Plăcere pură

Aportul zilnic de zahăr pentru pierderea de grăsime

Exista alimente pe care nu ar trebui sa le mananci niciodata? Nu neaparat.

Un fundal mic: să mănânci sau să nu mănânci

Daca ocazional iti este pofta sa mananci inghetata, poti sa mananci o portie mica. Dar nu fa din asta un eveniment zilnic. Daca mananci chipsuri la petrecerea din curtea vecinului, alege gustari mai sanatoase acasa.

Mancatul sanatos nu este ca multe din planurile de pierdere a greutatii care iti impun sa elimini in intregime anumite alimente. Dar exista anumite alimente pe care nu trebuie sa le mananci decat foarte rar. Nutritionistii de la Harvard au compilat urmatoarea lista de alimente care trebuie mentinute la minim deoarece dupa cum  arata cercetarile, consumul regulat al acestor alimente —mai mult decat al altor alimente —poate promova boli care iti pun viata in pericol precum boli cardiace, hipertensiune, diabet, si chiar cancer.

Zaharul adaugat Indiferent daca este zahar alb granulat, zahar brun, sirop de porumb bogat in fructoza, zahar din porumb sau miere, zaharul nu contine aproape nici un alt nutrient decat zaharul in sine, un carbohidrat pur.

Zaharul nu este periculos in sine, dar un consum masiv de zahar creste sarcina glicemica  a dietei tale, te umple cu calorii goale si nu te lasa sa mananci alimente sanatoase care contin vitamine, minerale,fibre si alti nutrienti. Vrei dovezi? Da-i unui copil o bautura dulce chiar inainte de cina, si majoritatea mancarii va ramane pe farfurie. Renuntarea la dulciuri, bauturi carbogazoase dulci si la alte dulciuri este doar o jumatate de batalie, totusi. Exista o multime de zahar ascuns in alimentele preparate, inclusiv in gustarile fara grasime si batoanele de cereale.

Cauta zaharul in locuri surprinzatoare precum untul de arahide, ketchup si sos pentru spaghetti.

pierdere în greutate fwfl

Chiar antreurile preparate inghetate au zaharuri adaugate. Mai mult, gustarile care contin ingrediente bune precum grau integral, ulei de rapita si ulei de masline nu mai sunt sanatoase pentru ca sunt incarcate cu zahar. Iata o ocazie de a face o mare diferenta intre aportul tau caloric, greutatea ta si sanatatea ta.

Pune-ti intrebarea: este acest aliment dulce in mod natural, sau cineva a adaugat zahar pentru a-l indulci? Incearca sa nu adaugi zahar sau miere in ceai, cafea, sau cereale.

Citeste etichetele de pe alimentele impachetate si indeparteaza-te de alimentele care au zahar, miere, sirop de porumb, zaharul din porumb, fructoza, sau sirop de porumb cu continut mare de fructoza intre primele trei ingrediente.

Fructele și pierderea în greutate - ce fructe au cele mai puține calorii? - GymBeam Blog

Alte substitute ale zaharului a caror utilizare trebuie monitorizata includ nectarul de agave, zaharul brun, zaharul din trestia de zahar, indulcitor din porumb, dextroza, maltoza, concentrat din suc de fructe si glucoza. In ciuda a ceea ce este posibil sa fi auzit sau citit, siropul de porumb cu continut mare de fructoza, care este folosit pe scara larga in multe produse, nu pare sa fie nici mai bun si nici mai rau pentru tine decat este orice alt zahar adaugat.

Exista o usoara diferenta intre diferitele tipuri de zahar. Zaharul de masa, in general produs din trestie de zahar sau din sfecla de zahar, este realizat dintr-o molecula de glucoza alaturata unei molecule de fructoza, astfel incat sa contina glucoza si fructoza in proportii egale. Siropul de porumb cu continut mare de fructoza sau zaharul din porumb contine, de asemenea, glucoza amestecata  cu fructoza, continutul de fructoza fiind doar cu putin mai mare decat cel de glucoza.

Deoarece zaharul de masa  si siropul de porumb cu continut mare de fructoza sunt facute din glucoza  si fructoza in proportii aproximativ similare, ambele forme de zahar pot avea un impact fiziologic similar asupra zaharului din sange, insulinei si metabolismului. Fisa rapida Producatorii de alimente adesea se asigura ca zaharul nu apare primul pe lista de ingrediente folosind doua sau mai multe tipuri de zahar, listate separat; astfel, cand ingredientele sunt clasificate in ordinea greutatii, alte ingrediente ocupa primul loc.

Evita alimentele cu mai multe forme de  zahar listate pe eticheta. Grasimi din lactate Aportul zilnic de zahăr pentru pierderea de grăsime, laptele integral si branza contin o multime de lipide saturate si unele grasimi trans care apar in mod natural si  prin urmare pot creste riscul de probleme de sanatate atribuite lipidelor rele, in special boli cardiace.

