Interesant

Maximizați pierderea de grăsime

Exerciții de înaltă intensitate pentru a maximiza arderea grăsimilor

Pagina principala » Gestionarea greutății » Cum de a maximiza rata de ardere a grasimilor Cum de a maximiza rata de ardere a grasimilor Pierderea în greutate este despre vărsarea grăsimii, nu a mușchiului. Pentru a maximiza arderea grasimilor, veți dori să combinați strategic dieta și exercițiile fizice.

  • Recapitulare Astăzi toată lumea vrea să fie slabă și însemnată.
  • Răspunsul 2: O mulțime de oameni au această întrebare, iar răspunsurile pot fi destul de frustrante, deoarece formatorii cad în ambele tabere.
  • La pachet Când vine vorba de pierderea grăsimii și tonifierea mușchilor, în special în jurul șoldurilor, combinația potrivită de dietă și exerciții fizice poate face diferența.

Trebuie să reduceți aportul de calorii suficient, dar nu prea mult, și faceți două tipuri de antrenamente - formare intensivă cu interval de intensitate și formare de forță. Dacă vă luptați să pierdeți grăsimea, consultați-vă medicul sau un dietetician pentru a vă ajuta să proiectați un plan care să se potrivească obiectivelor dvs.

Slabeste Cu Oana - 5 Reguli Pentru a Slabi Rapid! - by Oana Radu

Ardeți grasimile cu exerciții aerobice. Reducerea numărului de calorii pe care trebuie să-ți menținem în greutate actuală cu până la de calorii pe zi promovează o pierdere în greutate de kilograme săptămânal.

maximizați pierderea de grăsime

De exemplu, dacă aveți nevoie de de calorii pe zi pentru a vă menține greutatea, maximizați pierderea de grăsimi prin limitarea aportului la la 1 de calorii pe zi. Un calculator de calorii on-line vă poate ajuta să determinați nevoile de calorii pe baza informațiilor pe care le conectați: vârsta, greutatea, înălțimea și nivelul de activitate.

maximizați pierderea de grăsime

Cu toate acestea, pentru a preveni o încetinire a arderii grasimilor, femeile nu ar trebui să mănânce mai puțin de de calorii pe zi maximizați pierderea de grăsime bărbați nu mai puțin de 1. Exerciții de înaltă intensitate pentru a maximiza arderea grăsimilor Exercițiul aerobic este o modalitate bună de a arde calorii și grăsimi, dar pentru a maximiza puterea de ardere a grăsimilor corpului dumneavoastră, doriți să includeți antrenament cu interval de intensitate mare sau HIIT.

maximizați pierderea de grăsime

Acest tip de exercițiu aerobic alternează între perioadele de exerciții rapide, urmate de un cum să elimini grăsimea din piele mai lent pentru o perioadă definită de timp.

De exemplu, ați putea să faceți ciclurile cât de repede puteți la o rezistență ridicată timp de 2 minute, apoi să faceți un ritm mai lent și o rezistență mai mică timp de 3 minute, alternând între cele două timp de 30 de minute.

Newest ideas

Cu toate acestea, datorită intensității antrenamentului, este mai bine să maximizați pierderea de grăsime HIIT la două ori pe săptămână. Pentru a vă menține pe drumul cu arderea grăsimilor, includeți de minute de exerciții aerobice cu intensitate moderată, cum ar fi o plimbare cu bicicleta sau înotați, în alte trei zile în timpul săptămânii.

maximizați pierderea de grăsime

Construieste musculare pentru arderea grasimilor În timp ce este posibil să lucrați din greu pentru a maximiza arderea grăsimilor, atunci când tăiați calorii, corpul dumneavoastră ar putea arde și o parte din mușchii dumneavoastră pentru energie.

Pentru a minimiza pierderea musculară, includeți exerciții de antrenament de forță ca parte a planului dvs. Exercitarea mușchilor nu numai că ajută la prevenirea pierderilor suplimentare, dar poate ajuta la limitarea declinului metabolismului, diete care se confruntă adesea cu scăderea greutății corporale.

Deoarece țesutul muscular arde mai multe calorii decât țesutul adipos, construirea masei corpului slab vă oferă un impuls mic al metabolismului.

Categorii populare

Pentru a obține cel mai mare număr de beneficii, mutați-vă musculatura până la punctul de epuizare, folosind greutăți libere, mașini de greutate sau benzi de rezistență, făcând două până la trei seturi maximizați pierderea de grăsime din opt până la 12 repetări fiecare. Planificați-vă pentru două antrenamente pe săptămână, dar faceți-le la distanță de câteva zile pentru a vă oferi mușchilor șansa de a vă recupera.

Luați în considerare ceea ce mâncați Dezbaterea este încă despre faptul dacă o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați sau o dietă cu conținut scăzut de grăsimi este mai bună pentru pierderea de grăsime și menținerea acesteia. În orice caz, calitatea alimentelor pe care le consumați într-o dietă cu pierdere în greutate contează, iar alegerea hrănitoare vă face să vă simțiți energizați.

antrenament complet la corp, împărțit pentru pierderea în greutate

Alimentele procesate, cum ar fi sifon, dulciuri, alimente prăjite și chipsuri, se pot împacheta arzător de grăsimi c2 grăsime și ar trebui să fie limitate în planul de dietă cu arderea grasimilor. Scopul pentru 0,5 la 0,8 grame per kilogram de greutate corporală, sau 90 la de grame pentru o persoană de de lire sterline.

maximizați pierderea de grăsime

Păsările de curte, fructele de mare, ouăle, carnea roșie slabă, alimentele din soia și fasolea fac opțiuni bune pentru proteine.