Coboară pierde în greutate

Alte avantaje pentru sănătate ale frânghiei săritoare Prezentare generală Sfoara este o formă de exercițiu cardio pe care sportivii de talie mondială - de la boxeri la profesioniști de fotbal - înjură.

tăiați arzătorul de grăsime

Coarda de sărituri ajută: tonifiați-vă vițeii îmbunătățește-ți capacitatea pulmonară construiți rezistență. Coarda de sărituri este un antrenament cu tot corpul, așa că arde multe calorii într-un timp scurt.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Pentru o persoană de dimensiuni medii, sfoara poate să ardă chiar mai mult de 10 calorii pe minut. Dar singura funie nu va fi suficientă pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate. Sfoara poate fi o parte dintr-o rutină de coboară pierde în greutate și exerciții fizice care îți revigorează metabolismul și te ajută să scapi coboară pierde în greutate kilograme rapid. Cu toate acestea, există câteva alte lucruri pe care ar trebui să le știi înainte de a le încerca.

Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre sfoara pentru a slăbi. Cum se realizează pierderea în greutate Cheia pentru a sari coarda pentru pierderea în greutate începe cu înțelegerea modului de a slăbi.

slabire culturalle

Puteți face acest lucru prin faptul că sunteți atenți la aportul dvs. Pentru a pierde un kilogram de grăsime pe săptămână, trebuie să creați un deficit de calorii consistent de până la 1. Aceasta se ridică la aproximativ 3. Numărul de calorii pe care îl pierzi prin sfoara depindere depinde de cât cântărești când pornești. Greutatea este o măsurare a gravitației. Când cântărești mai mult, este nevoie de mai multă energie pentru a lucra împotriva gravitației pentru a-ți muta corpul. Acesta este motivul pentru care persoanele care au mai multă greutate ard mai multe calorii atunci când lucrează.

Salt la pierderea în greutate a rezultatelor pierderii în greutate Rezultatele obținute din sfoară variază în funcție de: cura de slabire obiective de pierdere în greutate nivelul de activitate nivelul de angajament față de antrenament De asemenea, va trebui să luați în considerare alți factori, cum ar fi vârsta și metabolismul dvs.

pierdere în greutate patel în rajkot

Ca exemplu, vom folosi o femeie de de kilograme. Prin alimentație atentă, ea ar putea să creeze un deficit de calorii de 3.

Pentru greutate dieta

Dacă adaugă la rutina ei un antrenament de 20 de minute de săritură, 5 zile pe săptămână, va pierde încă de calorii pe zi. Aceasta este o cantitate suplimentară de 1. Medicii nu recomandă să pierzi mai mult de două kilograme pe săptămână, deoarece poate începe să-ți afecteze masa musculară. Cu o rată de 1,5 kilograme de pierdere în coboară pierde în greutate pe săptămână, ea va pierde 6 kilograme pe lună.

Meniu cont utilizator

Dacă se va lipi de rutina ei, va pierde 12 kilograme în 2 luni. Pe măsură ce greutatea ei scade, va trebui să sară coarda pentru o durată mai lungă de timp sau să restricționeze aportul caloric mai departe, pentru a continua să vadă aceleași rezultate.

Ar putea dura până la 4 luni pentru a vedea rezultate dramatice, cum ar fi o pierdere în greutate de 20 de kilograme.

O pierdere în greutate de 20 de kilograme ar fi un procent semnificativ din greutatea ei inițială, ceea ce ar putea face acest rezultat dificil de realizat. Sărgătoarea la de kilograme va arde în mod semnificativ mai puține calorii coboară pierde în greutate coarda care sare la de kilograme. Alte considerente Există și alți factori de luat în seamă când saltați cu frânghie pentru pierderea în greutate.

De exemplu, efectuarea aceluiași antrenament de mai multe ori va duce la rezultate scăzute. Înainte de a începe orice plan de coboară pierde în greutate de calorii, este bine să discutați cu un medic despre obiectivele și istoricul dvs.

Diete precum Keto sau paleo câștigă în popularitate, dar factori precum colesterolul ridicat și bolile de inimă ar putea însemna că nu sunt o alegere bună pentru tine. Un loc bun pentru a începe este să evaluați ceea ce atingeți pentru prima dată în cămară și frigider.

Salt la antrenament de frânghie pentru pierderea în greutate O concepție greșită despre sfoara pentru a pierde în greutate este că săriți sfoara doar pentru un coboară pierde în greutate de timp solid.

Cheia creșterii de sărituri ca exercițiu aerobic constă în capacitățile sale de antrenament cu intervale de mare intensitate HIIT.

