Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

Mâncați pentru a trăi pierderea în greutate, Cum să mențineți pierderea în greutate după chirurgia bariatrică | pitbullclub.ro

Urmând îndrumarea lor, abordează-ți operația ca punct de plecare al unei vieți mai sănătoase, cu accent pe a mânca corect și a scott scădere în greutate activ. Mâncarea cu sănătate în minte Schimbă-ți obiceiurile alimentare. Mâncarea va fi o experiență complet diferită după operația dumneavoastră.

În mod fizic nu veți putea consuma la fel de multă hrană, dar această restricție nu va contribui la pierderea în greutate dacă mai mâncați alimente bogate în calorii. Pentru tot restul vieții, alege o dietă care constă în principal din proteine, legume, o cantitate mică de cereale și cantități extrem de limitate de zahăr rafinat. Dacă nu aveți cunoștință cu alimentele, veți avea nevoie să mâncați pentru a merge mai departe, prezentați-vă la noi alimente unul câteodată pentru a vedea cum vă afectează corpul.

Evitați orice lucru cu mult zahăr sau grăsimi. Acestea nu vor contribui numai la menținerea mâncați pentru a trăi pierderea în greutate, dar vor provoca disconfort considerabil după anumite tipuri de intervenții bariatrice. Dacă cumpărați un aliment preambalat, citiți eticheta. Mâncați numai alimente ambalate care au un raport proteic-caloric de 10 la unu sau mai bine. Renunțați la mâncare prăjită, înghețată și bomboane. Dacă nu puteți mâncați pentru a trăi pierderea în greutate băuturi răcoritoare și produse lactate îndulcite, consumați doar opțiuni fără zahăr.

Concentrați-vă pe consumul unei diete bogate în proteine, cu conținut scăzut de grăsimi. Accentuează peștele, lactatele, carnea, fasolea și alte leguminoase. Opțiunile includ shake-uri de proteine, albusuri de ou, brânză de vită fără grăsime și iaurt cu conținut scăzut de grăsimi. Odată ce puteți începe să mâncați alimente mai solide, treceți-vă dieta pe termen lung la mesele concentrate pe proteine, care prezintă pui slab, curcan slab, pește sau tofu.

Găsiți următoarea book favorită

Mâncați și o mulțime de fructe și legume proaspete! Urmând comenzile medicului dumneavoastră pe termen scurt, căutați o dietă pe termen lung care include multe legume. În timpul meselor, mâncați mai întâi porții de proteine. Mănâncă mese mai mici. Există mai multe motive pentru care mesele mai mici te ajută nhs sesizare pierdere in greutate slăbești și să o ții.

mâncați pentru a trăi pierderea în greutate

În primul rând, mănânci literalmente mai puțin. În al doilea rând, corpul tău arde mai ușor caloriile dacă sunt consumate în cantități mai mici. Acest lucru vă va ajuta să evitați gustarea. Mâncați-vă mâncarea mai încet. Mestecați fiecare mușcătură timp de cel puțin 15 secunde.

Cum să mențineți pierderea în greutate după chirurgia bariatrică | pitbullclub.ro

Există o aplicație numită Baristatic, care te poate ajuta! Fii atent la modul în care se simte corpul tău. Dă-ți timp și corpului tău timp să redefini cum se simte satia!

Bea multa apa. Rămâi hidratat este asociat cu o multitudine de beneficii pentru sănătate, în special în urma unei intervenții chirurgicale bariatrice. În primul rând, trebuie să beți mai multă apă decât de obicei pentru a vă ajuta corpul să scape de deșeurile și toxinele care trebuie curățate din sistem în timpul pierderii rapide în greutate.

Trageți cu cel puțin 64 de uncii de apă pe zi.

mâncați pentru a trăi pierderea în greutate

Apa potabilă ajută, de asemenea, stomacul să se simtă mai lung, ceea ce te va ajuta să mănânci mai rar și să te lipești de mesele programate. Încercați să beți apă cu cel puțin 30 de minute în afara orelor de masă, deoarece capacitatea redusă a stomacului dvs.

