Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | pitbullclub.ro

Cum să pierzi grăsime pe burtă mai mică

Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi.

Daca mananci prea mult si faci prea putina miscare, cel mai probabil vei cum să pierzi grăsime pe burtă mai mică in greutate, acumuland inclusiv mai multa grasime in jurul abdomenului. Varsta si mostenirea genetica sunt doi factori de risc pe care nu-i putem modifica.

arderea grăsimilor pierzând în greutate

Cu toate acestea, un raport echilibrat intre caloriile consumate si grasimile arse ajuta la prevenirea cresterii in greutate, in ciuda varstei si mostenirii genetice. Procesul de imbatranire joaca un rol important in acumularea grasimii abdominale.

Modificând dieta pentru a pierde grăsimea din burtă

Pe masura ce inaintezi in varsta, pierzi masa musculara, in special daca nu cum să pierzi grăsime pe burtă mai mică activ fizic. Pierderea masei musculare scade viteza cu care organismul consuma caloriile, ceea ce poate ingreuna efortul de a mentine o greutate sanatoasa.

pierdere în greutate quetiapină

Conform expertilor americani, din cauza acestei pierderi a masei musculare, un barbat in varsta de 50 de ani are nevoie de aproximativ de calorii pe zi mai putin decat un barbat de 30 de ani.

Necesarul zilnic de calorii depinde de varsta, greutate si nivelul de activitate fizica al fiecarui barbat. In medie, un barbat activ cu varsta cuprinsa intre 30 si 50 de ani are nevoie de 2.

Purtarea unei greutăți excesive în secțiunea intermediară este riscantă, în special pentru bărbați. O circumferință mai mare a taliei sau măsurarea din jurul secțiunii dvs. Puteți reduce cantitatea de grăsime din burtă și riscurile pe care le prezintă prin pierderea în greutate. Efectuați câteva modificări dietetice și de stil de viață pentru a ajuta la pierderea în greutate și pentru a susține un stil de viață sănătos. Modificând dieta pentru a pierde grăsimea din burtă Vorbeste cu medicul tau.

Mostenirea genetica. Genele pot contribui la cresterea riscului de suprapondere sau obezitate.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta

In plus, acestea joaca un rol important in zonele in care organismul stocheaza grasimea. Alcoolul contribuie la formarea burtii Consumul in exces de alcool, nu numai bere, asa cum crede majoritatea oamenilor, poate favoriza acumularea grasimii abdominale.

Si asta pentru ca alcoolul contine calorii. De aici, sfatul nutritionistilor de a consuma alcool cu moderatie.

Cuvinte cheie de căutare

Dar ce inseamna moderatia cand vine vorba de alcool? In cazul barbatilor in varsta de 65 de ani sau mai cum să slăbești în coloana ta, consumul moderat de alcool inseamna maximum doua portii de alcool pe zi, in timp ce barbatilor cu varste peste 65 de ani li se recomanda o portie de alcool pe zi.

O portie de alcool inseamna ml de vin, ml de bere sau 45 ml tarie. In plus, barbatii pot pierde mult mai usor in greutate decat femeiledeoarece au un procent mult mai mare de muschi si, astfel, ard mult mai multe calorii, daca vor practica sport. Iti poti tonifia muschii abdominali cu abdomene sau alte exercitii abdominale specifice, insa tine minte ca este nevoie sa combini exercitiile fizice cu dieta pentru a scapa de grasimea de pe burta.

Scăparea de grăsime inferioară a stomacului

Scapa de burta urmand pasii urmatori: Urmeaza o dieta sanatoasa. Include in alimentie mai multe fructe, legume si cerealele integrale.

furaje de arsuri de grăsimi

Alege surse slabe de proteine, cum ar fi pestele si produsele lactate cu un continut scazut de grasimi. Limiteaza consumul de grasimi saturate, gasite in carne si produse lactate bogate in grasimi, cum ar fi branza si untul. De asemenea, limiteaza consumul de carne procesata si alege in schimb cantitati moderate de grasimi mononesaturate si polinesaturate - gasite in peste, nuci si anumite uleiuri vegetale.

Cereți informații

Pastreaza portiile sub control. Chiar si atunci cand faci alegeri sanatoase, poti consuma mai multe calorii. De aceea este important sa reduci dimensiunile portiilor. Inlocuieste bauturile care contin zahar cu apa sau bauturi cu indulcitori artificiali Fa miscare zilnic.

Adăugarea de alimente utile pentru a reduce grăsimea din burtă

Majoritatea adultilor sanatosi sunt incurajati sa practice miscare de intensitate moderata, cum ar fi mersul pe jos, timp de cel putin de minute pe saptamana sau miscare intensa, cum ar fi alergatul, timp de cel putin 75 de minute pe saptamana.

In plus, sunt recomandate si exercitii pentru forta si masa musculara cel putin de doua ori pe saptamana. Eliminarea burtii necesita efort si multa rabdare. Pentru a pierde excesul de grasime de pe burta si pentru a mentine rezultatele obtinute timp indelungat alege un program de slabit lent si constant.