Dulciurile coapte Prajiturile, biscuitii, gogosile, produsele de patiserie si multe alte tratatii sunt greu de ratat, dar constituie definitia crizei alimentare moderne deoarece versiunile pregatite comercial sunt ambalate impreuna cu carbohidrati procesati, adaos de zahar, lipide nesanatoase si, adesea, sare. Gogosile, de exemplu, sunt prajituri prajite in grasime si contin cantitati mari de grasimi saturate, zahar si calorii.

Dar gogosile prezinta probleme suplimentare. Pe de o parte, acestea sunt mancate ca mic dejun, inlocuind ceea ce ar trebui sa fi o masa nutritiva.

Ar trebui sa numar calorii sau carbohidrati pentru a pierde in greutate?

In al doilea rand, deoarece gogosile sunt adesea cumparate cu duzina, poti fi tentata sa mananci doua sau chiar mai multe intr-o singura masa. Daca iti plac gogosile, iti poti imbunatati dieta mancand gogosi doar la desert, limitandu-te doar la unul, si facand din ei o tratatie ocazionala. Alte produse de patiserie, biscuiti, placinte, cornuri, tarte, prajituri si merdenele prezinta aceleasi probleme.

Produsele de patiserie sunt, prin definitie, produse coapte realizate din aluat foarte gras si mult adaos de zahar. Dupa cum iti va spune orice bucatar, untul sau slanina ambele lipide saturate sau grasimea pentru aluat grasimi trans reprezinta cheia pentru crustele pufoase.

scădere în greutate pentru femeia de 56 de ani

Si multe produse de patiserie sunt acoperite cu sau umplute cu crema de unt, frisca sau glazura — fiecare continand un volum de grasimi saturate si grasimi trans   in special pentru articolele cumparate de la magazinzahar,  si calorii.

O felie de prajitura cu branza poate avea de calorii sau chiar mai mult — aportul zilnic de zahăr pentru pierderea de grăsime portie mare din cele 2. In locul acesteia, poti servi o farfurie cu fructe sau chiar biscotti, prajiturile italienesti cu migdale fara unt sau ulei.

Carbohidratii albi Indiferent daca este vorba de paine, paste, cartofi, aportul zilnic de zahăr pentru pierderea de grăsime, biscuiti, prajituri, sau clatite, cel mai bine este sa cautam varianta integrala. Da, este posibil sa gasesti sau sa faci un mix de clatite din faina integrala. Pastele si painea din grau integral sunt, din fericire, usor de gasit. Si poti oricand sa-ti faci propriile prajituri sau batoane folosind boabe precum cele de ovaz, si mai putin zahar si mai putine lipide nesanatoase.

Alte alimente care exista in versiuni integrale sunt briose, cornuri, uscatele, chifle si alte articole coapte cu faina alba. Daca nu folosesti variantele integrale, contorizeaza-le in rubrica de carbohidrati rai datorita sarcinii glicemice destul de mari si cantitatii foarte mici de fibre.

In schimb, indreapta-te  catre farfuria cu legume. In ciuda rapoartelor conflictuale, echilibrul descoperirilor confirma ca produsele din carne procesata, precum bacon, sunca, salam schior pentru pierderea de grăsime, hot dog si multe alte tipuri de carne procesata sunt mai putin sanatoase decat proteinele din peste, carne de pasare fara piele, nuci, fasole, soia si cereale integrale.

De asemenea, carnea este mai sanatoasa atunci cand este gatita in asa fel incat carnea sa nu se carbonizeze, de exemplu la cuptor sau la abur.

Dupa cum am aratat mai sus, innegrirea carnii prin uscarea ei pe gratar sau pe plita sobei, sau in tigaie, creeaza aportul zilnic de zahăr pentru pierderea de grăsime cancerigene. In afara de aminele heterociclice, substantele cancerigene denumite hidrocarburi aromatice policiclice HAP se pot, de asemenea,  forma cant grasimea si sucul carnii se scurg in sursa de caldura a gratarului producand astfel aportul zilnic de zahăr pentru pierderea de grăsime.

Fumul contine HAP-uri. Pe masura ce fumul se ridica, compusii HAP se pot depune pe suprafata carnii. Bauturile dulci Cercetarile desfasurate la Harvard School of Public Health  si in alte centre au aratat legatura dintre bauturile dulci si obezitatea epidemica din Statele Unite.

In prezent, aproximativ doua treimi din americani sunt supraponderali sau obezi. Obezitatea creste riscul de diabet de tipul 2, boli cardiace, artrita si anumite cancere. Cercetarea citeaza bauturile racoritoare si alte bauturi indulcite cu zahar ca prima sursa de adaos de zahar in alimentatia americanilor si un factor major care contribuie la luarea in greutate. De fapt, daca bei zilnic doar o doza suplimentara de g dintr-o bautura obisnuita indulcita poate duce la ingrasarea cu 4,2 kg intr-un an.