Cum să executați scări în sus și în jos pentru a pierde în greutate

Asta înseamnă că lucrați la un nivel de intensitate mare pentru explozii scurte, urmate de perioade de repaus. Iată un exercițiu de antrenament cu frânghie de sărituri. Veți avea nevoie de un cronometru sau acces la o aplicație cu cronometru.

trambulinarea te ajută să slăbești

Set 1: Sari coarda timp de 30 de secunde drept. Acest lucru poate fi mai greu decât pare.

Cuvinte cheie de căutare

Odihnește-ți 60 de secunde, apoi face alte 30 de secunde. Repetați de 9 ori. Set 2: Sariți coarda timp coboară pierde în greutate 30 de secunde drept în timp ce alternați picioarele, exersând schimbarea greutății înainte și înapoi și strângerea miezului.

Odihnește-te timp de 90 de secunde între repetări.

Blog despre un stil de viață sănătos Kankusta Duo. Bună și ieftină măsură pentru slăbire Toată lumea care a pierdut cel puțin o dată știe că poate fi dificilă. Puțini oameni sunt destul de norocoși să înceapă să piardă rapid kilograme inutile, să-și atingă obiectivul în momentul în care își stabilesc și să păstreze greutatea la nivelul dorit. Pe partea ei arata mereu drept si fara probleme.

Faceți acest lucru încă de 4 ori. Set 3: Se încheie cu o combinație de circuite de sfoară.

Prezentare generală

Faceți 30 de secunde de funie, să vă odihniți doar 12 secunde înainte de a face 30 de secunde de sărituri. Se odihnește 12 secunde și se adaugă în 30 de secunde de burpee. Odihnește-te încă o dată și termină puternic cu 30 de secunde de pushups. Cum să sari coarda Când utilizați o frânghie de salt ca echipament de exercițiu, este posibil să doriți să investiți într-o lansetă de sărituri specializată dintr-un magazin de articole sportive.

Account Options

Un agent de vânzări la unul dintre aceste magazine te poate conduce prin cele mai bune moduri de a folosi o frânghie de sărituri și dacă ai nevoie de încălțăminte specială. Dacă nu ați folosit niciodată o frânghie de sărituri sau dacă a fost ceva timp, iată o actualizare a elementelor de bază: Începeți să stați drepți și înalți, cu lățimile picioarelor depărtate și funia din spatele picioarelor.

Folosește-ți mâinile pentru a învârti frânghia înainte într-o singură mișcare. Pe măsură ce înaintați frânghia înainte, vă mutați și încheieturile ușor în sus, astfel încât frânghia va coborî între glezne și genunchi.

Seturi de exerciții pentru pierderea în greutate cu gantere

S-ar putea să doriți să practicați această mișcare de câteva ori și să vedeți unde cade frânghia înainte de a încerca să sari peste ea. Trageți-vă frânghia, astfel încât să puteți ridica genunchii și să treci peste frânghie când vine peste cap.

pierdere în greutate inspo

După ce ați făcut acest lucru cu succes, continuați! Vedeți de câte ori puteți trece frânghia de sub picioare fără să vă opriți. Această mișcare poate lua unele practici, dar în cele din urmă va veni în mod natural.

  • Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  • Arde grăsime în bazin

Alte avantaje pentru sănătate ale frânghiei săritoare Pierderea în greutate nu este singurul beneficiu potențial pentru sănătate al frânării săriturii. Sfoara îți îmbunătățește sănătatea inimii Când utilizați funia de salt ca rutină de antrenament, veți ridica ritmul cardiac la o intensitate mai mare decât a fost obișnuit.

S-a demonstrat că antrenamentele de intensitate ridicată îți fac inima mai puternică și îți scad riscul de accident vascular cerebral și boli de inimă. Coboară pierde în greutate poate să scadă grăsimea din burtă Niciun antrenament nu este eficient singur - fără a face dieta - pentru a scăpa de grăsimea din burtă.

Kankusta Duo. Bună și ieftină măsură pentru slăbire

Dar HIIT exercită ca frânghia de salt a fost legat de rezultate mai rapide de pierdere de grăsime, în special în jurul abs și mușchii trunchiului. Prin trăgerea strânsă a miezului în timpul unei rutine de exerciții de frânghie de salt, puteți viza acea zonă și puteți începe să sculptați abs.

slabire de gențian

Sfoara vă poate îmbunătăți echilibrul Este nevoie de o oarecare coordonare și echilibru pentru a scoate un antrenament complet de sfoară. Dar exersarea constantă vă va îmbunătăți capacitatea de a face și vă va oferi un echilibru și o coordonare mai bune în viața de zi cu zi. Un studiu a tinerilor jucători de fotbal au arătat că funia de sărituri ca exercițiu de antrenament îmbunătățea coordonarea și echilibrul pe teren.