Cum am slăbit și mi-am schimbat viața

Cum mi-a schimbat viața pierderea în greutate. Viața mea cu 37 de kilograme mai ușoară | Dr. Dana Mihaela Jianu

Moldova ECO 40 de sfaturi adunate de la profesioniști — cum îți schimbi viața, odată cu schimbarea modului de a gândi Fie că ești în căutarea unei diete care să te ajute să slăbești sau pur și simplu vrei să treci la un mod de viață sănătos, specialiștii spun că trebuie să începi mai întâi cu tine, mai exact cu modul de a gândi.

Totodată, ei atenționează că este mai important să schimbăm nu ceea ce mâncăm, ci modul în care mâncăm. Iată o sinteză a celor mai ocella pierdere in greutate reguli de urmat atunci când vrem să devenim alții — mai energici, mai sănătoși, mai împăcați cu noi și, de ce nu, mai supli și mai atrăgători.

Obiceiurile noi se formează, de obicei, după 66 de zile.

  • Arde grăsimea corporală se sfâșie
  • Cum am slăbit și mi-am schimbat viața

Însă odată ce veți începe să observați diferențele, nu doar a modului în care gândiți, dar și a modului în care vă veți simți, lucrurile vor începe să devină mai simple. Deci, iată cele 40 de sfaturi de la profesioniști care le aplică zilnic și ei Madeleine Shaw, scriitoare, nutriționist 1. Lămâia curăță organismul Dimineața poate fi dificil cum mi-a schimbat viața pierderea în greutate te dai jos din pat. Eu îmi încep dimineața întotdeauna cu un pahar de apă filtrată în care adaug lămâie pentru a-mi curăța organismul și determina metabolismul să înceapă a lucra.

Mai multe proteine Unul dintre secretele mele pentru o dietă sănătoasă este adăugarea proteinelor cât de mult posibil. Oțetul este prietenul tău Oțetul de mere este unul dintre ingredientele mele secrete pe care le folosesc destul de des. El ajută sistemul digestiv să digere produsele alimentare, permițându-vă să absorbiți substanțele nutritive mai eficient.

De multe ori adaug o linguriță la un pahar de apă filtrată sau îl adaug în salate la prânz.

slăbirea sanctuarului penang

Martin Shirran, expert în pierderea greutății 4. Vrei sau trebuie? Pentru a preveni supraalimentarea, întrebarea care trebuie să fie în mintea ta este aceasta: vreau sau am nevoie de aceasta?

Cum îţi schimbă viaţa scăderea în greutate: 10 motive să slăbeşti

Mai puțin alcool Alcoolul are calorii ascunse, astfel încât înainte de a vă apuca să beți un pahar de vin gândiți-vă că este egal cu o ciocolată. Dacă aveți de gând să beți totuși fiți mai precauți și, în general, evitați cocktailurile. Un Pina Colada poate conține și de calorii - mai mult decât un prânz. Mănâncă mai încet Știința din spatele acestui sfat este enormă.

Enzima care se numește amilază și care există în salivă este vitală în procesul de digerare a produselor alimentare, astfel încât o modalitate ușoară de a asigura pierderea în greutate este de a mânca cât mai încet. Cu cât mai repede veți consuma alimentele, cu atât mai puțin timp va avea saliva pentru a ajuta organismul să ardă grăsimi.

Goliți un pahar cu apă Știți care e diferența dintre foame și sete? E mai mică decât v-ați putea aștepta, astfel că tindeți să confundați nevoia pentru un pahar de apă cu dorința de a ronțăi un biscuit. Data viitoare când vă simțiți flămânzi, beți un pahar mare de apă și așteptați 10 minute.

Dacă încă vă este foame, mergeți și mâncați. Apa este un susținător al metabolismului, astfel încât chiar dacă vă este foame, este întotdeauna bine să rămâneți hidratat!