ŞTIRILE ZILEI

Aceasta nu doar datorita faptului ca bauturile indulcite adauga calorii, dar, de asemenea, si datorita faptului ca acele calorii lichide nu sunt un aliment la fel de satios.

Conform American Heart Association, consumul de bauturi indulcite cu zahar te fac in general sa consumi mai multe calorii in general.

Si cu cat bei mai mult, cu atat mai mult mananci. Un studiu recent a pus, de asemenea, bauturile indulcite cu zahar in legatura cu riscul ridicat de boli cardiace la adulti.

In concordanta cu acest efect, studiul a aratat ca nu a fost doar cresterea in greutate dar zaharul in sine a crescut riscul de boli cardiace. Sarea Sarea contine sodiu. Liniile directoare curente in materie de dieta  si  American Heart Association recomanda reducerea sodiului la 1. Corpul tau are nevoie de sodiu pentru a face muschii sa se contracte, pentru a ajuta nervii sa conduca impulsuri si pentru a mentine un echilibru sanatos intre lichide.

Prea mult sodiu, totusi, poate creste tensiunea arteriala si riscul de boli cardiace  si atac cerebral. Persoanele in varsta de peste 50 de ani, afro-americani, si femeile sunt in mod deosebit susceptibile sa faca tensiune arteriala datorita unei diete sarate. Cat de mult bine iti poate face sa mananci mai putin sarat?

  • Un studiu publicat în revista Sports Medicine a constatat că deshidratarea ar putea conduce la abilități slabe de planificare.
  • Scădere în greutate 10 kg în două luni
  • Cu cât molecula este mai complexă, cu atât mai lent se digeră.
  • Cel mai bun supliment pentru alpa pentru pierderea in greutate
  • ELIMINAREA ZAHĂRULUI – UN TREND IN NUTRIȚIE PE CALE DE DISPARIȚIE

Un studiu recent din The New England Journal of Medicine a estimat ca reducerea aportului zilnic de sare cu 3 grame   1. In ciuda a 50 de ani de avertizari, americanii nu si-au redus consumul de sare. Un studiu din   realizat de cercetatorii de la Harvard a concluzionat ca se consuma aproape la fel de multa sare ca si acum 50 de ani.

De unde provine toata sarea?

pierderea maximă de grăsime pe lună

Ce e si mai surprinzator este faptul ca multe alimente care sunt bogate in sodiu nici macar nu au un gust foarte sarat. Cine ar crede ca un sandwich cu ton are 1. Sfaturi pentru reducerea sodiului Daca urmezi dieta Dietary Approaches to Stop Hypertension DASH iti vei reduce tensiunea arteriala, dar si riscul de boli cardiace  si atac cerebral.

slabire 600 de kilograme

Iata cateva modalitati suplimentare de a opri asaltul sarii si a taia sodiul din mesele si gustarile tale. Alegand alimente proaspete si limitand utilizarea de alimente conservate, procesate si inghetate, iti poti controla consumul de sare. Sodiul este de obicei enumerat dupa grasimi si aportul zilnic de zahăr pentru pierderea de grăsime.

ZIUA 1 Mic dejun Făină de ovăz cu fructe proaspete sau congelate fără zahăr adăugat Trecând de la un castron de cereale reci și uscate la unul cu cereale fierbinți din cereale integrale și fructe, ați consuma aproximativ de calorii mai puțin în fiecare zi. O simplă schimbare a dietei zilnice vă poate ajuta să scăpați aproximativ 10 kilograme într-un an.

Alege articole in care continutul de sodiu este mai mic sau egal cu caloriilepe portie. Acestea sunt primele 10 surse de sodiu din dieta americana. Verifica website-urile cu restaurant pentru informatii despre sodiu inainte sa iesi in oras.

Unele mancaruri din lanturi de restaurante si fastfood-uri pot avea 5.

cum să pierzi grăsimea din inghinal

De asemenea, redu-ti portiile sarind peste cele supradimensionate sau impartind o masa. Ca regula generala, cu cat o masa are mai  multe calorii, cu atat are mai mult sodiu. Redu sarea  si —bonus— ingusteaza-ti talia. Gandeste-te la toate alimentele cu continut ridicat de sare ca la o tratatie, asa cum faci probabil cu desertul.

Un studiu publicat in septembrie in Journal of the American Dietary Association a ajuns la concluzia ca oamenilor le plac alimentele cu mai putin sodiu  la fel de mult cu cele obisnuite care contin prea mult sodiu.

Este posibil sa iti schimbi gustul si sa treci la alimente cu mai putin sodiu. Fa aceste schimbari treptat si constant in timp si vei vedea ca nu simti lipsa sarii.