Citiți Mănâncă pentru a trăi Online de Joel Fuhrman | Cărți

Unul dintre dezavantajele chirurgiei bariatice este capacitatea diminuată de a absorbi nutrienții. Știți că va trebui să consumați doze mai mari decât cele recomandate de vitamine și alți nutrienți.

mâncați pentru a trăi pierderea în greutate

Dacă aveți un bypass gastric sau intestinal spre deosebire de o bandă gastricăva trebui cu siguranță să vă suplimentați puternic aportul de vitamina B12 și calciu. Așteptați-vă să luați vitamine așa cum sunt prescrise de medicii dumneavoastră după o intervenție chirurgicală bariatrică.

Rămâi activ mental și fizic Angajează-te la un program de exerciții. Medicul dumneavoastră va fi cel mai capabil să vă sfătuiască cu privire la tipurile specifice de exerciții, care va fi cel mai sigur și mai eficient pentru dumneavoastră. Important este că îți menții corpul activ. Exercitiile fizice nu numai ca te vor ajuta sa te simti mai bine, ci iti permite corpului sa arda grasimea mai eficient.

În timp ce corpul tău va arăta mai întâi să ardă mușchi pe măsură ce slăbești, exercițiile fizice îți vor păstra mușchiul și vor forța corpul să ardă excesul de grăsime în schimb.

Reguli generale pentru slăbit

Probabil veți observa că exercițiile fizice sunt atât mai ușoare, cât și mai plăcute după procedura dvs. Dacă vă lipsește o zi, este bine, dar asigurați-vă că exersați cel puțin patru zile pe săptămână. Mers pe jos!

mâncați pentru a trăi pierderea în greutate

Avantajele mersului sunt multiple. La spital, vei merge probabil un pic ca parte a procesului tău de recuperare deoarece va contribui cearcăne sau dungi care slăbesc reducerea șanselor de a dezvolta un cheag de sânge la extremitatea inferioară sau DVTpoți merge în ritmul tău și nu nu aveți nevoie de echipament special. Începeți să faceți acest lucru imediat ce le permit acest lucru.

mâncați pentru a trăi pierderea în greutate

Stabilește-ți obiective realiste pentru tine. Un sfert de mile este un bun punct de referință pentru a începe sau decide să mergi timp de cinci minute complete. Oricare ar fi un regim de exerciții pe care îl alegeți, începeți încet și dezvoltați-vă treptat pe abilitățile voastre.

După ce poți merge confortabil timp de cinci minute - chiar dacă ritmul cardiac îți pompează - vezi dacă poți să mergi timp de cincisprezece. Mersul într-un ritm mai rapid în timpul unei plimbări te va ajuta să obții o muncă mai productivă în aceeași perioadă de timp.

Uită-te să adaugi la regimul tău de fitness ori de câte ori este posibil. Stabiliți noi obiective în fiecare săptămână. Chiar dacă rămâneți pur și simplu la mers, decideți să vă măriți ritmul pe măsură ce rezistența dvs.

Mindset-ul este important și: obțineți-vă în obișnuința de a face exerciții fizice, luând decizii de zi cu zi care vă crește nivelul de activitate. Parc mai departe în parcări. Pare stupid, dar nu numai că vei ajunge să fii mai sănătos, ci vei avea un moment în care să te decompresezi când intri și pleci din locurile pe care le mergi.

Ascensoare pretinde că nu există. Luați scările ori de câte ori aveți opțiunea. În plus, scările sunt un pas extraordinar de la trezirea obișnuită, astfel încât să le poți încorpora și într-un antrenament!

Meditatie pentru vindecarea problemelor legate de greutate

Cântărește-te săptămânal. Acordați atenție greutății dvs.

Mănâncă pentru a trăi - Joel Fuhrman curant. Cuvânt-înainte Deși Statele Unite ale Americii sunt cea mai puternică națiune de pe Pământ, domeniul în care ele nu excelează este sănătatea. Iar viitorul nu este foarte roz.

Acest lucru vă va ajuta să mențineți pierderea în greutate după o intervenție chirurgicală bariatrică, stimulându-vă motivația și satisfacția cu efortul pe care îl depuneți. Obținându-vă obișnuința de cântăriri săptămânale, vă veți asigura, de asemenea, că eventualele creșteri potențiale ale greutății sunt observate rapid. Dacă apar creșteri ocazionale ale greutății, reveniți pe calul metaforic, sănătos, în acea zi, făcând un antrenament special angajat și mâncând una dintre mesele dvs.

