Scapa de grasimea din jurul taliei respectand aceste reguli - Andreea Raicu

Cum să pierzi grăsime în jurul burtei tale

Docbook Știați că: Toată lumea are grăsime pe abdomen, chiar și cele mai slabe persoane? E normal.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta

Însă prea multă grăsime în jurul taliei poate afecta sănătatea într-un fel în care alte grăsimi nu o fac. Atunci când centimetrul arată peste circumferință abdominală la bărbați și peste 88 la femei, se pune diagnosticul de obezitate abdominală? Mai mult decât atât, ea nu este doar o temere estetică, ci și una medicală. Sunt studii care arată că riscul de boli precum diabetul de tip 2 sau afecțiunile cardiace crește direct proporțional cu centimetrii din talie.

Cum ardem grasimea din jurul taliei

Sfatul specialiștilor: ajustați dieta și includeți în rutina alimentară cinci tabieturi despre care studiile spun că ajută la scăderea grăsimii abdominale. Adio, dulciuri!

Cele mai dăunătoare sunt, bineînțeles, cele care conțin zahăr rafinat. Numeroase studii au arătat că zahărul în exces, în mare parte datorită cantităților mari de fructoză, poate duce la o acumulare mai mare de grăsime în jurul abdomenului, precum și în ficat.

  • Cum să arzi grăsime și să slăbești
  • 6 săptămâni calendaristice de pierdere în greutate
  • Cum de a pierde grăsimea coapsei, Cum ardem grasimea din jurul taliei
  • Acesta este cel mai periculos tip de grăsime corporală, deoarece, spre deosebire de grăsimea care se află chiar sub piele, grăsimea din burtă afectează funcționarea organelor interne și este asociată cu o varietate de condiții negative de sănătate.
  • Cea mai bună metodă contraceptivă pentru pierderea în greutate

Aceleași studii au concluzionat că de la o circumferință a abdomenului de peste de centrimetri și rezistența la insulină sau diverse probleme metabiolice este doar un pas. Rețineți că fructele întregi nu intră în categoria alimentelor de risc, chiar dacă și ele conțin fructoză.

Sunt extrem de sănătoase datorită cantității mari de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei. Beți multă apă și mențineți metabolismul activ.

cum să pierzi grăsime în jurul burtei tale pierdere în greutate viola

Acesta nu numai că vă va ajuta să pierdeți grăsimea din jurul taliei, dar vă va ajuta să păstrați nivelurile cum să pierzi grăsime în jurul burtei tale energie ridicate pe tot parcursul zilei. Adăugați în dieta alimentară mai multe proteine. Alimentele bogate în proteine pot stimula metabolismul și reduce nivelul de foame, factori care duc la pierderea kilogramelor.

Sunt studii care sugerează că proteina este deosebit de eficientă împotriva acumulării de grăsime abdominală - cantitatea și calitatea proteinelor consumate fiind invers proporțională cu grăsimea de pe talie.

cum să pierzi grăsime în jurul burtei tale modalități de a pierde în greutate culcat

Alegeți alimente precum ouă întregi, pește, fructe de mare, legume, nuci, carne și produse lactate. Eliminați carbohidrații din farfurie!

Folosind dieta pentru a pierde grăsimea din burtă

Restricția de carbohidrați este o metodă foarte eficientă de a pierde grăsime. Acest lucru este susținut de numeroase studii.

Când oamenii nu consumă carbohidrați, apetitul lor coboară și astfel ei pierd și din greutate. O astfel de dietă vizează în mod specific grăsimea din jurul taliei, precum și pe cea din jurul organelor și mai ales a ficatului. Doar evitând carbohidrații rafinați și menținând aportul ridicat de proteine, scăderea grăsimii este vizibilă.

Meniu cont utilizator

Consumați alimente bogate în fibre, în special fibre vâscoase. Studiile au arătat că fibrele solubile pot duce la scăderea cantităților de grăsime de pe abdomen. Acestea sunt fibre care se comport ca un liant în lichidul din stomac și formează un gel gros care "se așază" în intestin.

Acest gel poate face ca mișcarea alimentelor prin sistemul digestiv să fie lentă încetinind digestia și absorbția nutrienților. Rezultatul final este un sentiment prelungit de plenitudine și apetit redus.

cum să pierzi grăsime în jurul burtei tale 43 de ani și nu pot slăbi

Fructele, legumele, precum și unele cereale, cum ar fi ovazul întreg sunt o sursă bună de fibre.