7 fructe de padure ideale pentru pierderea in greutate - Blog Bioportal

Fructe de padure pentru pierderea grasimilor. Cum consumi corect fructele cand esti la dieta

Linia de jos Fructele sunt gustările naturale pregătite, ambalate cu vitamine, fibre și alți nutrienți care susțin o dietă sănătoasă. De asemenea, fructele sunt, în general, sărace în calorii și bogate în fibre, ceea ce te poate ajuta să slăbești. De fapt, consumul de fructe este legat de o greutate corporală mai mică și un risc mai mic de diabet, tensiune arterială ridicată, cancer și boli de inimă.

Principalele fructe de evitat pentru a pierde în greutate

Iată 11 dintre cele mai bune fructe pe care să le consumi pentru pierderea în greutate. Grapefruit Grapefruit este o încrucișare între un pomelo și o portocală și este în mod obișnuit asociat cu dieta și pierderea în greutate.

Mai mult, grapefruit are un indice glicemic scăzut GIceea ce înseamnă că eliberează zahărul în fluxul sanguin mai lent. O dietă cu IG scăzut poate ajuta la pierderea în greutate și la menținerea în greutate, deși dovezile sunt limitate 2, 3, 4, 5. În plus, o recenzie recentă a constatat că consumul de grapefruit a redus grăsimea corporală, circumferința taliei și tensiunea arterială în comparație cu grupurile de control 7.

Fructele și pierderea în greutate — ce fructe au cele mai puține calorii?

În timp ce grapefruit poate fi consumat de unul singur, face, de asemenea, un plus excelent la salate și alte feluri de mâncare. Poate fi o gustare sănătoasă înainte de mesele principale pentru a ajuta la reducerea consumului alimentar general. De asemenea, s-a descoperit că susțin pierderea în greutate. Într-un studiu, femeilor li s-a administrat trei mere, trei pere sau trei fursecuri de ovăz - cu aceeași valoare calorică - pe zi timp de 10 săptămâni.

Grupul de mere a pierdut 2 kilograme 0,91 kgiar grupul de pere 1,6 kilograme 0,84 kgîn timp ce greutatea grupului de ovaz nu s-a modificat 8.

TOP 10 Fructe arzatoare de grasime

În plus, un studiu observațional la Deoarece fructele cu conținut scăzut de calorii precum merele umplu mai mult, este posibil să mâncați mai puțin din alte alimente în cursul zilei. În special, un măr este de aproape trei ori mai plin decât o bară de ciocolată Cercetările arată că merele sunt consumate cel mai bine întregi - mai degrabă decât sucite - pentru a reduce foamea și pentru a controla pofta de mâncare Extractul de polifenol de mere - produs dintr-unul dintre compușii naturali ai fructului - a fost, de asemenea, legat de nivelurile reduse de colesterol 12, 13, Merele pot fi savurate într-o varietate de moduri, atât gătite cât și crude.

Încercați să le adăugați la cereale fierbinți și reci, iaurt, tocanite și salate sau să le coaceți singure. Studiile indică faptul că pot susține pierderea în greutate.

fructe de padure pentru pierderea grasimilor

Cum să coji un măr 3. Boabe Boabele sunt centrale cu conținut scăzut de nutrienți. S-a dovedit că fructele de pădure se umplu de asemenea. Un studiu mic a descoperit că oamenii care au primit o gustare cu fructe de 65 de calorii au mâncat mai puțin alimente la o masă ulterioară decât cele administrate cu bomboane cu același număr de calorii În plus, consumul de fructe de pădure poate ajuta la scăderea nivelului de colesterol, la reducerea tensiunii arteriale și la scăderea inflamației, ceea ce poate fi deosebit de util pentru persoanele care au un exces de greutate 16, Ambele fructe de pădure proaspete sau congelate pot fi adăugate la cereale sau iaurt pentru micul dejun, amestecate într-un smoothie sănătos, amestecate în produse coapte sau aruncate într-o salată.