Mai multă mișcare Știm că ați mai auzit-o și înainte, dar mișcarea este esențială pentru pierderea în greutate. Mașina, telecomenzile, geamurile electrice auto și valizele cu roți — toate sunt utile, dar ne fac să uităm de mișcare. Luați-o pe scări la locul de muncă, mergeți pe jos la magazin și faceți mișcare după pauza de prânz.

Visați-vă supli Vi s-ar putea părea o prostie, dar dacă petreceți două minute în fiecare zi imaginându-vă greutatea de vis, atunci este mult mai probabil ca dorința să devină realitate. Făcând acest lucru, data viitoare când veți fi tentați să mâncați prost, vă veți aminti că aveți un vis.

  1. Modalități de a îmbunătăți pierderea în greutate

Cine ar putea să vă convingă mai bine decât versiunea voastră mai suplă? Gareth Nicholas, expert în nutriție Pregătirea prealabilă este cheia Pregătiți masa de prânz, o salată sănătoasă și fructe care vă vor ține de saț. Mâncați la timp Mâncați la timp și nu de foame; încercați să luați mese mici la fiecare trei ore, pentru a evita supraînfometarea și mâncatul în cantități mari.

unde merge grasimea pe care o pierzi

Amăgește-ți mintea Folosiți farfurii și boluri mici pentru mese. O farfurie mică, dar plină este mai atrăgătoare decât o farfurie mare, care este pe jumătate goală.

Renunță la gustări Există o cantitate uriașă de informații astăzi care încurajează mâncatul de ori pe zi. Pentru constructori, care au nevoie de forță acest lucru este vital, dar pentru majoritatea populației nu este cazul. Pentru a pierde în greutate e suficient să mănânci de cum mi-a schimbat viața pierderea în greutate ori pe zi, pentru a permite intestinului să digere mâncarea.

Viața mea cu 37 de kilograme mai ușoară | Dr. Dana Mihaela Jianu

Apa este regina De multe ori, atunci când oamenii cred că sunt flămânzi, de fapt sunt deshidratați, iar hidratarea este absolut esențială pentru o alimentație sănătoasă. Mănâncă grăsimi naturale cu fiecare masă Organismul tău are nevoie de grăsimi naturale, cum ar fi cele din avocado, nuci, ulei de cocos, unt de arahide. Pentru ca organismul să ardă grăsimi, trebuie să mănânci gras. Grăsimile naturale, de asemenea, vor permite corpului și mintii tale să se simtă suficient de hrănite, pentru ca tu să poți să renunți la gustări, despre care am spus deja că sunt nesănătoase.

Consumul de apă poate stimula pierderea în greutate

Marilyn Glenville, nutriționist Scorțișoara este dulce Adaugă scorțișoară în terciuri, cafea și iaurt în loc de zahăr sau îndulcitor. Acest condiment poate ajuta la stimularea metabolismului și reduce nivelul de glucoză din sânge Păstrați un nivel echilibrat al zahărului din sânge Încercați să păstrați nivelul zahărului din sânge și nivelurile de energie stabile, consumând câte ceva la fiecare trei ore.

Mâncați la micul dejun, la prânz și la cină, plus o gustare în prima parte a zilei și una după - amiază, dar ca să nu treacă mai mult de trei ore între ele. Aceasta vă va opri din dorința de a consuma cantități mari de mâncare, dar și va potoli pofta de alimente dulci.

Cum îţi schimbă viaţa scăderea în greutate: 10 motive să slăbeşti - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Dormiți mai bine cu mușețel O ceașcă de ceai de mușețel cald înainte de culcare poate fi foarte eficient în dorința de a obține un somn liniștit. Eventual, puteți adăuga un strop de valeriană, cunoscută ca un sedativ natural. Consumați ouă Un ou fiert dimineața este perfect. Cercetările au arătat că leucina, unul dintre aminoacizii esențiali care se găsesc în ouă, poate ajuta la pierderea în greutate prin stabilizarea nivelului de zahar din sânge și încuraja astfel organismul să ardă grăsimile.

