Ce nutriție sportivă să iei. Cum să luați corect alimentația sportivă

Laxogenină pentru pierderea de grăsime

Tipuri de aditivi

Important pentru creștere și dezvoltare; de asemenea, esențial pentru crearea și repararea celulelor Păsările, carnea, peștele, fasolea, nucile, lactatele și soia sunt considerate surse bune. Împărțiți-vă vârsta cu 4 și multiplicați cu ratele indicate pentru a obține necesarul zilnic de nutrienți.

Tipuri de aditivi Aditivii speciali sunt substanțe extrase din produse naturale și apoi concentrate, adaptate pentru o absorbție mai rapidă. Pe rafturile magazinelor de produse alimentare sportive există o mulțime de pachete diferite cu tipuri speciale de produse alimentare sportive: Eliberați formularele Există mai multe opțiuni pentru eliberarea nutriției sportive: Pulberi: vă permit să măsurați doza exactă a medicamentului.

Tablete: au o perioadă de valabilitate de doi ani sau mai mult.

soțiile surorii au pierdut în greutate

Lichide: băuturi, extracte, preparate din plante, DIU complexe de minerale și vitamine. Mai scumpe și mai eficiente decât alte forme de nutriție sportivă, acestea sunt absorbite cât mai repede posibil.

Ce nutriție sportivă să iei. Cum să luați corect alimentația sportivă

Baruri: cea mai convenabilă formă de transport. Nu trebuie crescute, sunt ușor de luat cu tine în îmbrăcăminte sport, au o gustare în cele mai incomode condiții pentru a mânca, ceea ce ajută adesea în situații critice. Programare În funcție de tipul de nutriție sportivă, se utilizează următoarele suplimente: Ajustarea muncii corpului folosind resurse interne.

sashimi bun pentru pierderea de grăsime

Sprijină echilibrul energetic. Rezerve crescute de material de construcție musculară. Schimbarea greutății. Salvarea sistemelor corpului de stres și eșecuri. Îmbunătățirea eficacității antrenamentului. Utilizați tipuri speciale de nutriție sportivă, în special cele foarte specializate, ar trebui să fie la recomandarea unui antrenor, a unui dietetician. Pachetele conțin instrucțiuni de utilizare.

Cum să vă protejați de cumpărarea unui fals Există multe falsuri pe piața nutriției sportive. Principala problemă este că oamenii vor dori întotdeauna să cumpere ceva bun pentru bani minimi.

Cum se folosește corect nutriția sportivă

Atunci când alegeți produse alimentare și suplimente sportive, nu puteți economisi bani, deoarece produsele ieftine pot duce la probleme de sănătate și lipsa rezultatelor. În primul rând, ar trebui acordată preferință producătorilor și mărcilor cunoscute.

Mai mult decât atât, acordați atenție faptului că pe ambalaj toate literele din numele producătorului sunt scrise corect, altfel este posibil să fiți falsificat. Chiar dacă cumpărați de la vânzători de încredere cu reputație, ar trebui să acordați atenție laxogenină pentru pierderea de grăsime ambalajului, etichetării, hologramei, codului de bare.

Pre-antrenamentele nu trebuie luate tot timpul, ele afectează negativ inima. Arzătoarele de grăsime nu ard de fapt nimic, este autohipnoza. De fapt, luarea lor este inutilă fără antrenamente cardio simultane. Consumul de L-carnitină în timp ce stai întins pe canapea nu are sens. Atunci când alegeți tipul de nutriție sportivă, luați în considerare recomandările antrenorului, obiectivele, tipul de antrenament, particularitățile propriului corp.

Este mai bine să îl cumpărați în magazinele de specialitate cu reputație. Mușchiul crește în timpul somnului sănătos, care ar trebui să dureze aproximativ 8 ore pe zi. Când te auto-antrenezi acasă, este mai bine să te limitezi la nutriția naturală. Ceea ce cu siguranță nu ar trebui să faci în timpul exercițiilor fizice este să mor de foame. Pentru a câștiga masa musculară, va trebui să mănânci chiar și atunci când nu ai chef deloc.

Locul original China Laxogenina ca un nou tip inhibitor al cancerului promotor, din cauza conținutului foarte scăzut în plantele naturii, creăm o metodă de bioconversie verde pentru a obține o substanță 5-alfa-hidroxi-Laxogenină foarte purificată din materiale vegetale naturale. Între timp, am dezvoltat o nouă microcapsulă 5-Alpha-hidroxi-Laxogenin, cu o biodisponibilitate foarte bună. Funcţie Laxogenin descoperit de un om de știință american în Sportivii au descoperit creșteri dramatice ale rezistenței în zile, iar masa musculară crește în săptămâni. Laxogenina este excelentă pentru testarea medicamentelor și nu prezintă rezultate pozitive pentru steroizi.

Principalul lucru este să o faci bine. Alți autori Instrucțiuni Câştigător. Luați-l amestecându-l într-un agitator cu apă sau fără grăsimi, este o chestiune de gust. Diluați proteina, precum și în apă, suc sau lapte cu conținut scăzut de grăsimi. Proteine, mai ales dacă aveți o dietă slabă Luați cazeină înainte de culcare pentru a vă menține nivelul de aminoacizi ridicat pe tot parcursul nopții. Planul de admitere este după cum urmează: dimineața - pentru a compensa deficitul de proteine; în timpul zilei - pentru a reduce catabolismul; înainte și după antrenament - pentru a acumula și a compensa deficitul de energie consumat în timpul antrenamentului, luați aminoacizi nu mai târziu de o jumătate de oră după antrenament.

5A-Hydroxy Laxogenin Creșterea musculară Nutriție

Luați creatină în funcție de necesitatea medie - grame de creatină pe zi. Planul de aport este după cum urmează: chiar la începutul aportului, luați 10 g de creatină de două ori pe zi timp de o săptămână, apoi - de 3 g de 2 ori laxogenină pentru pierderea de grăsime zi sau grame de 1 dată pe zi. Rezistați la cursul de admitere de la 4 la 6 săptămâni, apoi faceți o pauză timp de săptămâni.

creatina sau arzător de grăsimi

Luați creatină pe stomacul gol și imediat după trezire. Articol asociat Surse: O sursă Atunci când construiesc mușchi, sportivii trebuie să ia suplimente proteice. Numărul lor este individual pentru fiecare persoană. Cu toate acestea, chiar și respectând anumite reguli privind aportul de proteine, nu este întotdeauna Metoda bară de pierdere în greutate să se garanteze că organismul nu va fi afectat.