De asemenea, pot avea efecte pozitive asupra nivelului de colesterol, tensiunii arteriale și inflamației.

  1. 7 fructe de padure ideale pentru pierderea in greutate - Blog Bioportal
  2. Ce este criolipoliza și cum se folosește?
  3. Daca vreodata va este foame si sunteti intr-o situatie care nu va permite sa luati o masa sanatoasa, o mana de fructe cu coaja lemnoasa va fi un inlocuitor decent, chiar daca nu este perfect.
  4. Salondecebal: padure acai de aplicația de curățare a grăsimilor din buric
  5. Scădere în greutate zz Ward
  6. Varsta de slabire varsta de 46 de ani
  7. Știri și sfaturi în nutriție Cum consumi corect fructele cand esti la dieta La dieta, fructele raman o categorie speciala de alimente, care te ajuta sa slabesti, sa te mentii hidratat si sanatos, daca sunt alese bine si consumate cu masura, in cantitatea potrivita si la momentul potrivit.

Fructe de piatră Fructele de piatră, cunoscute și sub numele de drupes, sunt un grup de fructe de sezon cu un exterior cărnos și o piatră, sau o groapă, la interior. Acestea includ piersici, nectarine, prune, cireșe și caise. Fructele de piatră sunt scăzute de GI, cu un conținut scăzut de calorii și bogate în nutrienți precum vitaminele C și A - ceea ce le face minunate pentru oamenii care încearcă să slăbească 2.

De exemplu, o piersică medie de grame conține 58 de calorii, în timp ce 1 cană de grame de cireșe oferă 87 de calorii, iar două prune mici de grame sau patru caise de grame au doar 60 de calorii 1. Comparativ cu gustările nesănătoase precum chipsurile sau prăjiturile, fructele de piatră sunt o opțiune de umplere mai densă de nutrienți.

Fructele de piatră pot fi consumate în stare proaspătă, mărunțite în salate de fructe, amestecate într-un terci de copilaș sau chiar la grătar sau adăugate în mâncăruri savuroase precum tocana. Ele sunt o alternativă bună la chipsuri, fursecuri sau alte alimente necorespunzătoare.

Fructele și pierderea în greutate - ce fructe au cele mai puține calorii? - GymBeam Blog

Fructe de pasiune Fructul pasiunii, originar din America de Sud, crește pe o viță de vie frumoasă, înflorită. Are o coajă exterioară dură - de culoare purpurie sau galbenă - cu o masă comestibilă și plină de semințe în interior.

fructe de padure pentru pierderea grasimilor

Un fruct 18 grame conține doar 17 calorii și este o sursă bogată de fibre, vitamina C, vitamina A, fier și potasiu 1. Pentru un fruct atât de mic, fructele pasiunii conțin o dietă bogată în fibre. Fibrele încetinesc digestia, ajutându-vă să vă simțiți mai mult timp și să vă controlați pofta de mâncare În plus, semințele de fructe de pasiune oferă piceatannol, o substanță legată de reducerea tensiunii arteriale și îmbunătățirea sensibilității la insulină la bărbații supraponderali.

Cu toate acestea, este nevoie de mai multe cercetări Pentru pierderea în greutate, fructul pasiunii este cel mai bine consumat integral. Poate fi consumat singur, utilizat ca topping sau umplutură pentru deserturi sau adăugat la băuturi.

fructe de padure pentru pierderea grasimilor

Rhubarb Rhubarb este de fapt o legumă, dar în Europa și America de Nord, este adesea preparat ca un fruct 1. În fructe de padure pentru pierderea grasimilor, fibra de rubarbă poate ajuta la reducerea colesterolului ridicat, ceea ce este o problemă comună pentru persoanele care se luptă cu greutatea lor.