Ocupă-ți mintea. Unul dintre beneficiile exercițiului este că, de asemenea, te va motiva să mănânci mai sănătos și să îți petreci timpul făcând activități extracurriculare mai active. De asemenea, vă puteți concentra pe mâncare, alegând și alte hobby-uri.

Acțiuni carte

Explorați un magazin creativ cu muzică sau artă sau începeți să participați la o noapte săptămânală de joc. Dă-ți surse de plăcere, altele decât mâncarea. Mulți oameni sunt deștepți pentru a nu abuza de alte vicii, ci se bazează prea mult pe mâncare pentru confort și plăcere.

Declarați pur și simplu, dedicați-vă să petreceți mai mult timp pentru ceva ce vă place, care nu include mâncare. Obținerea de asistență Urmați instrucțiunile medicului dumneavoastră. Pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate și să-l țineți la distanță, medicul vă va oferi o cantitate substanțială de sfaturi despre cum să vă îngrijiți după operație, atât după operația imediată, cât și pe termen lung.

Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

Vei introduce încet alte lichide, alimente curățate, alimente moi și apoi alimentele descrise în acest articol la aproximativ opt săptămâni. De exemplu, discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe programul de antrenament.

Faceți analize periodice de sânge de către medicul dumneavoastră. Acesta este cel mai sigur mod de a vă asigura că primiți nutrienții de care aveți nevoie în urma intervenției chirurgicale. Este posibil ca medicul să vă recomande să începeți să vedeți un nutriționist.

Încercați să urmați aceste sfaturi. În plus, abordați orice probleme emoționale sau psihologice care apar cu un profesionist în domeniul sănătății mintale.

mâncați pentru a trăi pierderea în greutate

Dar amintiți-vă, nu continuați o dietă, faceți o schimbare completă a stilului de viață! Acești specialiști vă vor ajuta să faceți alegeri alimentare sănătoase și hrănitoare. Discutarea cu un nutriționist te poate face chiar mai conștient de barierele potențiale în pierderea în greutate din viața ta. Acestea pot include depresia, relațiile negative, stresul, nemulțumirea cu locul de muncă sau problemele de autoestimare.

Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

Vezi un psiholog. Vei fi sub o cantitate imensă de stres fizic și psihic în timpul recuperării de la operație și pe tot parcursul procesului de adaptare la noul tău stil de viață. Recunoașteți că factorii care aparent nu au legătură cu alimentația pot afecta puternic dorința dvs.

Un psiholog vă va ajuta să învățați activități de reducere a stresului pentru a vă ajuta să evitați dorința de a mânca stresul. Explicați-vă noul stil de viață prietenilor și celor dragi. Oamenii din viața ta vor fi surprinși de diferența dintre obiceiurile tale alimentare. S-ar putea chiar să devină gelosi cu privire la îmbunătățirile din stilul mâncați pentru a trăi pierderea în greutate de viață.

Fii gata să explici de ce faci ceea ce faci. Am decis să slăbesc și sunt angajat în acest sens. Pregătește-te și pentru schimbările din relațiile tale romantice.

O persoană iubită ar trebui să vă sprijine decizia și efortul de a trăi un stil de viață mai sănătos și mai activ.

  • Pentru a pierde în greutate, este necesar să reduceți conținutul caloric primit din dietă cu doar kcal în cazul nostru, conținutul caloric va fi de kcal.
  • Scădere în greutate energetică matricială
  • Scădere în greutate de ras
  • Pot sa beau cafea ca sa slabesc
  • Cum să slăbești pentru puști marini

Dacă lucrurile se înrăutățesc imediat din cauza luării deciziilor dvs. X Sursa de cercetare Mâncați pentru a trăi pierderea în greutate și participați la un grup de suport post-bariatric-chirurgie. Persoanele care se alătură unor astfel de grupuri și mențin activ participarea sunt în cea mai bună poziție pentru a pierde în greutate și pentru a o menține. Rețineți frecvența întâlnirilor, costul și tipul de întâlnire.