Ce este metabolismul lent si cum iti afecteaza greutatea | pitbullclub.ro

Arde metabolismul grasimilor

Suferiți deseori de constipație sau de o digestie lentă?

arde metabolismul grasimilor sunt bare bune pentru pierderea de grăsime

Sau doriți să slăbiți, însă arderea grăsimilor este prea redusă? Toate acestea reprezintă semne ale faptului că metabolismul dumneavoastră lucrează momentan foarte încet și are nevoie urgent de un impuls. Dar ce este, de fapt, metabolismul?

arde grasimea creste energia

Pe scurt, metabolismul descrie suma tuturor reacțiilor chimice care au loc în organism. Acestea au loc în mai multe sisteme de organe ale corpului. De exemplu, în procesul de respirație, oxigenul este preluat, transportat în toate celulele, transformat în dioxid de carbon și eliminat sub această formă.

Toate procesele care descompun molecule și le fac disponibile pentru organism intră în categoria proceselor catabolice.

metabolismul grasimilor

Metabolismul reprezintă suma tuturor reacțiilor chimice care au loc în organism. Atunci când o persoană vorbește despre metabolism, ea se referă, de regulă, la metabolismul energetic. Acesta indică cât de eficient și arde metabolismul grasimilor pot fi preluate substanțele nutritive și transformate în energie. Aceste substanțe arde metabolismul grasimilor calorice sunt carbohidrații, grăsimile și proteinele, dar și alcoolul.

Acestea trebuie mai întâi descompuse în stomac și intestine în compușii lor, apoi transportate spre celule, unde sunt transformate în energie.

Astfel se asigură menținerea tuturor celulelor. Metabolismul îndeplinește astfel funcții vitale în întregul organism.

Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii. Urmează aceste 13 sfaturi infailibile de nutriție pentru a te ajuta să scapi de grăsimea corporală nedorită — repede. Dacă vrei să îți fibrezi fizicul să lămurim un lucru: Trebuie să consumi mai puține calorii decât arde corpul într-o zi pentru a da jos kilogramele nedorite.

Cum vă puteți stimula metabolismul? În primul rând, rata metabolică, cunoscută mai bine sub denumirea de consum caloric, este diferită de la o persoană la alta. Unele persoane au venit pe lume cu predispoziția genetică de a arde rapid caloriile și a depune puțin țesut adipos.

La alte persoane, genetic procesele metabolice sunt mai lente, existând tendința de a stoca excedentul caloric în celulele adipoase. Rata metabolică este influențată însă și de compoziția corporală, respectiv masa musculară și grăsime, sexul, vârsta, nivelul de activitate fizică și nivelurile hormonale.

Vestea bună este că, în ciuda faptului că nu puteți face nimic împotriva predispoziției genetice, puteți însă influența foarte bine alți factori.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Creșteți masa musculară În primul rând, puteți lucra la compoziția corporală. În timp ce țesutul adipos aproape nu are nevoie de calorii, masa musculară este foarte activă din punct de vedere metabolic și arde permanent calorii doar pentru a menține mușchii.

Cu cât ponderea masei musculare este mai mare, cu atât consumul caloric este mai ridicat, chiar și arde metabolismul grasimilor când vă odihniți. La bărbați, anatomia îi face să aibă, de regulă, un procent mai mare de masă musculară, motiv pentru care și consumul lor caloric este mai mare chiar și în stare de repaos.

Pentru a crește masa musculară se recomandă în special antrenamentul de forță cu greutăți.

arde metabolismul grasimilor stațiune de pierdere în greutate pentru cupluri

Spre deosebire de sporturile de anduranță, respectiv alergarea, în cazul antrenamentelor cu gantere, propria greutate sau folosind echipamentele de fitness, masa musculară crește.

Cu cât ponderea masei musculare este mai mare, cu atât metabolismul este mai activ.

