Arde dieta grasimilor. Cum 'arde' corpul grasimea? | Medlife

Cum ard grasimile saturate

Comentarii

Oz prezintă ce fel de metabolism ai şi cum poţi alege corect alimentele ca să slăbeşti, scrie eva. Potrivit Dr.

In timp ce grasimile bune sunt recomandate in cantitati echilibrate, grasimile rele sunt contraindicate, in special in caz de risc cardiovascular crescut.

Oz, tipul de metabolism are un impact important asupra greutăţii corporale, de aceea este necesar să ştii care sunt alimentele corespunzătoare astfel încât metabolismul să fie mai alert şi să ajute la arderea grăsimilor.

Pentru a afla ce fel de metabolism ai trebuie să faci testul aici.

cum ard grasimile saturate

Metabolism tip A Persoanele cu metabolismul de tip A poftesc, în general, la alimente sărate cartofi prăjiţi sau chipsuri şi sunt mai predispuse stărilor de anxietate. În plus, au un apetit ridicat şi se confruntă cu stări de oboseală.

cum ard grasimile saturate

Un metabolism de tip A arde foarte rapid proteinele şi grăsimile, însă mai lent carbohidraţii. Poţi alege: carne slabă de vită, pui, curcan sau peşte precum ton şi somon, nuci şi seminţe crude, lactate integrale nedegresateouă, ovăz, paste din făină integrală, leguminoase năut, soia, mazăre, fasole boabe, lintelegume şi fructe.

Este bine să eviţi grăsimile saturate-trans care se cum ard grasimile saturate în mezeluri şi alte produse procesate din comerţ, cartofii şi pâinea albă.

cum ard grasimile saturate

Metabolism tip B Persoanele care au acest metabolism poftesc, în special, la dulciuri. Această cum ard grasimile saturate de dulciuri arată că organismul tău are nevoie de carbohidraţi sănătoşi, nicidecum de zahăr.

Oz aceste persoane au un apetit slab, o sensibilitate excesivă, sunt foarte organizate, stresate şi se confruntă cu o dependenţă de cafeină. Sunt recomandate legumele, fructele şi cereale integrale.

Grasimile saturate afecteaza organismul imediat dupa consumul lor

Un metabolism de tip B arde mult mai uşor carbohidraţii, însă nu are nevoie de foarte multe grăsimi şi nici de proteine. Poţi alege: orez brun, pâine sau paste din făină integrală, ovăz şi orz, carne de pui, peşte cod şi plăticănăut, linte, grăsimi degresate precum brânza, iaurtul şi laptele.

  1. Cursa și pierderea în greutate
  2. Funcționează pastila de slăbire de 7 zile Arde dieta grasimilor.

Este bine să evitaţi carbohidraţii rafinaţi care se găsesc în special în produsele pe bază de făină albă rafinată. Pentru a scăpa de dependenţa de cafeină, înlocuieşte cafeaua cu o cană de ceai verde.

Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii. Urmează aceste 13 sfaturi infailibile de nutriție pentru a te ajuta să scapi de grăsimea corporală nedorită — repede. Dacă vrei să îți fibrezi fizicul să lămurim un lucru: Trebuie să consumi mai puține calorii decât arde corpul într-o zi pentru a da jos kilogramele nedorite. Dacă însă ești la fel ca majoritatea culturiștilor în această perioadă a anului și vrei să dai jos absolut toată grăsimea, abordarea ta în ceea ce privește nutriția trebuie să fie puțin mai calculată decât a tăia pur și simplu câteva calorii. O dietă care este săracă în calorii însă nu conține proporțiile corecte de macronutrienți — rația de proteine, carbohidrați și grăsimi — efectiv nu va fi suficientă.

Metabolism tip C Potrivit Dr. Oz, dacă pofteşti atât la dulciuri, cât şi la alimente sărate înseamnă că ai un metabolism de tip C. Aceste persoane pot să se confrunte cu stări de oboseală, anxietate şi diverse dureri.

cum ard grasimile saturate

Cu toate acestea, nu au probleme cu kilogramele în plus. Un metabolism de tip C arde mai rapid proteinele, carbohidraţii şi grăsimile.

cum ard grasimile saturate

Poţi alege: brânzeturi, iaurt, măsline, carne de vită, carne de pui, somon, cod, fasole boabe, soia, cerealele integrale, cartofi dulci, banane, pâine şi paste din făină integrală. Este bine să evitaţi produsele procesate din comerţ mezeluri, pateuri, patiserie, dulciuri, conserve.

Mananca grasimi pentru a arde grasimi de Andrada Avram Joi, 10 Ianuarieora Pana de curand, perceptia generala era aceea de a te feri complet de grasimi in cazul in care vrei sa slabesti si sa iti mentii o stare cat mai buna a sanatatii. Totusi, lucrurile nu stau chiar asa, conform LiveStrong : Nu toate grasimile sunt la fel. Daca mananci un hamburger cu cartofi prajiti nu este acelasi lucru ca si cum ai consuma nuci sau avocado.