2. Consum optim de proteine

Pierde 6 grăsimi corporale în 8 săptămâni

Dieta Mea de Slăbire Agresivă

Articolele de culturism și fitness, care adesea vizează bărbații, spun că aveți nevoie de volum, dacă doriți să creșteți masa musculară. Dar acest lucru pur și simplu nu este obiectivul majorității femeilor desigur, sunt și excepții. Sustineţi cresterea masei musculare dacă doriti arderea grăsimilor!

5 Schimbari Pe Care Oricine Le Poate Face ASTAZI Pentru Un Corp Atragator

Este necesar să mâncați în mod corespunzător și să luați decizii inteligente când vine vorba de nutriție, pentru a hrăni mușchii, şi a crește. Însă doardieta nu este de ajuns.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza. Exista doua probleme majore cu aceasta abordare: In primul rand, pierderea in greutate in urma dietelor foarte restrictive nu rezista aproape niciodata. A doua problema este ca o cantitate innaceptabil de mare din greutatea pierduta provine din masa musculara.

Pentru a maximiza rezultatele, combinați antrenamentul de forță și HIIT cardio. Vă invităm să urmăriţi aceste6 cele mai eficiente sugestii, care vă vor ajuta să treceți de linia fină dintre construcția masei musculare și arderea grăsimilor.

Nu este ușor, dar cu siguranțăeste posibil. Tot ce trebuie să faceți, este să vă adaptați dieta și antrenamentul la obiectivul vostru fitness. Există multe greșeli pe care le puteți comite din neștiință. Aflați din articolul nostru 7 sfaturi despre cum puteți să vă luați la revedere de la grăsimea corporală și să vă mândiți cu o masă musculară bine definită.

Creșteți aportul de proteine Să nu vă fie teamă să consumați mai multe proteine. Luați în considerare creșterea aportului zilnic de proteine cu 1,5 până la 2 grameper 1 kg de greutate corporală. Da, ați citit corect!

când să mănânci pierderea de grăsime

Ar trebui să ajungeți la un nivel mai ridicat cu aportul de proteine, care sunt distribuite uniform pe tot parcursul zilei și ajută la protejarea masei musculare. Dacă aminoacizii plutesc în organismul dumneavoastră, corpul vostru simte asta, și nu are nevoie să consume din țesutul muscular.

1. Un deficit caloric corect

Cât este de ajuns? Poate fi aproximativ de grame pentru o femeie sănătoasă cu greutatea de 68 kg. În plus, un studiu recent a arătat că și consumul recomandat zilnic de proteine 0,36 g la 0,5 kg de greutate corporală de 5 ori pe zi, nu are nici un efect negativ asupra depozitării grăsimii corporale.

Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Cum să îndepărtați burta: reguli de bază, sfaturi, caracteristici și exerciții. Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână.

Aceasta duce la creșterea cantității de calorii arse prin procesul de digestie, absorbție și distribuția substanțelor nutritive, denumitefectul termic al alimentelor TEF. Pierde 6 grăsimi corporale în 8 săptămâni pentru creșterea masei musculare, nu pentru a arde grăsimi Petrecerea timpului de antrenament într-un circuit fără sfârșit, folosind greutăți ușoare cu un număr mare de repetări, nu este cea mai bună rețetă pentru creșterea masei musculare.

De ce nu reusesti sa slabesti - singurul motiv pastile pentru dieta

În schimb, concentrați-vă pe mișcările complexe, cum ar fi genuflexiuni, îndreptări, bench-press și tracțiuni la bară. Aceste mișcări vă permit ridicarea greutăților mai mari și stimularea majorității masei musculare, motiv pentru care ar trebui să fie baza fiecărui antrenament. Concentrațiă-vă pe adăugarea treptată a numărului de greutăţi şi, pe parcursul timpului, veți putea efectua repetări.

sunt eficiente arzătoarele de grăsime care nu sunt stimulante

Întotdeauna puteți include și exercițiile cu multe repetări, care ar trebui executate cu greutăți care fac de repetări greu de efectuat.

Combinația dintre antrenamentul intens și antrenamentul cu număr mare de repetări este ideală pentru creșterea masei musculare. Reduceți aportul de carbohidrați Știați că o să vină, nu? Da, ar trebui să reduceți aportul de carbohidrați — nu în întregime, ci în măsura în care aceștia sunt utilizați în mod eficient de organismul vostru. Mulți dintre noi au o problemă reală atunci când vine vorba de zaharuri, iar acesta este motivul, pentru care fenomenul obezității este în prezent, o problemă.

Cea mai mare cantitate de carbohidraţi ar trebui consumatăîn momentele care vă oferă cele mai multe beneficii: cu două ore înainte de antrenament și imediat după antrenament.

  • Arzător de grăsime p4 - aaeecom
  • Greutate sănătoasă pierde săptămânal
  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi
  • 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder
  • 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - GymBeam Blog
  • Căi de a pierde grăsime corporală
  • Care este cea mai bună dietă pentru tine carnitina ajută la arderea grăsimilor.
  • Pierde 6 grăsimi corporale în 8 săptămâni

Restul carbohidraților în timpul zilei ar trebui să provină din legume bogate în fibre. Legumele vă ajută la menținerea controlului energiei și îndepărtează senzaţia de foame.

pierderea în greutate de lois roncal

Punctul bun de pornire este de1,5 g de carbohidrați pe 0,5 kg de greutate corporală în timpul zilei sau 1 gram pe 0,5 kg dacă sunteți supraponderal. Desigur, variați cantitatea consumată de carbohidrați, în funcție de cât timp petreceți la antrenament în ziua respectivă sau dacă nu vă antrenați deloc. În ziua în care nu vă anternați,reduceți aportul de carbohidrați la 0.

Consumați grăsimi sănătoase Majoritatea femeilor reduc drastic aportul de grăsimi, cu scopul de a reduce grăsimea din corp. Din cauza asta, încep să piardă nu numai din greutate, dar li se subțiază părul şiîși pierd frumusețea unghiilor și a pielii.

Mituri comune

Grăsimea joacă un rol foarte important în menținerea structurii optime a celulelor și a nivelului de hormoni. În același timp esteesențială în sprijinirea mediului pentru construirea masei musculare.

luptând să slăbească orice greutate

Joacă un rol important alsenzaţiei pierde 6 grăsimi corporale în 8 săptămâni de saţietate. Încercați să consumați zilnic aproximativ 1 gram de grăsimi la 1 kg de greutate corporală. Asta înseamnă că o femeie cu o greutatea de 68 kg consumă zilnic 68 de grame de grăsimi.

Scapa de Burta ca un Barbat Adevarat - Programul Complet pastile de dietă rapidă scoase de pe piață

Asigurați-vă că includeți o varietate de surse pentru a beneficia de avantajele diferitelor tipuri de grăsimi acizi omega-3 și omega-6, acizi grași, grăsimi monosaturate și saturate. Exemple de grăsimi sănătoase: somon, sardine, nuci, in, semințe de chia, nuci macadamia, avocado, ulei de măsline, ulei de semințe de cânepă, gălbenuș de ou și ulei de nucă de cocos. Trebuie să consumați suficiente calorii, care servesc drept combustibil pentru construirea musculară în ardearea curentă a grăsimii.