Exerciții la domiciliu

Într-un studiu efectuat pe 83 de persoane cu ateroscleroză - o boală a arterelor - cele administrate cu 23 mg de extract de rubarbă uscată la kilogramul de greutate corporală 50 mg pe kg timp de șase luni au experimentat o scădere semnificativă a colesterolului și îmbunătățirea funcției vaselor de sânge Tulpinile de rubarb pot fi gătite și servite cu terci sau cu cerealele preferate.

Deși poate fi folosit în mai multe moduri, inclusiv în deserturi, cel mai bine este să te lipești de mâncărurile cu rubarbă cu conținut scăzut de zahăr atunci când încerci să slăbești. Kiwi Kiwifruits sunt fructe mici, maro, cu carne verde strălucitor sau galben și semințe mici și negre. Foarte nutritive, kiwi sunt o sursă excelentă de vitamina C, vitamina E, folat și fibre și au beneficii semnificative pentru sănătate 1, 21, 22, Într-un studiu, 41 de persoane cu prediabet au mâncat două kiwi aurii pe zi timp de 12 săptămâni.

Antrenament pt arderea grasimilor! Fat burn!

Au prezentat niveluri mai mari de vitamina C, o reducere a tensiunii arteriale și o reducere de 1,2 inci 3,1 cm a circumferinței taliei Studii suplimentare notează că kiwi-ul poate ajuta la controlul glicemiei, la îmbunătățirea colesterolului și la sănătatea intestinelor - fructe de padure pentru pierderea grasimilor beneficiile suplimentare pentru pierderea în greutate 25, 26, 27, Kiwi au un IG scăzut, așa că, în timp ce conțin zahăr, acesta este eliberat mai lent - ceea ce duce la vârfuri mai mici de zahăr din sânge29, Mai mult, kiwi sunt bogate în fibre alimentare.

Un fruct mic, decojit 69 grame are peste 2 grame de fibre, în timp ce pielea singură oferă 1 gram suplimentar de fibră 1, 31, S-a demonstrat că dietele bogate în fibre provenite din fructe și legume promovează pierderea în greutate, cresc plinătatea și îmbunătățesc sănătatea intestinelor Kiwifruit este moale, dulce și delicios atunci când este consumat crud, decojit sau neacoperit.

Poate fi, de asemenea, suc, utilizat în salate, adăugat la cerealele de dimineață sau utilizat în produsele coapte.

1. Grapefruit

Conținutul ridicat de fibre și conținutul scăzut de calorii le face ideale pentru pierderea în greutate. Pepeni Pepenele au un conținut scăzut de calorii și au un conținut ridicat de apă, ceea ce le face foarte prietenoase cu pierderea în greutate.

fructe de padure pentru pierderea grasimilor

Doar 1 cană grame de pepene galben, cum ar fi miezul de miere sau pepene verde, oferă un mod modest de calorii 1. Deși săracă în calorii, pepenii sunt bogați în fibre, potasiu și antioxidanți, cum ar fi vitamina C, beta-caroten și licopen 1, fructe de padure pentru pierderea grasimilor Mai mult decât atât, consumul de fructe cu conținut ridicat de apă vă poate ajuta să pierdeți o greutate suplimentară Cu toate acestea, pepene verde are o GI mare, deci controlul porțiunilor este important 2.

Pepenii pot fi savurați proaspeți, cubulați sau balonați pentru a obține o salată de fructe. De asemenea, se amestecă ușor în smoothie-uri de fructe sau sunt înghețate în popsicles de fructe. Portocale Ca toate fructele citrice, portocalele au un conținut scăzut de calorii, în timp ce bogate în vitamina C și fibre.

De asemenea, sunt foarte umplute.

fructe de padure pentru pierderea grasimilor

De fapt, portocalele umplu de patru ori mai mult decât un croissant și de două ori mai mult decât o bară muesli În timp ce multe persoane consumă suc de portocale în loc de felii de portocale, studiile au descoperit că consumul de fructe întregi - mai degrabă decât să bea sucuri de fructe - nu numai că are ca rezultat o cantitate mai mică de foame și aport de calorii, dar și sentimente de plinătate 36, 37, Prin urmare, dacă încercați să slăbești, este mai bine să mănânci portocale decât să bei suc de portocale.

