Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă şi exerciţii fizice

Cum să slăbești fără să te miști. Cum să slăbești fără prea mult efort: 10 trucuri eficiente

Slabeste stand in picioare - 5 exercitii fara sa te misti Autor: redactia ele.

  • Pierdeți în greutate și țineți-o în afara
  • Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă şi exerciţii fizice
  • Ghid pentru leneșul din tine: cum să slăbești fără dietă sau sală
  • Știri și sfaturi în nutriție 15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire Odata ce intelegi ca e necesar sa slabesti, inseamna ca ai pasit deja pe calea cea buna.
  • Boluri de buddha pentru a pierde în greutate
  • Acesta ar trebui sa fie unul dintre principalele obiceiuri pentru a slabi fara a trece printr-o dieta complicata.
  • Cum să slăbești în timp scurt

Ei cel mai bun alunecare de slăbire, poate nu ai incercat sa slabesti stand in picioare. Este o metoda excelenta de a arde mai rapid caloriile si de a pune muschii la treaba.

Cand ai o postura a corpului incorecta, iti aduci pelvisul in fata, ceea ce face ca talia sa para mai lata.

cum să slăbești fără să te miști

Descopera cateva exercitii izometrice care te vor ajuta sa-ti intaresti muschii abdominali si gluteali. Nu vei slabi vazand cu ochii, dar vei obtine o silueta mai subtire si un corp tonifiat.

Recenzie utilizator

Lucreaza muschii gluteali stand in picioare Intotdeauna ti-ai dorit sa ai fese ferme si bine conturate. Acum ai ocazia sa-ti indeplinesti visul cu ajutorul unor exercitii pe cat de simple, pe atat de eficiente.

  • Cum să pierzi grăsimea pe vag
  • Slabeste stand in picioare - 5 exercitii fara sa te misti - pitbullclub.ro
  • Cum să slăbeşti fără să-ţi dai seama: iată 36 de trucuri rapide şi uşoare! | Ce face Mimi?
  • Ei bine, de fapt nu trebuie să fie așa.
  • Tip de corp pierdere de grăsime
  • Faci totul corect si tot nu slabesti?
  • Scădere în greutate de phoebe robinson

Muschii gluteali formeaza musculatura de la nivelul feselor si din spatele soldului, de aceea este bine sa ii lucrezi permanent, inclusiv atunci cand stai in picioare si astepti autobuzul. Incordeaza muschii gluteali si coapsele in timp ce stai nemiscata in picioare. Mentine-i incordati timp de 10 secunde nu uita sa respiri in tot acest timp apoi relaxeaza muschii. Repeta acest exercitiu de 10 ori. Lucreaza muschii abdominali Abdomenul, una dintre cele mai predispuse zone la ingrasare, ajunge sa fie acoperit de un strat mai subtire sau mai gros de grasime.

Comentarii Recomandate

Sparge depozitele de grasime cu exercitii simple. Incordeaza muschii abdominali ca si cum ai anticipa un pumn in stomac.

cum să slăbești fără să te miști

Mentine-i incordati timp de 10 secunde, apoi relaxeaza-i. Dupa cateva saptamani, vei observa rezultatele: vei avea un abdomen mai plat si mai tonifiat, pregatit pentru a fi expus la plaja.

15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire

Exercitii pentru trunchi Deoarece iti petreci majoritatea timpului aplecat deasupra unei tastaturi si intepenita pe un scaun, tinzi sa ai o pozitie incorecta si sa-ti curbezi coloana vertebrala.

In fiecare dimineata si seara, fa exercitii pentru trunchi. Stai in picioare si intinde bine trunchiul, indreapta spatele, tine mainile la un unghi de 45 de grade si adu-ti umerii usor in spate.

Primele 5 lucruri la care trebuie sa renunti cand vrei sa slabesti

Tine capul sus si gatul intins. Mentine aceasta pozitie in timp ce inspiri si expiri de 3 ori.

cum să slăbești fără să te miști

Repeta apoi exercitiul de 3 ori. Exercitii pentru piept Un spate curbat si o postura incorecta a umerilor, vor da impresia ca ai bustul mai cum să slăbești fără să te miști decat il ai in realitate. Nu-ti ascunde formele.

cum să slăbești fără să te miști

Pune-le in valoare cu ajutorul unor exercitii usoare, care implica muschii abdominali, umerii si bratele. Stai in picioare, in fata unui perete la o distanta de jumatate de pas.

cum să slăbești fără să te miști

Departeaza picioarele si, fara sa misti talpile de pe sol, lipeste-ti incheieturile mainilor de perete. Vei obtine o pozitie oblica, care iti va permite sa presezi antebratele de perete. Fa acest exercitiu timp de 30 se secunde-1 minut, apoi repeta-l de 3 ori.

Formular de căutare

Exercitii pentru intreg corpul Acest exercitiu iti tonifiaza intens tot corpul, spun expertii. Stai cu picioarele departate si incordeaza muschii cvadriceps, partea anterioara a coapsei, precum si pe cei din partea posterioara.

cum să slăbești fără să te miști

Incordeaza si muschii gluteali si abdomenul. Ridica bratele deasupra capului si indinde-le, dar nu cum să slăbești fără să te miști forta.

ŞTIRILE ZILEI

Tine capul sus, spatele drept si pieptul inainte. Mentine timp de minute, apoi relaxeaza muschii treptat, incepand cu bratele.

Repeta exercitiul de 2 ori. Autor: Laura Galan.