Când slăbești pe neașteptate

Scapa de kilogramele nedorite! Autor: redactia ele.

Ce se intampla in corpul si creierul tau atunci cand slabesti 1 De Miruna Moldoveanu 10 mart. Foarte multi oameni doresc sa scape de kilogramele in plus pentru ca nu se simt confortabil cu modul in care arata. Dar o asemenea schimbare are loc in timpul unui proces prin care nu ti se schimba doar corpul, ci si mintea.

Programul incarcat te impiedica sa faci atat de mult sport pe cat ti-ai dori sau, pur si simplu, urasti ideea de a iesi la alergat? Ei bine, afla ca banalul mers pe jos se poate dovedi de mare ajutor.

când slăbești pe neașteptate

Descopera patru metode neasteptate prin care poti sa slabesti in timp ce mergi! Mergi in ritm alert Cu cat mergi pe jos intr-un ritm mai alert, cu atat miscarea va fi mai eficienta pentru organismul tau!

Si, chiar daca si distanta pe care o parcurgi este importanta, totusi retine ca este mai folositor sa mergi 2 km in pas alergator decat 5 km in plimbare lejera.

ŞTIRILE ZILEI

Alterneaza mersul cu pasi repezi cu cel in pas domol - schimba ritmul la fiecare minute, spre exemplu. De altfel, daca nu ai antrenament, initial vei descoperi ca simti nevoia sa alternezi când slăbești pe neașteptate mai des miscarea alerta cu cea lenta - nu te blama pentru asta, ci incearca sa transformi plimbarea in acest fel intr-un obicei.

De altfel, ideal ar fi sa o practici de macar 5 ori pe saptamana pentru a te bucura de cele mai când slăbești pe neașteptate rezultate. Du la indeplinire mai multe sarcini simultan Unul dintre principalele motive pentru care exercitiile fizice nu fac parte de viata ta este lipsa timpului? Daca asa stau lucrurile, a sosit momentul sa iti regandesti abordarea programului de lucru!

Articole recomandate

De pilda, ai putea incerca varianta in când slăbești pe neașteptate faci miscare si indeplinesti in acelasi timp si o sarcina de la birou. Dieta cu cartofi fierti. Scapa usor de 5 kilograme in doar 4 zile!

când slăbești pe neașteptate

Meniul complet Da echilibru slim jos ai spune, spre exemplu, sa iesi la o plimbare prin parc si, in tot acest timp, sa initiezi conversatiile telefonice pe care le ai de bifat in ziua respectiva?

In acest fel, reusesti sa te bucuri de beneficiile activitatii fizice - printre care se numara si imbunatatirea capacitatii de concentrare si a starii de spirit - dar si sa iti duci la bun sfarsit taskurile profesionale.

Însă dacă ai trecut deja peste detaliile de mai sus și totuși nu reușești să slăbești nici pe jumătate cât ți-ai fi dorit, ai grijă să nu fii cumva victima uneia dintre următoarele 6 greșeli: Vrei rezultate în cel mai scurt timp Probabil printre cele mai populare motive pentru care nu reușești să îți schimbi stilul de viață cu totul — dacă te concentrezi doar pe a slăbi cu cea mai mare viteză, corpul s-ar putea să nu meargă în aceeași direcție cu tine.

Planifica o plimbare lunga o data pe saptamana Cel putin o data pe saptamana, planifica o plimbare lunga, de minimum 5 km in ritm alert sau lentpentru a-ti imbunatati conditia fizica.

Ideal este ca, treptat, pe masura ce rezistenta ta creste, sa maresti si distanta parcursa. In cele din urma, s-ar putea chiar sa transformi plimbarea intr-un jogging in toata regula, cu beneficii si mai pronuntate asupra sanatatii si siluetei tale!

când slăbești pe neașteptate

Dieta cu alune si nuci te scapa de kilograme rapid. Afla meniul complet!

când slăbești pe neașteptate

Testeaza plimbarile in plan inclinat Vrei ca plimbarile tale zilnice sa fie si mai eficiente? Atunci cand ai ocazia, opteaza pentru unele mai dificile, in plan inclinat, cum sunt cele pe dealuri, prin munti etc.

Cata vreme ai deja antrenament, iar conditia ta fizica se afla la un nivel multumitor, experienta va fi mai degraba placuta si energizanta decat obositoare. Insa, pentru a nu abandona lupta din start, retine ca este important sa lasi plimbarile la nivel avansat pentru perioadele in care cele simple iti vor fi intrat deja in rutina.

In cele din urma, nu uita sa iti monitorizezi progresele: un gadget ori o aplicatie care masoara numarul de calorii arse, distantele parcurse etc.