puțin două sesiuni de antrenament de rezistență care se concentrează pe toate grupurile musculare majore pe săptămână în zile non-consecutive, deoarece muschii au nevoie de timp pentru a se vindeca între antrenamente.

Includeți exerciții care lucrează la șolduri, picioare, brațe, umeri, piept, spate și mușchii abdominali. Dacă aveți de gând să lucrați în două zile consecutive, lucrați diferite mușchii în fiecare zi, pentru a reduce la minimum riscul de rănire. Combinația potrivită de dietă și exerciții fizice vă va ajuta să pierdeți mai multă grăsime și mai puțin musculare pe măsură ce pierdeți în greutate.

Cum scapi de grasimea de pe burta ?