Related Content

Obiective de pierdere în greutate

Pagina obiective de pierdere în greutate » Pierdere în greutate » Cum să setați obiectivele realiste de fitness Cum să setați obiectivele realiste de fitness Indiferent dacă doriți să scăpați în greutate, să câștigați mușchi sau să vă măriți rezistența, este important să vă adaptați antrenamentul pentru a vă potrivi scopurilor.

Acest lucru pare evident, dar aproape toată lumea care începe să lucreze în cele din urmă își găsește entuziasmul scăzut, pe măsură ce obiectivele lor se îndreaptă tot mai departe. O modalitate de a evita renunțarea la exerciții fizice este să vă asigurați că obiectivele dvs.

Cum să setați obiectivele realiste de fitness

Obiective comune de fitness Dacă nu reușiți să respectați obiectivele dvs. Vă ajută să aveți o idee clară despre ceea ce doriți și despre elementele de bază pentru ceea ce este implicat în obținerea acesteia. Obiective de pierdere în greutate de grăsime Pierderea de grăsimi este probabil cel mai frecvent obiectiv în aceste zile și, la cel mai simplu lucru, implică arderea mai multor calorii decât mănânci.

Dacă ardeți o cantitate suplimentară de de calorii pe zi, veți pierde aproximativ o lire pe săptămână. Nu puteți alege unde să pierdeți grăsime - Formarea la fața locului nu funcționează, deoarece corpul dvs.

Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate

Cresterea musculaturii În timp ce pierderea în greutate este un obiectiv comun, obiective de pierdere în greutate o mulțime de oameni care au probleme cu păstrarea greutății. În acest caz, obiectivul dvs. Obținerea de mușchi, cum ar fi pierderea în greutate, necesită o atenție deosebită pentru antrenament și dieta dvs. Dacă ridicați greutățile, puteți construi mușchiul, dar dacă doriți să puneți pe o dimensiune serioasă, ceea ce necesită o muncă serioasă, calorii suplimentare și angajament.

Condiționarea sportului Formarea pentru o cursă sau un sport necesită adesea o abordare diferită decât dacă obiectivul dvs.

Ghidul începătorului pentru modul de stabilire a obiectivelor de exerciții și pierdere în greutate

Principalul dvs. Dacă doriți să rulați un maraton, cea mai mare parte a antrenamentului dvs.

obiective de pierdere în greutate emoții pierderea în greutate

Dacă vrei să fii mai bun la baschet, antrenamentul tău se va îndrepta spre salturi de înaltă intensitate, mișcare laterală și, bineînțeles, pentru baschet.

Indiferent de ce antrenezi, de obicei, vei dori să includeți formarea încrucișată.

Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători

De exemplu, puteți ridica greutăți pentru a vă menține corpul puternic pentru a alerga sau pentru a se încrucișa cu alte activități pentru a vă folosi corpul în mod diferit și pentru a evita vătămarea. Sănătate A fi sănătoasă este probabil obiective de pierdere în greutate mai simplu obiectiv de a ajunge, deoarece există multe lucruri pe care le puteți face bine în această secundă pentru a fi sănătoase.

obiective de pierdere în greutate pierde grăsimea corporală o lună

Beți puțină apă, mâncați fructe, faceți o plimbare etc. Chiar și câteva minute de exerciții fizice au o serie de beneficii pentru sănătate, unele pe care le experimentați instantaneu și altele care pot veni de-a lungul timpului.

obiective de pierdere în greutate cum să-ți ardă toată grăsimea din corp

Calculează-ți BMR. Determinați câte calorii arziți în timpul activității zilnice.

obiective de pierdere în greutate faceți o băutură arzătoare de grăsimi

Adăugați numărul 1 și numărul 2 pentru a obține calorii totale, adică câte cantități de calorii aveți nevoie în fiecare zi pentru a vă menține greutatea actuală. Reduceți cantitatea cu aproximativ până la de calorii, dar evitați să mergeți mai puțin de aproximativ de calorii în funcție de înălțimea dvs. Scădere în greutate 8 săptămâni câte calorii mâncați și câte ardeți în fiecare zi.

Gestionarea greutăţii

Adevărul simplu Pentru a pierde o kilogram, trebuie să ardeți aproximativ de calorii. Dacă arzi un total de de calorii cu exerciții fizice și dieta zilnic, veți pierde o lire în aproximativ 7 zile. Dacă consumați mai multe calorii decât arzi, trebuie să antrenezi mai mult, să mâncați mai puțin sau o combinație a celor două. Exemplu: Dacă BMR-ul meu este de de calorii și ard de calorii în timpul exercițiilor, am nevoie de de calorii pentru a-mi menține greutatea actuală.

Pentru a pierde o lire saptamana, va trebui sa mananc aproximativ de calorii pe zi si sa ard de calorii pe zi cu cardio si greutate de formare. Sfaturi rapide: Consumul unei alimentații echilibrate înseamnă obținerea tuturor nutrienților de care aveți nevoie, pentru a vă simți bine toată ziua și aveți suficient combustibil pentru antrenamente.

Urmărirea a ceea ce mănânci vă va ajuta să evitați gustări fără mâncare și mâncare atunci când nu sunteți foarte foame Stai hidratat.

obiective de pierdere în greutate popsicule de ardere a grăsimilor

Setea uneori se prezintă ca dureri de foame. Un antrenament complet include antrenament de forță, exerciții cardiovasculare și exerciții de flexibilitate.

obiective de pierdere în greutate pot să pierd în greutate cântând mai mult

Dacă vă e foame toată ziua, fie că nu mâncați suficient, fie că mesele nu vă satisfac. Linia de fund 1. Faceți o întâlnire cu medicul dumneavoastră pentru a vă face bine să începeți să faceți exerciții fizice.

Începeți Exercitarea.

Oferiți-vă o mulțime de zile de recuperare, astfel încât să nu ardeți. Întindeți în fiecare zi. Nu te lupta Fii activ. Nu stați pe computer toată ziua într-o comă de procesare a textului.

Ați decis să pierdeți în greutate în Anul Nou? Nu esti singur. Pierderea în greutate este una dintre cele mai populare rezoluții pe care le facem la începutul lunii ianuarie.

Ridicați-vă și umblați la fiecare 30 de minute. Bea apă toată ziua.

Știrile digera

Mănâncă niște fructe și legume. Mănâncă-le des. Răsplătește-te pentru un loc de muncă bine făcut cu haine noi, un masaj sau o noapte în oraș. Fii mândru de tine pentru că ai fost atât de darnic sănătos.