Dieta Crono sau “dieta după ceas”! Cum, ce se mănâncă și, mai ales, când?

Ceasuri pentru a slabi

Conținutul

    Cunoscută sub denumirea de "dieta Crono", acest regim alimentar are la bază principiul conform căruia organismul nostru asimilează în mod diferit alimentele, în funcţie de ora din zi la care acestea au fost consumate.

    cum să pierzi grăsime pe spate pierderea de grăsime în jurul gurii

    Acest sistem de slăbire a fost elaborat de doctorul Alain Delabos în anulcare a descoperit că organismul uman are un ritm propriu de funcţionare şi de aceea reacţionează diferit la alimente, respectând o ordine cronologică.

    Conform planului nutriţional al acestei diete zaharurile şi grăsimile sunt transformate dimineaţa în energie dar seara ceasuri pentru a slabi depozitează şi formează grăsimile nedorite în corp. De asemenea, deoarece corpul nostru secretă din patru în patru ore hormonii insulină şi cortizol, alimentaţia trebuie să corespundă orarului stabilit de aceştia.

    top arzătoare de grăsime sănătatea bărbaților ubat kurus arata slabit

    Astfel,  micul dejun  trebuie să fie bogat în alimente cu conţinut crescut de lipide. Este astfel evitată senzaţia de oboseală care apare de obicei cu câteva ore înaintea prânzului.

    pierderi de grăsime dbol scăderea în greutate provocând amețeli

    Urmând această dietă pe parcursul a două săptămâni, puteţi slăbi între 5 şi 7 kilograme. Dieta Crono recomandă luarea micului dejun în jurul orei 9, bogat în carbohidraţi, grăsimi şi zaharoză.

    Pierdere în greutate de 4 oz delgada slăbire efecte secundare de cafea

    După aproximativ 4 ore, în jurul orei 13 se poate lua prânzul, ce trebuie să conţină carbohidrati şi să nu fie însoţit de desert. La ora 16 se poate lua o gustare de fructe sau ciocolată neagră, iar la ora 18 se va lua cina uşoară dar bogată în proteine, fără a mai consuma nimic după această oră.

    de ce mă lupt cu pierderea în greutate sfaturi ușoare pentru a pierde grăsimea corporală

    Se mai poate lua o gustare la ora