Ce inseamna, de fapt, acest lucru? Care este procesul prin care organismul depoziteaza grasimea si ce se intampla cand ardem grasimea? Celulele normale de grasime exista in primul rand pentru a stoca energia.

O altă formă de antrenament, High Intensity Intervall Training, compus din unități de training cu intervale scurte, dar foarte intensive, poate accelera în mod semnificativ metabolismul.

Însă orice tip de mișcare conduce la o creștere a ratei metabolice, cel puțin pe durata activității fizice.

9 trucuri pentru a arde mai repede grasimile

Foarte oportună este activarea corpului deja de dimineață, după sculatul din pat, prin mișcare. Nu trebuie să fie neapărat o unitate de antrenament extinsă, ci chiar și o plimbare sau mersul la serviciu cu arde metabolismul grasimilor sunt suficiente pentru a accelera metabolismul. Consumul suficient de lichide În organism, apa servește drept mijloc de transport pentru numeroase substanțe, însă este și componentă a țesuturilor.

Consumul suficient de apă contribuie astfel la procese metabolice fără probleme. Efectul este însă sesizabil numai dacă până la acest moment ați băut prea puțină arde metabolismul grasimilor, iar acum creșteți cantitatea. În cazul în care consumați deja o cantitate suficientă de lichide, băutul unei cantități mai mari nu va aduce neapărat alte avantaje.

Dacă vă sporiți consumul de lichide, insuficient până la acest moment, până la nivelul de 1,5 l pe zi, puteți să vă așteptați la un consum caloric mai mare și chiar la o scădere în greutate.

Aceste efecte au fost determinate la participanții unui studiu. În plus, dacă cea mai mare pierdere în greutate pentru supraviețuitor este rece, corpul trebuie să consume energie pentru a o încălzi până arde metabolismul grasimilor temperatura corpului.

Efectul poate fi și mai mult sporit prin expunerea întregului corp la temperaturi mai scăzute.

Cum 'arde' corpul grasimea?

În acest caz, este nevoie de mai multă energie pentru a menține întregul organism la o temperatură a corpului normală. Nu trebuie însă să vă fie frig, acest lucru indicând doar faptul că metabolismul dumneavoastră nu lucrează totuși într-un mod prea eficient. Efectul ideal se obține prin mișcare în aer liber în timpul iernii. Consum bogat de proteine și vitamine B Consumul energetic nu sporește numai atunci când corpul este încălzit, ci și în cazul digerării proteinelor.

Orice aport de hrană conduce temporar la o creștere a ratei metabolice. În cazul proteinelor, efectul este în mod semnificativ arde metabolismul grasimilor puternic decât la alte substanțe nutritive.

Una dintre consecințele consumului de proteine este faptul că numai pentru digestia acestora organismul trebuie să consume mai multe calorii. Proteinele se găsesc din abundență în carne, leguminoase, nuci și semințe. În metabolizarea carbohidraților, proteinelor și grăsimilor sunt implicate și vitaminele complexului B.

  • Scădere în greutate cu demență corporală slabă
  • Blog 11 Ingrediente de slăbit care vor arde efectiv grăsimea Te-ai gândit de multe ori să-ți îmbunătățești digestia, stilul de viață, alimentația și să te apuci de mișcare.
  • Cum 'arde' corpul grasimea? | Medlife

Acest complex cuprinde opt vitamine esențiale, ce acționează ca și coenzime ale procesului digestiv. Niacina și acidul pantotenic sunt implicate, de exemplu, în metabolizarea carbohidraților. Vitamina B6, acidul folic și vitamina B12 iau parte la descompunerea aminoacidului homocisteină. La rândul lor, biotina și vitamina B6 sunt indispensabile pentru metabolismul grăsimilor.

arde metabolismul grasimilor pierdere în greutate ilovemakonnen

Vitaminele de tip B se găsesc într-o multitudine de alimente, precum în produsele din cereale integrale, în legume și în carne.