Cum am slăbit și mi-am schimbat viața La ora actuală, suntem invadați de tot felul de reclame pentru pierderea în greutate. Diete alimentare care fac mai mult rău decât bine, exerciții fizice extenuante și plictisitoare și bineînțeles, suplimente nutritive minune, la prețuri foarte ridicate, care promit rezultate imediate de scădere în greutate.

Ouăle sunt, de asemenea, o sursă perfectă de proteine, de vreme ce le veți consuma dimineața, nu veți mai simți o senzație acută de foame pe parcursul zilei. Elouise Bauskis, nutriționist la Nutricentre Mestecă fiecare îmbucătură de aproximativ 30 de ori Știați că alimentele nemestecate sau mestecate insuficient triplează riscul de a deveni supraponderali?

  • Marinade de slabire
  • cum pierderea în greutate mi a schimbat viața - pierde in greutate rapid si gustos

Digestia începe din gură — atunci când mestecăm eliberăm enzime salivare, cum ar fi amilaza, care încep să digere produsele alimentare, în special carbohidrații. Cu cât mestecați mâncarea mai mult, cu atât mai mici vor fi particulele la trecerea în stomac.

Cum am slăbit și mi-am schimbat viața

Aceasta înseamnă că vor fi mai ușor de digerat și că veți obține mai multe elemente nutritive și o absorbție mai ușoară. Sharon Morey, nutriționist la questexcellence. Sarea este inamicul Reduceți consumul de sare. Când gătiți, încercați să stați departe de sare, chiar dacă mâncarea are un gust sec la început.

S-ar putea să vă ia câteva săptămâni să vă obișnuiți.

cum pierderea în greutate mi a schimbat viața

Încercați să folosiți ardei iute, condimente, lămâie și ierburi, care vor adăuga un plus de savoare. După un timp nu veți mai observa diferența!

Nu mâncați pe fugă Niciodată nu mâncați pe fugă într-o mașină sau în timp ce vă aflați la computer sau TV, pentru că nu veți ști cât de mult slăbește la 40 de femei consumat în realitate.

exerciții de agilitate pentru arderea grăsimilor

Din această cauză nu veți simți emoția și plăcerea de a manca. Cum mi-a schimbat viața pierderea în greutate un truc psihologic, atunci când se  folosesc tacâmuri frumoase și bine aranjate, mâncarea se consumă cu mai multă plăcere și, respectiv, mai greu. Alimentele procesate nu sunt total interzise 80 la sută din dieta voastră trebuie să fie compusă din alimente procesate, dar trebuie să vă permiteți o dată sau de două ori pe săptămână alimente procesate sau gătite. Dar atenție, nu trebuie să deveniți dependenți de ele, deoarece vă vor face corpul să se simtă slăbit și letargic, iar creierul — în ceață.

Renunțați la cafeină Acesta vă epuizează de energie, scade metabolismul și agravează somnul. Toni Mackenzie, antrenor, psihoterapeut și hipnoterapeut Tot ce veți auzi va fi doar ciocolată și carbohidrați pe care le veți dori tot mai mult.

Viața mea cu 37 de kilograme mai ușoară

Mâncarea trebuie să fie atrăgătoare Mâncarea trebuie să fie apetisantă. Gândiți-vă la o varietate mare de fructe și legume colorate. Aveți grijă la porții Adăugați porții mici în farfurie. Cei mai mulți oameni care nu mănâncă sănătos au tendința de a termina totul din farfurie chiar și atunci când ar fi fost suficient și mai puțin. Dacă veți mai dori, nu vă încurcă nimic să mai adăugați o porție.

Când este de ajuns? Mănâncă încet și pune cuțitul și furculița pe masă atunci când nu mesteci. Când gura este plină, nu trebuie să ții în mâini nimic.