Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă şi exerciţii fizice

Cum să slăbești stând jos

cum să elimini grăsimea din mielul tocat

Timp estimat de citire: 4 minute, 36 secunde Ce-i drept, inscrierea la niste clase de fitness sau aerobic nu iti vor manca doar timpul efectiv pe care il petreci facand exercitii. Mai trebuie luat in calcul drumul pana acolo, minutele petrecute in vestiar inainte si dupa antrenament, dusul, asteptarea sa inceapa clasa sau sa se elibereze aparatul de fitness.

Asa ca poti ajunge sa mai consumi cel putin doua ore in total din timpul tau liber, care si asa este prea putin.

Cum slabesti 4 kilograme intr-o saptamana

Dar cine a spus ca trebuie sa mergi la sala ca sa iti pastrezi sau tonifici silueta? Apartamentul tau se poate transforma in cateva secunde in sala ta preferata de sport.

  1. Mici trucuri care te ajuta sa slabesti si sa te mentii de Roxana Nitescu Duminica, 31 Octombrieora In medie, cele mai multe dintre persoane iau in greutate o jumatate de kilogram - un kilogram pe an.
  2. Ridica-te in picioare! Te-ar putea ajuta sa slabesti | Medlife
  3. Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă şi exerciţii fizice
  4. Sfaturi naturale de slăbit la domiciliu
  5. Cum slabesti 4 kilograme intr-o saptamana
  6. Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice ⋆ zoso blog
  7. Cum să slim în drumul cel bun
  8. Cum să slăbești și să te consolidezi

Nu ai nevoie de aparate speciale, poti lucra cu greutatea propriului corp. Singurele lucruri de care ai nevoie sunt un izopren sau o patura pe care sa iti poti face exercitiile, un echipament lejer de antrenament si putina bunavointa.

Duminică, 04 februarie Ultimul update Duminică, 04 februarieCum să slăbești, stând în picioare. Sedentarismul duce, mai devreme sau mai târziu, la obezitate şi la un risc mai mare de boli cardiovasculare şi diabet. Acum, o echipă internaţională de cercetători a constatat că statul în picioare contribuie la scăderea în greutate. Studiul a examinat dacă a petrece şase ore în picioare contribuie la arderea caloriilor, spre deosebire de a sta aşezat.

Poti incepe chiar astazi sa iti lucrezi muschii, ca sa te simti bine in pielea ta si sa imparti energie pozitiva si celor din jurul tau. Dupa ce ai luat decizia sa faci putin sport zilnic sau de cate ori simti nevoia, sari in echipamentul sportiv si incepe sa faci urmatoarele exercitii. Nu uita pierde în greutate mijlocul e importanta calitatea, nu cantitatea, asa ca nu te grabi sa le executi, ci simte fiecare muschi cum lucreaza si vei vedea rezultate imediate.

Ridica-te in picioare! Te-ar putea ajuta sa slabesti

Esti gata de miscare? Incepe cu incalzirea Niciodata nu sari peste aceasta parte esentiala a antrenamentului, chiar daca faci sport de mult timp. Incalzirea muschilor si a articulatiilor te va scapa de entorse, cum să slăbești stând jos sau alte urmari periculoase ale presiunii asupra corpului tau. Incepe cu bratele si fa rotiri inainte si inapoi, cate opt pe fiecare brat, incet si complet.

Cum sa slabesti stand acasa

Dupa ce ai incalzit umerii, cum să slăbești stând jos la coate, strangand bratele la piept si apoi tragandu-le spre exterior, tot de cate opt ori. Roteste incheietura mainilor inspre interiorul si exteriorul corpului.

Coboara catre mijloc. E foarte important sa nu uiti de coloana cand te apuci de sport, pentru ca e cea care va resimti cel mai puternic aceste exercitii.

Cu picioarele drepte si usor departate, apleaca-te cu varful degetelor de la maini spre cele de la picioare.

Nu forta, ci lasa corpul sa lucreze in ritmul lui. Simte cum intreg spatele se intinde si devine mai flexibil. Am ajuns la picioare.

T4 te ajută să slăbești

Cateva genuflexiuni usoare, eventual din mers, vor fi de ajuns pentru a-ti incalzi muschii membrelor inferioare. O genuflexiune corecta este cea care iti permite sa vezi varful picioarelor atunci cand o executi.

Cum să slăbești, stând în picioare. Studiul care te ajută să scazi în greutate

Acum esti gata sa incepi antrenamentul! Sarituri Sunt cele mai usor de executat exercitii care iti angreneaza tot corpul. Pentru ca fac parte din categoria aerobic, te vor ajuta foarte mult sa scapi de surplusul de grasime si sa lucrezi simultan bratele, abdomenul, muschii fesieri si picioarele. Din pozitia dreapta cu picioarele departate, incepe sa sari, facand din maini si picioare forma X.

Continua sa sari pentru cel putin 45 de secunde, apoi fa pauza de 30 de secunde si continua. Executa minimum 4 repetari.

găsiți cel mai bun mod de a pierde în greutate

Flotari Si acest exercitiu te va ajuta sa incordezi aproape toti muschii, daca gasesti pozitia corecta de executare. Asaza-te pe izopren in palme sau in coate, facand din restul corpului un unghi ascutit, sustinand picioarele in degete. Nu ridica cum să slăbești stând jos nu cobori foarte mult bazinul, ci mentine-l in continuarea spatelui.

Cum slăbești stând în pat

Incearca sa apropii cat poti pieptul de sol, fara a relaxa vreun muschi. In scurt timp vei simti cum lucreaza puternic abdomenul si bratele. Cand obosesti, nu te lasa cu totul in jos, ci mentine corpul in pozitie de planking, adica ramai in pozitia de flotare nemiscat.

Pierdere în greutate de 1 kg în 1 săptămână

Acest tip de exercitiu te va ajuta sa iti tonifici rapid muschii. Abdomene Aici ai o multime de variante de executare, de la clasica miscare de ridicare a partii de sus a corpului de la sol spre genunchi, pana la ridicarea picioarelor din pozitia suspendat.

Poti gasi online mai multe sugestii de cum poti lucra intens abdomenul. Important este sa tii minte ca nu poti arata dupa o zi de sport ca un model, ci e nevoie de luni sau chiar ani de miscare.