Fructul poate fi mâncat singur sau adăugat la salata sau desertul preferat. În plus, acestea te pot ajuta să te simți plin.

fructe de padure pentru pierderea grasimilor

Banane Când încearcă să slăbească, unele persoane evită bananele datorită conținutului ridicat de zahăr și calorii. În timp ce bananele sunt mai bogate în calorii decât multe alte fructe, ele sunt, de asemenea, mai bogate în nutrienți, furnizând potasiu, magneziu, mangan, fibre, numeroși antioxidanți și vitamine A, B6 și C 1, 39, GI-ul lor scăzut până la mediu poate ajuta la controlul nivelului de insulină și la reglarea greutății - în special pentru persoanele care au diabet 2 3, 4, În plus, un studiu a ilustrat că consumul unei banane pe zi a redus atât glicemia, cât și colesterolul la persoanele cu colesterol ridicat Alimentele de înaltă calitate, bogate în nutrienți și cu conținut redus de calorii precum bananele sunt vitale pentru orice plan sănătos de pierdere în greutate.

Bananele pot fi savurate singure ca o gustare convenabilă din timp sau adăugate fie crude, fie gătite la o mare varietate de feluri de mâncare. Avocado Avocado este un fruct gras, bogat în calorii, cultivat în climat cald.

Celulele de grasime din zona abdomenului sunt ultimele care ard in cele mai multe dintre diete, deoarece corpul uman are tendinta conservarii caldurii corporale in zona organelor interne prin intermediul acesteia.

Jumătate de avocado de grame conține de calorii, ceea ce îl face unul dintre cele mai bogate calorii. În ciuda conținutului ridicat de calorii și grăsimi, avocado poate favoriza pierderea în greutate Într-un studiu, 61 de persoane supraponderale au mâncat o dietă conținând fie grame de avocado, fie 30 de grame de alte grăsimi margarină și uleiuri.

Ambele grupuri au înregistrat pierderi semnificative în greutate, ceea ce indică faptul că avocado este o alegere fructe de padure pentru pierderea grasimilor pentru cei care doresc să slăbească Alte studii au fructe de padure pentru pierderea grasimilor că consumul de avocado poate crește sentimentele de plinătate, scade pofta de mâncare și poate îmbunătăți nivelul colesterolului 44, În plus, un studiu amplu asupra modelelor de alimentație americană a relevat faptul că persoanele care au mâncat avocado tind să aibă diete mai sănătoase, un risc mai mic de sindrom metabolic și o greutate mai mică a corpului decât persoanele care nu le-au mâncat Avocado poate fi folosit ca înlocuitor pentru unt sau margarină pe pâine și pâine prăjită.

Le puteți adăuga, de asemenea, în salate, smoothie-uri sau în mâncăruri. În ciuda conținutului ridicat fructe de padure pentru pierderea grasimilor grăsimi, avocado poate ajuta la promovarea pierderii în greutate și menținerea în greutate. Linia de jos Fructele sunt o parte esențială a unei diete sănătoase - și pot ajuta la pierderea în greutate.

Nutriție pentru eliminarea grăsimilor

Majoritatea fructelor sunt sărace în calorii, uscăciunea gurii uscate pierderea poftei de mâncare timp ce bogate în nutrienți și fibre, ceea ce vă poate spori plinătatea. Rețineți că cel mai bine este să mâncați fructe întregi și nu sucuri. Mai mult decât atât, pur și simplu consumul de fructe nu este cheia pierderii în greutate.

De asemenea, ar trebui să te străduiești pentru o dietă sănătoasă, integrală pe bază de alimente, alături de activitatea fizică.